Onsdag:-)

God morgen, jenter:)
Idag blei russedressen til Mathea henta:D Hu er Rosaruss i år:D Store lille jenta mi, så det er stor stas:)
Bhg`en skal til Oslo i mai med alle rosaruss-barna, så det gleder hu seg noe veldig til og ikke minst ta toget^^:D he he.. Ellers har jeg fått støvsug, tatt ut/inn av oppvaskmaskina, støvsugd og vasket gulvet i gangen, ser ikke ut med 2 katter, unger og vogn som drasses inn og ut nå på våren med den herlige søla som hører med;) Skal finne fram utemøblene og få satt ut på verandaen og lagt på nytt sengetøy(kattehår over alt)*KREMT*
Jumperoo`n har kommet til Emmeth, så skal hente den også:)

ENDELIG ga vesla opp og sovna. Dette er første dubben i dag siden hun våkna ca.08! :eek: Det skjer oftere og oftere at vi må legge henne i vogna for at hun skal sovne på dagtid. Koselig det..:)

ENDELIG ga vesla opp og sovna. Dette er første dubben i dag siden hun våkna ca.08! :eek: Det skjer oftere og oftere at vi må legge henne i vogna for at hun skal sovne på dagtid. Koselig det..:)

Her er det kun vogna som gjelder til soving på dagtid.
I dag var jeg lat og la han bare i gangen. Burde trillet han litt ute, for da hadde han nok sovet litt lenger :p

Idag blei russedressen til Mathea henta:D Hu er Rosaruss i år:D Store lille jenta mi, så det er stor stas:)
Bhg`en skal til Oslo i mai med alle rosaruss-barna, så det gleder hu seg noe veldig til og ikke minst ta toget^^:D he he.. Ellers har jeg fått støvsug, tatt ut/inn av oppvaskmaskina, støvsugd og vasket gulvet i gangen, ser ikke ut med 2 katter, unger og vogn som drasses inn og ut nå på våren med den herlige søla som hører med;) Skal finne fram utemøblene og få satt ut på verandaen og lagt på nytt sengetøy(kattehår over alt)*KREMT*
Jeg blir så imponert over deg, kvinne!!
Jeg har ikke fått gjort en pøkk i dag.. Jenny har virka trøtt siden vi stod opp, så da har tida gått med på å få henne til å sove. Ser ut som et dass gjør jeg óg, udusja med gammel sminke. Jaja.. Godt man går aleine hjemme om dagene! ;)

Jeg har
1) bestilt meg nytt pass
2) hatt lunsj med bestevenninna mi
3) bytta fire tallerkner i fire andre tallerkner + kjøpt en skjærefjøl

Og skal snart i foreldresamtale i barnehagen :)

Her er det kun vogna som gjelder til soving på dagtid.
I dag var jeg lat og la han bare i gangen. Burde trillet han litt ute, for da hadde han nok sovet litt lenger :p
Satt henne ut på verandaen med regntrekk på jeg. Det er grisevær i dag og regnjakka mi er historie, så da tok vi en "lat" en her også.:)

Her er det kun soving i vogna på trappa om dagen ;) Skal jeg gå tur må jeg enten gå i 1time, eller la henne sove en halv time og så gå en halvtimes tur ;)

Jeg har ikke fått gjort en pøkk i dag.. Jenny har virka trøtt siden vi stod opp, så da har tida gått med på å få henne til å sove. Ser ut som et dass gjør jeg óg, udusja med gammel sminke. Jaja.. Godt man går aleine hjemme om dagene! ;)
haha, samme her! Blir andre boller når du må på jobb da :p
Skulle ha lagt sammen klær, støvsugd og tømt oppvaskmaskinen...men det har jeg ikke gjort noe av :p

Så gøy med rosaruss, det blir nok stor stas:-) Spent på om han liker den hoppesaken:-) Ta gjerne bilde:-)

Det må vi også gjøre nå:-)

Hehe, det har jeg tenkt over noen ganger selv, ser ofte ikke ut hehe:-)

haha, samme her! Blir andre boller når du må på jobb da :p
Skulle ha lagt sammen klær, støvsugd og tømt oppvaskmaskinen...men det har jeg ikke gjort noe av :p
Off ja..:p
Må ta meg en dag med shopping og få meg nye klær. Kan ikke gå i joggebukser med gulp-og matflekker på da!:)

Jeg har også vært lat i dag altså, hatt tante på besøk, for skylde på det:-)

Vi får nyte det så lenge vi kan nå da.. Kjedelig å være pen og pynta hele tida. Haha..:D

Jeg var ikke så opptatt av det før jeg fikk barn heller, så tenk deg hvordan jeg ser ut nå hehehhehe :laughing001

Jeg var ikke så opptatt av det før jeg fikk barn heller, så tenk deg hvordan jeg ser ut nå hehehhehe :laughing001
For ti år siden var jeg VELDIG opptatt av det, men det har dabba av ja. Har vel egentlig funnet ut at man kan være naturlig vakker også. (I dag er et unntak da..Forskjell på naturlig og skitten!:p)

Takk*rødme* Blir litt flau, for føler meg ikke noe spesielt flink, er lissom en helt vanlig dag for:) Jeg har 3 små og da tror jeg automatisk man blir vant til og gjøre litt mer og da veit man at man MÅ utnytte tia mens de store er i barnehagen, mens man kan få gjort litt i fred og ro uten og høre "mamma, se her" elller "mammmaaaaa, kan du hjelpe meg litt?" he he:):p Er ikke så lett og få gjort noe så lenge man har ei lita trøtt tutte, det har jeg full forståelse for og jeg hadde gjort det samme som deg:) Hehe, måtte hive meg i dusjen trøtt og J***** med en gang jeg sto opp idag, hadde ikke hatt tid til og dusje på 2 dager og følte meg EKKEL!!! Jau, jeg sminker meg ikke som oftest jeg heller og jeg går hjemme med sambo:p

Så gøy med rosaruss, det blir nok stor stas:-) Spent på om han liker den hoppesaken:-) Ta gjerne bilde:-)

Han synes den var skikkelig morsom:D:p;) har han ikke så lenge oppi der om gangen, så det går nok helt fint:) Mathea prøvde russeklærne sine og var så stolt:p;):D og det var selvsagt mammaen også:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

1366216867913.jpg

1366216896124.jpg

1366216909938.jpg

Det ser ut som den falt i smak ja, masse fine leker på den:-)

Back
Topp