Onsdag:-)

Skryte, skryte.... ;) Fornøyd da!

Lillebror hadde ikke trengt flaske mens jeg sov i formiddag, men fikk den av pappaen nå. Og det høres ut som det går greit :D
Så får jeg heller pumpe meg før jeg drar ut!
så flott da :D
Har mest lyst til å få slutt på melka nå, for det er bare trøbbel. Men kroppen er uenig :P

Her har vi vært på strandtur idag, og spist lunsj ute! Hermine har spist MASSE sand :eek: :sick009 Aner ikke hva jeg skal gjøre for å få slutt på den maniske sandspisingen, er jo så og si umulig å la ungen sitte i sanda for hun pakker innpå som om det skulle stått om liv o_O Og så har hun og :grommit jakta på såpebobler :rolleyes:

Ble ny personlig rekord i benkpress til og med - 2 repetisjoner med 60kg! ;)
WOW! Du er sterk, hehe. Armene mine er skikkelig gele!
Men jeg trente i dag, en time som er kombinert kondisjon og styrke. Akkurat nok for meg :p

Godt å få gjort litt :)
Vi skar kjøttpølser i terniger og stekte de litt, kokte også egg for å ha i. Og laget vanlig salat med masse godt oppi. Gutta hadde hvitløksbrød til!
Hørtes veldig godt ut:) skal testes:p synes alltid du er kjempeflink og gjør mye:cool:

Hørtes veldig godt ut:) skal testes:p synes alltid du er kjempeflink og gjør mye:cool:
Hehe - takk!
Vi har endelig klart å storhandle litt igjen, etter flere uker på "kjøret". Det føles godt å ikke MÅTTE innom butikken hele tiden, men bare for å fylle på nødvendige ting.
Er det forresten flere som opplever mye dårlig frukt om dagen?
Vi synes alt vi kjøper blir dårlig med en gang :o

Hehe - takk!
Vi har endelig klart å storhandle litt igjen, etter flere uker på "kjøret". Det føles godt å ikke MÅTTE innom butikken hele tiden, men bare for å fylle på nødvendige ting.
Vi synes alt vi kjøper blir dårlig med en gang :eek:
jeg synes salater spesielt blir så fort dårlig!!! o_O
Vi har endelig tatt oss i skinnet og storhandla, har brukt 7000kr i måneden på mat i det siste pga daglig småhandling :eek: Budsjettet er på 5000, så nå er det bare å ta seg sammen og planlegge innkjøpene bedre ;) Utrolig hvor mye penger det er å spare på å handle ukentlig! Er ikke spesielt nøye på hva vi kjøper, og spiser det vi har lyst på, men kjøper så mye unødvendig når vi handler ofte!

Hehe - takk!
Vi synes alt vi kjøper blir dårlig med en gang :eek:

Er utrolig mye og spare på og handle KUN en gang i uka:) Har dessverre blitt litt dårlige på det selv i det siste og skal ta oss sammen mht det igjen til uka;) Var og storhandlet idag og utrolig godt og være ferdig med det:) Ja, en del dårlig frukt på kiwi om dagen synes jeg, men kan hende det bare er uflaks også;)

Er utrolig mye og spare på og handle KUN en gang i uka:) Har dessverre blitt litt dårlige på det selv i det siste og skal ta oss sammen mht det igjen til uka;) Var og storhandlet idag og utrolig godt og være ferdig med det:) Ja, en del dårlig frukt på kiwi om dagen synes jeg, men kan hende det bare er uflaks også;)
VI måtte handle masse igjen i dag, men det var jo pga morgendagen og helligdager etter det =)
Men altså, nesten all frukten vår blir dårlig med en gang :(

VI måtte handle masse igjen i dag, men det var jo pga morgendagen og helligdager etter det =)
Men altså, nesten all frukten vår blir dårlig med en gang :(

Ja, hvor handler dere? Som sagt, erfaring med mye dårlig frukt(det samma med grønnsaker) på kiwi, mulig vi bare har vært uheldige da, men:p Har sagt ifra til betjeningen og plukka ut masse dårlig frukt når når vi har vært der! Ja, måtte handle mye pga helligdager og selvsagt pga grillings i morra;)

Ja, hvor handler dere? Som sagt, erfaring med mye dårlig frukt(det samma med grønnsaker) på kiwi, mulig vi bare har vært uheldige da, men:p Har sagt ifra til betjeningen og plukka ut masse dårlig frukt når når vi har vært der! Ja, måtte handle mye pga helligdager og selvsagt pga grillings i morra;)
Har handlet både på Kiwi og Rema 1000...

Har handlet både på Kiwi og Rema 1000...

Har god erfaring med Rema1000, men kan være en tilfeldighet mht til kiwi, ikke vet jeg:) Utrolig kjedelig og komme hjem med når frukt, uansett hvor det er kjøpt hen da, men!

Har god erfaring med Rema1000, men kan være en tilfeldighet mht til kiwi, ikke vet jeg:) Utrolig kjedelig og komme hjem med når frukt, uansett hvor det er kjøpt hen da, men!
jeg er enig, Kiwi har bestandig dårlig frukt!!!
Rema og Prix har jeg stort sett god erfaring med! :)

Back
Topp