Ja, får håpe det ikke blir så lang ventingJa, endelig, håper det blir fortgang i ting nå.
Er slikt vondt eller bare ubehagelig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, får håpe det ikke blir så lang ventingJa, endelig, håper det blir fortgang i ting nå.
Ja, får håpe det ikke blir så lang venting
Er slikt vondt eller bare ubehagelig?
man tenker at man kan kjøpe hele verden, har jo SÅ god råd, i tillegg til å feriere, pusse opp barnerom og kjøpe garderobeskap![]()
![]()
![]()
![]()
Da har vi vært til legen igjen med snuppe, det blir nok høyst sannsynlig operasjon på henne, forhåpentligvis i løpet av året.
Stakkars lita har en kjempestor polypp i halsen, den gjør at hun bare får puste gjennom munnen sin
Det er årsaken til hosten hennes, samt at hun var så dårlig i så mange måneder. Hun kan bli hyppig syk når den kalde sesongen kommer, så håper de prioriterer raskt.
Stakkars lita, kjenner jeg er både fortvilet og lettet på samme tid.
Når den ikke er betent er det bare ubehagelig tror jeg, men hvis det blir infeksjon er det ganske så vondt.
Håper det blir prioritert raskt, men han som skal avgjøre det hele er på ferie, så må vente til august.
Her var det bare ca en måned ventetid på slik operasjon, så det tar nok ikke så veldig lang tid om de bestemmer seg for dethøres ikke noe særlig behagelig ut å ha det slik så håper de fjerner den.
usj dastakkars liten!
men håper virkelig at hun får operasjonen ganske snart da, sånn at hun slipper dette så mye lenger!
Ja, hun har jo gått med dette i 4 mnd nå, får håpe det i hvertfall blir før jul.
ja får satse på det da, de burde jo ikke la en baby vente såå lenge heller..
Uff..Stakkars lita.Da har vi vært til legen igjen med snuppe, det blir nok høyst sannsynlig operasjon på henne, forhåpentligvis i løpet av året.
Stakkars lita har en kjempestor polypp i halsen, den gjør at hun bare får puste gjennom munnen sin
Det er årsaken til hosten hennes, samt at hun var så dårlig i så mange måneder. Hun kan bli hyppig syk når den kalde sesongen kommer, så håper de prioriterer raskt.
Nei man skulle tro det, men det er dårlig her i tr.heim synes jeg.
Huff, stakkars lita da!Da har vi vært til legen igjen med snuppe, det blir nok høyst sannsynlig operasjon på henne, forhåpentligvis i løpet av året.
Vi har vært på flott tur på Haukland strand i ettermiddag! Måtte snu sportsdelen på vogna så Hermine fikk se på sauen! Nå kan hun si BÆÆÆ
Vis vedlegget 20136
Bæææææ sier hun her og ser på dem!
Vis vedlegget 20137
Vis vedlegget 20139Vis vedlegget 20140
*Surfer mobilt*
Nydelige barn dere har!!!Hei. Sitter inne og hygger meg med mamma. Regner masse og vi har tent lys ★ i morgen er det to dager til avreise.... sommerfugler i magen
Her kommer noen bilder av barna.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Nydelige barnaHei. Sitter inne og hygger meg med mamma. Regner masse og vi har tent lys ★ i morgen er det to dager til avreise.... sommerfugler i magen
Her kommer noen bilder av barna.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app