Onsdag

Ja, får håpe det ikke blir så lang venting :(
Er slikt vondt eller bare ubehagelig?

Når den ikke er betent er det bare ubehagelig tror jeg, men hvis det blir infeksjon er det ganske så vondt.
Håper det blir prioritert raskt, men han som skal avgjøre det hele er på ferie, så må vente til august.

man tenker at man kan kjøpe hele verden, har jo SÅ god råd, i tillegg til å feriere, pusse opp barnerom og kjøpe garderobeskap o_O :eek: :p ;)

hahaha ja det er jammen sant :P vi skal male å sånt i leiligheten i sommer, og må vel kjøpe litt baby utstyr til neste mann + betale ned lån :eek: plutselig sitter vi der med ingenting igjen :(:P

Da har vi vært til legen igjen med snuppe, det blir nok høyst sannsynlig operasjon på henne, forhåpentligvis i løpet av året.
Stakkars lita har en kjempestor polypp i halsen, den gjør at hun bare får puste gjennom munnen sin :(
Det er årsaken til hosten hennes, samt at hun var så dårlig i så mange måneder. Hun kan bli hyppig syk når den kalde sesongen kommer, så håper de prioriterer raskt.

Stakkars lita, kjenner jeg er både fortvilet og lettet på samme tid.

usj da:( stakkars liten! :( men håper virkelig at hun får operasjonen ganske snart da, sånn at hun slipper dette så mye lenger!

Når den ikke er betent er det bare ubehagelig tror jeg, men hvis det blir infeksjon er det ganske så vondt.
Håper det blir prioritert raskt, men han som skal avgjøre det hele er på ferie, så må vente til august.

Her var det bare ca en måned ventetid på slik operasjon, så det tar nok ikke så veldig lang tid om de bestemmer seg for det :-) høres ikke noe særlig behagelig ut å ha det slik så håper de fjerner den.

Hei på dere! Jeg har vært innom jobben noen timer i dag og oppdatert meg litt. Skal begynne på lørdag, og da er det bare meg der, så ville være litt forberedt på belegg, priser osv :-)

Sambo og snuppa har kost seg hjemme og vært på tur :-) ellers har vi rydda og vaska litt. Hadde tenkt å gjøre det i morgen, men da får vi besøk av ei veninne og begge barna hennes, så da er det greit å være ferdig :-)
Nå skal jeg gi hun kvelds og så er det litt mer leking før hun tar natta. Skal prøve å lese det dere har skravla om i kveld :-) ha en fin kveld jenter!

Her var det bare ca en måned ventetid på slik operasjon, så det tar nok ikke så veldig lang tid om de bestemmer seg for det :) høres ikke noe særlig behagelig ut å ha det slik så håper de fjerner den.

Håper det er slik her også:-)

usj da:( stakkars liten! :( men håper virkelig at hun får operasjonen ganske snart da, sånn at hun slipper dette så mye lenger!

Ja, hun har jo gått med dette i 4 mnd nå, får håpe det i hvertfall blir før jul.

Ja, hun har jo gått med dette i 4 mnd nå, får håpe det i hvertfall blir før jul.

ja får satse på det da, de burde jo ikke la en baby vente såå lenge heller..

ja får satse på det da, de burde jo ikke la en baby vente såå lenge heller..

Nei man skulle tro det, men det er dårlig her i tr.heim synes jeg.

Da har vi vært til legen igjen med snuppe, det blir nok høyst sannsynlig operasjon på henne, forhåpentligvis i løpet av året.
Stakkars lita har en kjempestor polypp i halsen, den gjør at hun bare får puste gjennom munnen sin :(
Det er årsaken til hosten hennes, samt at hun var så dårlig i så mange måneder. Hun kan bli hyppig syk når den kalde sesongen kommer, så håper de prioriterer raskt.

Uff..Stakkars lita.:oops: Godt de fant ut av det da, og at tiltak settes i gang for at hun skal bli bedre.:)

God kveld.
Her er snuppelupp i seng. Enkel legging i kveld, litt for enkel. Tipper at en rap skal opp om 30-45min, og at det da blir litt action.. :p
Har rensa litt platt i dag, og dét var tungt arbeid syns jeg. Gørrskittent var det, men det så vi jo egentlig ikke før noe var skrubba rent! Nå ser vi derimot stor forskjell, så da MÅ vi rense den ferdig.. Mannen sin tur (til å ta resten) i morra. ;)

Nei man skulle tro det, men det er dårlig her i tr.heim synes jeg.

Så kjedelig :( syns det er dårlig mange steder her i norge jeg..

*sender fra pipe-gjøken*

Huff, stakkars lita da!
Godt de fant ut av det, får håpe ventetida ikke er så altfor lang for slike små!

*Surfer mobilt*

Vi har vært på flott tur på Haukland strand i ettermiddag! Måtte snu sportsdelen på vogna så Hermine fikk se på sauen! Nå kan hun si BÆÆÆ :D
Vis vedlegget 20136
Bæææææ sier hun her og ser på dem!
Vis vedlegget 20137
Vis vedlegget 20139Vis vedlegget 20140

*Surfer mobilt*

Så koselig det ser ut :) også så flink hermine er til å si ord :) her går det i mamma og baba (pappa) enda :P noen ganger virker det som om hun sier Hade hvis vi sier det først, men jeg er usikker på om det er ord eller tilfeldig :P

*sender fra pipe-gjøken*

Hei. Sitter inne og hygger meg med mamma. Regner masse og vi har tent lys ★ i morgen er det to dager til avreise.... sommerfugler i magen :rolleyes:
Her kommer noen bilder av barna.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1372271963350.jpg
    1372271963350.jpg
    37,4 KB · Visninger: 15
  • 1372271988643.jpg
    1372271988643.jpg
    55,6 KB · Visninger: 15
  • 1372272006488.jpg
    1372272006488.jpg
    66,4 KB · Visninger: 13
  • 1372272037672.jpg
    1372272037672.jpg
    57,7 KB · Visninger: 13
Hei. Sitter inne og hygger meg med mamma. Regner masse og vi har tent lys ★ i morgen er det to dager til avreise.... sommerfugler i magen :rolleyes:
Nydelige barn dere har!!! :D
Kjekt med mammahygge før dere drar da.♡

Nydelige barna:rolleyes: mye slush til liten gutt:p wael er bare SÅ lik deg;)

*Surfer mobilt*

Ja. Delte den med meg. Elsker slush hehe. Takk. Ja ganske lik på meg :)

Back
Topp