Ble ny personlig rekord i benkpress til og med - 2 repetisjoner med 60kg!![]()
Oi, det fårn si
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble ny personlig rekord i benkpress til og med - 2 repetisjoner med 60kg!![]()
så flott daLillebror hadde ikke trengt flaske mens jeg sov i formiddag, men fikk den av pappaen nå. Og det høres ut som det går greit
Så får jeg heller pumpe meg før jeg drar ut!
Aner ikke hva jeg skal gjøre for å få slutt på den maniske sandspisingen, er jo så og si umulig å la ungen sitte i sanda for hun pakker innpå som om det skulle stått om liv
jakta på såpebobler WOW! Du er sterk, hehe. Armene mine er skikkelig gele!Ble ny personlig rekord i benkpress til og med - 2 repetisjoner med 60kg!![]()
Hørtes veldig godt utGodt å få gjort litt
Vi skar kjøttpølser i terniger og stekte de litt, kokte også egg for å ha i. Og laget vanlig salat med masse godt oppi. Gutta hadde hvitløksbrød til!
Hehe - takk!Hørtes veldig godt utskal testes
synes alltid du er kjempeflink og gjør mye
![]()
jeg synes salater spesielt blir så fort dårlig!!!Hehe - takk!
Vi har endelig klart å storhandle litt igjen, etter flere uker på "kjøret". Det føles godt å ikke MÅTTE innom butikken hele tiden, men bare for å fylle på nødvendige ting.
Er det forresten flere som opplever mye dårlig frukt om dagen?
Vi synes alt vi kjøper blir dårlig med en gang![]()
Hehe - takk!
Vi har endelig klart å storhandle litt igjen, etter flere uker på "kjøret". Det føles godt å ikke MÅTTE innom butikken hele tiden, men bare for å fylle på nødvendige ting.
Er det forresten flere som opplever mye dårlig frukt om dagen?
Vi synes alt vi kjøper blir dårlig med en gang![]()
VI måtte handle masse igjen i dag, men det var jo pga morgendagen og helligdager etter det =)Er utrolig mye og spare på og handle KUN en gang i ukaHar dessverre blitt litt dårlige på det selv i det siste og skal ta oss sammen mht det igjen til uka
Var og storhandlet idag og utrolig godt og være ferdig med det
Ja, en del dårlig frukt på kiwi om dagen synes jeg, men kan hende det bare er uflaks også
![]()
VI måtte handle masse igjen i dag, men det var jo pga morgendagen og helligdager etter det =)
Men altså, nesten all frukten vår blir dårlig med en gang![]()
Har handlet både på Kiwi og Rema 1000...Ja, hvor handler dere? Som sagt, erfaring med mye dårlig frukt(det samma med grønnsaker) på kiwi, mulig vi bare har vært uheldige da, menHar sagt ifra til betjeningen og plukka ut masse dårlig frukt når når vi har vært der! Ja, måtte handle mye pga helligdager og selvsagt pga grillings i morra
![]()
Har handlet både på Kiwi og Rema 1000...
jeg er enig, Kiwi har bestandig dårlig frukt!!!Har god erfaring med Rema1000, men kan være en tilfeldighet mht til kiwi, ikke vet jegUtrolig kjedelig og komme hjem med når frukt, uansett hvor det er kjøpt hen da, men!