Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bra han ikke plages, hvor får han tannaHihi så herlig!
Lillebror driver visst med tannfremmbrudd han![]()
Lot han gnage på fingeren min i stad og kjente plutselig noe skarpt!
Han virker ikke plaget i det hele tatt!
Venstre fortann nedeBra han ikke plages, hvor får han tanna?
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
Venstre fortann nede![]()
Jadda, her ligger vi ikke på latsiden på morgenkvisten!
![]()
Jeg lurte på om jeg skulle gjøre alt som han gjør nå, da hadde jeg nok fått trent bra![]()
Ja nå skjedde det mye pp en gang her. Og han er skremmende lik broren i utvikling. Også når det gjelder tannenNei, se der da, han er jo råflinkDet er fart i han Eskil om dagen
![]()
Ja nå skjedde det mye pp en gang her. Og han er skremmende lik broren i utvikling. Også når det gjelder tannen
T var heller aldri særlig plaget av tenner...!
Så gøy, grattis med tannebissVenstre fortann nede![]()
Prøvde å kikke mer i dag, men det er jammen ikke lett. Det ser foreløpig kun ut som et hull/sprekk der tannen skal komme, men det kjennes skarpt ut når han biter på fingeren min.Så gøy, grattis med tannebiss
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
Prøvde å kikke mer i dag, men det er jammen ikke lett. Det ser foreløpig kun ut som et hull/sprekk der tannen skal komme, men det kjennes skarpt ut når han biter på fingeren min.
Ja, gjør nok det. Ser liksom ikke noe hvitt, men nå kjennes det veldig godt når han tygger på megDen kommer nok mer ut i løpet av helga![]()
Ja, gjør nok det. Ser liksom ikke noe hvitt, men nå kjennes det veldig godt når han tygger på meg![]()