Onsdag

Takk ♥ Alle barna på sept.er nydelige hehe... ja kos med mamma på besøk.. ♥

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja. Stakkars liten.. god bedring. Og håper ting går fort:)

Det håper jeg også, skal i hvertfall gjøre meg forstått på hva jeg mener til dem:confused::)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Hei. Sitter inne og hygger meg med mamma. Regner masse og vi har tent lys ★ i morgen er det to dager til avreise.... sommerfugler i magen :rolleyes:
Her kommer noen bilder av barna.

Så herlige og nydelige barn!

*sender fra pipe-gjøken*

Tok sin tid å lese meg oppdatert på hele gjengen her. Mannen min var dårlig i morges, så jeg måtte være hjemme med Daniel siden han var sengeliggende.
Ble heldigvis bedre rundt 12tiden. Tok oss en tur på toys og kjøpte ny leke til Daniel. Veldig kjekk, men jeg syntes den var litt for enkel å velte...blir nok bedre når han får mer kontroll på balansen

sendt via bv app til Android!

Vedlegg

• 1372280328185.jpg
    1372280328185.jpg
    73,6 KB · Visninger: 22
Tok sin tid å lese meg oppdatert på hele gjengen her. Mannen min var dårlig i morges, så jeg måtte være hjemme med Daniel siden han var sengeliggende.
Ble heldigvis bedre rundt 12tiden. Tok oss en tur på toys og kjøpte ny leke til Daniel. Veldig kjekk, men jeg syntes den var litt for enkel å velte...blir nok bedre når han får mer kontroll på balansen

Håååå... Så søt Daniel er!!:D

Den var fin!!!

Oi, så tøff! Hvordan fungerer den???

*Surfer mobilt*

Oi, så tøff! Hvordan fungerer den???

*Surfer mobilt*

Den gule delen er på hjul så den går rundt den andre delen. Og så er det mange knapper og dill som lager lyd. Tippet veldig lett siden han lener seg veldig på den, så midlertidig nå har vi stripset den gule delen fast i lekegrinda sånn at han kan leke uten å tippe over.

God tur hjem! :D
Hvor lenge har dere vært borte? Vi skal feriere i tre uker nå:p

*Surfer mobilt*

var borte i 10 dager, og blei i lengste laget for de! Emmeth har fått 2 tenner til på turen og har omtrent ikke spist eller drikki mens vi har vært borte, så mistenker han har gått ned i vekt, så skal få veid han! Har gått greit med jentene, men har vært litt grining og hjemlengsel eller huset og egen seng! Vi reiser ikek så mye, så er nok derfor:) Hermine er vel ganske ant med og reise litt rundt:)?:)

var borte i 10 dager, og blei i lengste laget for de! Emmeth har fått 2 tenner til på turen og har omtrent ikke spist eller drikki mens vi har vært borte, så mistenker han har gått ned i vekt, så skal få veid han! Har gått greit med jentene, men har vært litt grining og hjemlengsel eller huset og egen seng! Vi reiser ikek så mye, så er nok derfor:) Hermine er vel ganske ant med og reise litt rundt:)?:)
Huff, tannplagene gir seg ikke selv om man er på ferie nei:( samme greia her! Hermine har plagdes i dagesvis, endelig har 3.tann kommet gjennom, ei hjørnetann oppe:eek::D:p
Ja, snuppa her er særdeles vandt til å reise;)
*Surfer mobilt*

Huff, tannplagene gir seg ikke selv om man er på ferie nei:( samme greia her! Hermine har plagdes i dagesvis, endelig har 3.tann kommet gjennom, ei hjørnetann oppe:eek::D:p
Ja, snuppa her er særdeles vandt til å reise;)
*Surfer mobilt*

Hihi, da regner jeg med det går strålende:) Så lenge hu kanskje ikke får nye tenner da vel og merke:(
Usjameg, er så vondt når de får tenner:( Hjørnetenner og jeksler er gjerne ekstra vonde, men noen får like vondt uansett hvilken tann det er som er på vei! Gratulerer så masse med tann nr 3:D Emmeth har fått sin 8`ende tann han nå :happy119 :eek:

Hihi, da regner jeg med det går strålende:) Så lenge hu kanskje ikke får nye tenner da vel og merke:(
Usjameg, er så vondt når de får tenner:( Hjørnetenner og jeksler er gjerne ekstra vonde, men noen får like vondt uansett hvilken tann det er som er på vei! Gratulerer så masse med tann nr 3:D Emmeth har fått sin 8`ende tann han nå :happy119 :eek:

jøsses, SÅ mye tenner? :D Han må jo tygge som en helt han nå da ;) :P

Når den ikke er betent er det bare ubehagelig tror jeg, men hvis det blir infeksjon er det ganske så vondt.
Håper det blir prioritert raskt, men han som skal avgjøre det hele er på ferie, så må vente til august.

Å nei, stakkars liten:eek::(
Derfor hu har slitt sånn med sykdom. Fikk veldig vondt av henne nå:oops: håper hu blir operert snart.

jøsses, SÅ mye tenner? :D Han må jo tygge som en helt han nå da ;) :P

Ja, nå har han 4 oppe og 4 nede:D:cool::p Hahaha, jada, han er glad i middag og brødskiver:p;):D

Å nei, stakkars liten:eek::(
Derfor hu har slitt sånn med sykdom. Fikk veldig vondt av henne nå:oops: håper hu blir operert snart.

Vi fikk heldigvis time til spesialist 3. juli, trodde vi måtte vente til august paga ferie, men da går det kanskje litt raskere:-)

Vi fikk heldigvis time til spesialist 3. juli, trodde vi måtte vente til august paga ferie, men da går det kanskje litt raskere:-)
Oi så bra!!! Nå ble jeg lettet på deres vegne!

Back
Topp