Onsdag

Ja stuen er nede, rommene oppe =)

hehe da er det kansje ikke så rart :P blir litt lenger avstand for dem.. her har vi bare en gang mellom stua og rommet hennes, så hun kan se og høre oss som hun vil :P:)

hehe da er det kansje ikke så rart :p blir litt lenger avstand for dem.. her har vi bare en gang mellom stua og rommet hennes, så hun kan se og høre oss som hun vil :p:)
Ja vi har ikke stresset med det, han har lekt oppe når han har hatt besøk, men også da trekker ofte ungene ned :D
Skjønner jo det da, ikke noe koselig å sitte alene i en helt annen etasje :p
Vi har heller hjulpet han endel med å ikke ha for mange leker nede i stuen på en gang, da blir alt fort uinteressant!
Men nå kan han sitte oppe lenge, også med lukket dør =)

Usj. REgner bare her i dag. Mannne har jo bilen, så Lillebror og jeg tenkte å gå oss en tur til butikken så vi kunne lage middag til mannen kommer hjem. Men det frister lite nå... Får se an litt, kanskje det lettner! :D
Middagstips i dag da?

får håpe for mannens skyld at det lettner da :P hehe..
Her skal vi ha noe form for gryterett idag :) for det har Emira mast om i mange dager :P:)

får håpe for mannens skyld at det lettner da :p hehe..
Her skal vi ha noe form for gryterett idag :) for det har Emira mast om i mange dager :p:)
Ja kanskje vi skal lage en gryte! :)
Takk for tips :D

Ja vi har ikke stresset med det, han har lekt oppe når han har hatt besøk, men også da trekker ofte ungene ned :D
Skjønner jo det da, ikke noe koselig å sitte alene i en helt annen etasje :p
Vi har heller hjulpet han endel med å ikke ha for mange leker nede i stuen på en gang, da blir alt fort uinteressant!
Men nå kan han sitte oppe lenge, også med lukket dør =)

ja det blir fort uinteressant når det blir for mye leker eller rot.. så vi sier at hvis hun skal leke i stua eller andre steder, så må hun rydde opp før hun leker med noe annet:) men det er visst ikke like gøy :P

Er jo godt når de kan styre på litt selv, men litt skremmende at de blir så store og nesten litt "uavhengig":eek::)

ja det blir fort uinteressant når det blir for mye leker eller rot.. så vi sier at hvis hun skal leke i stua eller andre steder, så må hun rydde opp før hun leker med noe annet:) men det er visst ikke like gøy :p

Er jo godt når de kan styre på litt selv, men litt skremmende at de blir så store og nesten litt "uavhengig":eek::)
Ja, det er litt vemodig at han har blitt så selvstendig, men også veldig deilig synes jeg. Hvertfall når man har en liten en som krever mer og mer og må nærmest løpes etter :p Hehe!
Han hadde funnet seg klær i dag også (dog shorts og t-skjorte som var altfor kaldt!), og var så stolt :D

Hahahaha! Fikk tidenes videosnutt av Lilelbror.
Satt og hørte på musikk og han danset og var fornøyd. Så begynner jeg å synge med, og får DET blikket av han :p :o
Ikke de største sangstemmene her i huset nei :p
Hahaha, så bra! :p

*Surfer mobilt*

Seriøst?:eek: duplo er da litt for stort til å sette i halsen på en liten unge?:P
Ja, og som mannen kommenterte da hun skulle gjemme bort Duploen så blir jo ikke munnen til ungen noe mindre etter hvert som han vokser:p

*Surfer mobilt*

Usj. REgner bare her i dag. Mannne har jo bilen, så Lillebror og jeg tenkte å gå oss en tur til butikken så vi kunne lage middag til mannen kommer hjem. Men det frister lite nå... Får se an litt, kanskje det lettner! :D
Middagstips i dag da?
Var å henta inn 34 egg i går, så idag blir det pannekaker:p:D OOOOG ertesuppe såklart!
Tenkte å lage egne til Hermine på rismelk og melkefri margarin:)
Hønene her har det så godt så eggeplommene er mørke orange, så pannekakene blir helt gule:D

*Surfer mobilt*

Når har du ferie?
Jeg har fått T til å leke på rommet sitt en time da keg var desperat etter litt søvn. Lillebror var våken en bolk i natt og våknet i tillegg før kl 6. Etter en lang stund sovnet han igjen og han sover enda nå kl 9. Blir sen levering på T i dag da, men det får gå fint.
Høres ut som en strabasiøs natt, håper du får tatt igjen litt søvn.
Siste dag på fredag:p

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Ja, det er litt vemodig at han har blitt så selvstendig, men også veldig deilig synes jeg. Hvertfall når man har en liten en som krever mer og mer og må nærmest løpes etter :p Hehe!
Han hadde funnet seg klær i dag også (dog shorts og t-skjorte som var altfor kaldt!), og var så stolt :D

Ja deilig er det :)
Hehe så flink han er :D de blir jo såå stolte når de klarer ting selv :D

Emira prøver seg på å skifte klær hvis jeg har tatt på hun noe som ikke er rosa eller kjole:eek::p

*sender fra pipe-gjøken*

Takk! :D
Klærne er fra Newbie til Kapphal, de har SÅÅÅ mye nydelig:rolleyes:

*Surfer mobilt*

Ja farlig å se på klær til de små:eek::p er jo så mye fint overalt!

*sender fra pipe-gjøken*

Ja, og som mannen kommenterte da hun skulle gjemme bort Duploen så blir jo ikke munnen til ungen noe mindre etter hvert som han vokser:p

*Surfer mobilt*

Haha nei den blir jo ikke akkurat det:p men noen er bare sånn:confused:
Skal "beskytte" mot ALT..tilfelle noe kan skje:P

*sender fra pipe-gjøken*

Var å henta inn 34 egg i går, så idag blir det pannekaker:p:D OOOOG ertesuppe såklart!
Tenkte å lage egne til Hermine på rismelk og melkefri margarin:)
Hønene her har det så godt så eggeplommene er mørke orange, så pannekakene blir helt gule:D

*Surfer mobilt*
Nam!
Så herlig med ferske egg!
Blir gryte her. Orker ikke å lage en type pannekaker til meg, en til Lillebror og en til gutta :-p

Hahahaha! Fikk tidenes videosnutt av Lilelbror.
Satt og hørte på musikk og han danset og var fornøyd. Så begynner jeg å synge med, og får DET blikket av han :p :o
Ikke de største sangstemmene her i huset nei :p
Hva med å dele videoen...? ;)

God dag, damer.
Her renner snørret, øya er røde, og jeg har ny nyserekord. Flott det!
Jeg fikk sove lenge i dag også, og mannen tilbydde seg å ta med seg Jenny når han skulle til byen for å handle litt, og det setter jeg umåtelig stor pris på.♡
Ikke mye som skjer her i dag. Det er overskya/opphold her i dag, så jeg tenkte å rense platten når mannn kommer hjem med terasserens. Da.får jeg gjort litt nytte for meg iallfall. :)

God dag, damer.
Her renner snørret, øya er røde, og jeg har ny nyserekord. Flott det!
Jeg fikk sove lenge i dag også, og mannen tilbydde seg å ta med seg Jenny når han skulle til byen for å handle litt, og det setter jeg umåtelig stor pris på.♡
Ikke mye som skjer her i dag. Det er overskya/opphold her i dag, så jeg tenkte å rense platten når mannn kommer hjem med terasserens. Da.får jeg gjort litt nytte for meg iallfall. :)

Kjedelig å være syk :( ønsker deg god bedring;)

Er så deilig når man plutselig blir litt alene :) bare å nyte det ;)

*sender fra pipe-gjøken*

Back
Topp