Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Så flott. Hvilken camping er det?Hei igjen! Nå er vi på plass på camping i Bø! Skal i bursdag her i morgen, derfor destinasjonen! Elise er på vei opp på den store hoppeputa, hu er ekstremt uredd!
Vis vedlegget 22617
Vi gikk for kun en vogn da, blir bare den ene dagen i dyreparken det blir litt problematisk.. Passer på at storebror sover i bilen ellerstar ekstremt mye plassmå ha med to vogner! Hjemme har vi en mountain buggy søskenvogn da, veldig kjekk. Men den tar hele bagasjerommet om den skal bli med no sted, så den utgikk! Håper alle he hatt en fin dag
Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
Vi er på Åsgrav campingSå flott. Hvilken camping er det?
Kos dere videre!!
ja var det jeg og synes så nå har vi nettopp hatt en blund på øyet her begge to![]()
Siste dagen vår her og vi har dusjet av oss sand fra strandtur og skal straks bort til hytta hvor svigermor og mannen holder til!
I dag skal vi spise litt av makrellen de fisket i går :-D
Det blir herlig!
Det har vært utrolig varmt her i dag!!! Kjempeherlig!
Hei igjen! Nå er vi på plass på camping i Bø! Skal i bursdag her i morgen, derfor destinasjonen! Elise er på vei opp på den store hoppeputa, hu er ekstremt uredd!
Vis vedlegget 22617
Vi gikk for kun en vogn da, blir bare den ene dagen i dyreparken det blir litt problematisk.. Passer på at storebror sover i bilen ellerstar ekstremt mye plassmå ha med to vogner! Hjemme har vi en mountain buggy søskenvogn da, veldig kjekk. Men den tar hele bagasjerommet om den skal bli med no sted, så den utgikk! Håper alle he hatt en fin dag
Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
Lille søte blidjenta<3<3<3![]()
Nå har Neline 37.9 i tem. Venter og ser ann formen hennes litt, mulig vi må til legen igjen i morgen da![]()
Ja kjedelig er det, men så hadde vi egentlig tenkt at jeg og barna skulle bli med siden Emira har ferie, og da ville vi finne på noe annet, men siden hun ble med bestemor og dem, så har hun noe nytt i ventevi får heller ta en tur nedover når hun er tilbake
hehe ja glad for at alt er som det skal med lille gutten<3 like gøy enda å få høre hjertelyden
Ja koste meg med den ene timen jeg haddehaha Liana bestemte seg visst for å våkne nå kl 2! hun som pleier å sove i 2 timer
får heller ta en trilletur til butikken å se om jeg finner noe snadder
hihi..
heheh takknå skal vi straks ut igjen å kjøpe softis
![]()
oj daså vondt å høre at hun har litt feber! håper det ikke blir noe værre ut av dette!
ja men 1 år jeg jo kjempe bra det åtenkte det kansje bare var for noen få måneder av gangen
haha heldigvis slipper vi å vaske klær for hånd
Flink mann du har som hvertfall får satt på maskin da! jeg tar meg av den biten, så kan han henge de opp når vasken er ferdigbrettinga må jeg å gjøre, ellers halvner alt på feil steder i skapene og er bare "rulla" sammen.. hahah
![]()