Onsdag

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
God morgen spreke damer:-)

Jeg skal snart busse til jobben, jeg er ikke helt 100% kjenner jeg, men nå får det bare stå til.
Mann og barn sover enda, heldiggrisene, jeg er skikkelig trøtt i dag.
Gleder meg til sommerferien nå, så jeg kan være mer sammen med snuppa før alvoret med full jobb og barnehage starter:-)

God morgen spreke damer:-)

Jeg skal snart busse til jobben, jeg er ikke helt 100% kjenner jeg, men nå får det bare stå til.
Mann og barn sover enda, heldiggrisene, jeg er skikkelig trøtt i dag.
Gleder meg til sommerferien nå, så jeg kan være mer sammen med snuppa før alvoret med full jobb og barnehage starter:-)
Når har du ferie?
Jeg har fått T til å leke på rommet sitt en time da keg var desperat etter litt søvn. Lillebror var våken en bolk i natt og våknet i tillegg før kl 6. Etter en lang stund sovnet han igjen og han sover enda nå kl 9. Blir sen levering på T i dag da, men det får gå fint.

God morgen:)
Mannen tok Hermine i natt så jeg har sovet kjempegodt:D;)
Ingen tann ennå, men måtte gi paracet i går kveld før vi la oss!
Nå leker snuppa med Duplo mens jeg drikker kaffe! :)
1372232746582.jpg

*Surfer mobilt*

Hei på dere damer:)

Ha en fin dag på jobb, håper formen blir helt bra;):)

Hehe deilig når barna er så store at man kan sende de på rommet for å leke :D gjør av og til det jeg å :P

Her sto jeg og snuppene opp kl 7:30 ;) fikk stelt dem og gitt Liana flaske, så sto plutselig mannen opp kl 8, så da rakk jeg å dusje og stelle meg før jeg leverte Emira i bhg kl 8:50 :D deilig å være klar for dagen såå tidlig :P:)
Så nå sitter Liana på gulvet og leker og styrer på etter en frokost nr 2 (brød) :p

*sender fra pipe-gjøken*

Vis vedlegget 20090

*Surfer mobilt*
Så herlige bilder! :D
Vi har tatt frem litt Duplo på rommet til T noen ganger, det er stor stas! Foreløpig elsker han Little People-lekene vi har i en stor kasse i stua, det er favoritten om dagen! :D
Nå steker jeg meg en toast og drikker kaffe. Lillebror sover enda han.. Teodor fikk jeg sendt av gårde med søs og ungene, så slapp han å vente på Lillebroren som breier seg ut i senga mi, og jeg slapp å vekke han for å få levert i bhg!
Jeg har lagt babycallen helt inntil Lillebror da, og bygget rundt han med puter og dyner. Håper jeg rekker opp før han krabber utfor senga :p

Hei på dere damer:)

Ha en fin dag på jobb, håper formen blir helt bra;):)

Hehe deilig når barna er så store at man kan sende de på rommet for å leke :D gjør av og til det jeg å :p

Her sto jeg og snuppene opp kl 7:30 ;) fikk stelt dem og gitt Liana flaske, så sto plutselig mannen opp kl 8, så da rakk jeg å dusje og stelle meg før jeg leverte Emira i bhg kl 8:50 :D deilig å være klar for dagen såå tidlig :p:)
Så nå sitter Liana på gulvet og leker og styrer på etter en frokost nr 2 (brød) :p

*sender fra pipe-gjøken*
Ja det var godt i dag kjente jeg. Men det er sjelden det fungerer :p
Han er 4,5 år nå, og først nå synes han det er greit å sitte alene på rommet og leke. Men da nyter vi det også :D

Bilen er pakka og idag skal vi med båten til norge igjen;) gleder meg til og komme hjem:D:D:D blei litt for lang ferie for barna, så neste gang blir vi borte høyst ei uke, men har kost oss veldig:) favoritten hod barna var nok tivoli:p

Bilen er pakka og idag skal vi med båten til norge igjen;) gleder meg til og komme hjem:D:D:D blei litt for lang ferie for barna, så neste gang blir vi borte høyst ei uke, men har kost oss veldig:) favoritten hod barna var nok tivoli:p
Litt godt å vende snuten hjemover igjen da :D
God tur!!!

Så herlige bilder! :D
Vi har tatt frem litt Duplo på rommet til T noen ganger, det er stor stas! Foreløpig elsker han Little People-lekene vi har i en stor kasse i stua, det er favoritten om dagen! :D
Nå steker jeg meg en toast og drikker kaffe. Lillebror sover enda han.. Teodor fikk jeg sendt av gårde med søs og ungene, så slapp han å vente på Lillebroren som breier seg ut i senga mi, og jeg slapp å vekke han for å få levert i bhg!
Jeg har lagt babycallen helt inntil Lillebror da, og bygget rundt han med puter og dyner. Håper jeg rekker opp før han krabber utfor senga :p
Little people har vi faktisk ikke! Det skal vi ønske til bursdagen! ...som er forvirrende nær:eek::p det vi har av Duplo er arva etter pappan;)
Kjøpte Duplo i bursdagsgave til kompisen til Hermine, men han fikk ikke lov å leke med det fordi hun var redd for at han skulle få det i MUNNEN:eek::confused::p

Deilig at han sovna så godt da:D men er nok lurt å være kjapt på pletten når han våkner da, puter er vel inget hinder for en baby i farta;):p

*Surfer mobilt*

Little people har vi faktisk ikke! Det skal vi ønske til bursdagen! ...som er forvirrende nær:eek::p det vi har av Duplo er arva etter pappan;)
Kjøpte Duplo i bursdagsgave til kompisen til Hermine, men han fikk ikke lov å leke med det fordi hun var redd for at han skulle få det i MUNNEN:eek::confused::p

Deilig at han sovna så godt da:D men er nok lurt å være kjapt på pletten når han våkner da, puter er vel inget hinder for en baby i farta;):p

*Surfer mobilt*
Hvordan skal de klare å sette duplo i halsen?! Vi fikk spørsmål om vi ønsket oss babyduploen til Teodor da han var liten, men det får de jo brukt så kort :(
Han våknet og jeg hørte bevegelsene på babucallen med en gang. Men han var halvveis mot kanten før jeg var oppe :p :D

Hahahaha! Fikk tidenes videosnutt av Lilelbror.
Satt og hørte på musikk og han danset og var fornøyd. Så begynner jeg å synge med, og får DET blikket av han :p :o
Ikke de største sangstemmene her i huset nei :p

Hvordan skal de klare å sette duplo i halsen?! Vi fikk spørsmål om vi ønsket oss babyduploen til Teodor da han var liten, men det får de jo brukt så kort :(
Han våknet og jeg hørte bevegelsene på babucallen med en gang. Men han var halvveis mot kanten før jeg var oppe :p :D
Neida, hun var ikke redd for at han skulle få den i halsen, men sette den fast i MUNNEN :eek::confused::p hun er bare en aaaanelse hysterisk! :p

*Surfer mobilt*

God tur hjem! :D
Hvor lenge har dere vært borte? Vi skal feriere i tre uker nå:p

*Surfer mobilt*

Vis vedlegget 20090

*Surfer mobilt*

ser gøy og godt ut :P haha.. nydelig! også så fine klær! :):)

Ja det var godt i dag kjente jeg. Men det er sjelden det fungerer :p
Han er 4,5 år nå, og først nå synes han det er greit å sitte alene på rommet og leke. Men da nyter vi det også :D

hehe sant det at det ikke alltid fungerer :P men godt er det når de blir med på det :P:)
Emira fant interessen mer og mer å leke på rommet sitt etter at hun fylte 3 år.. men også sikkert fordi jeg flyttet alle lekene hennes inn der :P nå syns hun er det godt å være der alene av og til, skal til og med ha lukket dør:eek: :P

men dere har kansje soverom i en annen etg.?

hehe sant det at det ikke alltid fungerer :p men godt er det når de blir med på det :p:)
Emira fant interessen mer og mer å leke på rommet sitt etter at hun fylte 3 år.. men også sikkert fordi jeg flyttet alle lekene hennes inn der :p nå syns hun er det godt å være der alene av og til, skal til og med ha lukket dør:eek: :p

men dere har kansje soverom i en annen etg.?
Ja stuen er nede, rommene oppe =)

borte bra, men hjemme best;):) hehe godt at dere har kost dere masse! :D da er det jo verdt det :):)

*Surfer mobilt*

Seriøst?:eek: duplo er da litt for stort til å sette i halsen på en liten unge?:P

Usj. REgner bare her i dag. Mannne har jo bilen, så Lillebror og jeg tenkte å gå oss en tur til butikken så vi kunne lage middag til mannen kommer hjem. Men det frister lite nå... Får se an litt, kanskje det lettner! :D
Middagstips i dag da?

Back
Topp