onsdag-torsdag (termingruppekrig status)

åh hadde jeg hatt gavekort på blivakker hadde jeg handler frisørshampo! Redken foreksempel.... Sukk :D
 
April er nok for rå for oss, de er opp 76 siste timen.. Vi har 51:p

Men vi holder oss over 50 per time, og det må være veldig bra:)

Det var en del mer enn oss det ja... Men over 50 i timen er jo veldig bra det også da :)
 
Det har ikke jeg heller;P
Hihi, jeg lager mens jeg skriver. :p men de er jo en del flere enn oss også. Syns vi er flinke som holder oss såpass tett innpå de. Hvor mange har vi siden kl 12 nå? Ser ikke antall innlegg på appen. :)

BVforum via HTC
 
Hihi, jeg lager mens jeg skriver. :p men de er jo en del flere enn oss også. Syns vi er flinke som holder oss såpass tett innpå de. Hvor mange har vi siden kl 12 nå? Ser ikke antall innlegg på appen. :)

BVforum via HTC
10813 har vi nå.. Altså 316 så langt i dag:)

Jeg lyver forresten så det renner av meg i dag!!

På NAV-tråden sa jeg at jeg ikke hadde fått brev fra NAV.. Mannen kom hjem med posten, der lå det brev fra nav om at de bekrefter mottatt søknad..

Og på en annen tråd sa jeg at jeg aldri vinner noe.. Men i posten lå det pakke fra BV fordi jeg hadde vunnet på en innsendt kupong!!! :)

Tror jeg må lyve mer på BV, det hjelper åpenbart;)
 
10813 har vi nå.. Altså 316 så langt i dag:)

Jeg lyver forresten så det renner av meg i dag!!

På NAV-tråden sa jeg at jeg ikke hadde fått brev fra NAV.. Mannen kom hjem med posten, der lå det brev fra nav om at de bekrefter mottatt søknad..

Og på en annen tråd sa jeg at jeg aldri vinner noe.. Men i posten lå det pakke fra BV fordi jeg hadde vunnet på en innsendt kupong!!! :)

Tror jeg må lyve mer på BV, det hjelper åpenbart;)
Hahah, ja, det kan hende det hjelper å lyve!
Rett før jeg fant ut at jeg vant det gavekortet her sa jeg også at jeg aldri vinner noe. :p
 
Hahah, ja, det kan hende det hjelper å lyve!
Rett før jeg fant ut at jeg vant det gavekortet her sa jeg også at jeg aldri vinner noe. :p
Hmmm.. Kanskje BV overvåker oss og slenger ting i postkassene fortløpende tterhvert som vi kommenterer at vi aldri vinner sånn at vi ikke skal slutte å delta i konkurranser?;P
 
Der sier du noe. Det hadde i så fall ikke vært så fryktelig dumt. :p
Da skal jeg klage MYE fremover;) hihi=)

Må forresten få si at jeg aldri vinner store premier i Lotto.. Sånn, da får vi se om det funker;)
 
Da skal jeg klage MYE fremover;) hihi=)

Må forresten få si at jeg aldri vinner store premier i Lotto.. Sånn, da får vi se om det funker;)
Jeg ser din mangel på store lotto-premier og høyner med at jeg ALDRI har vunnet en eneste krone i Lotto. :D Bare sånn i tilfelle det faktisk funker. Men man må kanskje spille for å vinne, eller...? ;)
 
Jeg ser din mangel på store lotto-premier og høyner med at jeg ALDRI har vunnet en eneste krone i Lotto. :D Bare sånn i tilfelle det faktisk funker. Men man må kanskje spille for å vinne, eller...? ;)
Oj, det tenkte jeg ikke på.. Får vel levere en kupong til helgen da for å se om det funker;)
 
Back
Topp