Onsdag, skravvel og bilder :D

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Hei og hå!
Tross enda en litt turbulent natt sov vi til 6 og humøret til både Lillebror og jeg er på topp :D
Kafelatte med kokosolje er inntatt og her er frokostbordet vård :D
AA2518EC-525C-4B01-83DD-A57293761CE4-2016-0000025697A6BF4C_zpse54905c0.jpg

Og et lite bilde at en ny bukse jeg kjøpte til Lillebror, synes det var en flott erstatning for tights! Tynn, lett og god! Kjøpt på Cubus:
650720A5-AB8F-4650-A492-6E7D5DA5EE49-2016-00000256918772B4_zps8c6961f9.jpg

Kjøpte denne og en med striper. Som dere ser er den romslig både over stumpen og rundt magen - noe som er nødvendig her :p :o

Hageplaner i dag! Været ser ut til å tillate det også! Vi må ta opp hellene utenfor inngangen vår og fjerne gress og ugress :p
Kan forresten meddele mens jeg likevel skriver, at kokosolje på brødskiven slo an! :D

Ups vi oppretta visst samtidig :p

Får passe på å skrive litt her når jeg først har tid! Idag var det mårran klokka 6!! Ikke helt etter min plan, siden sambo jobber til midnatt denna uka og jeg ikke får sove uten han! Jaja, det er ikke så ofte vi er oppe såå tidlig! :)

Sliter litt med å få i ems frokost. Vanligvis pleier hun å drikke ca 150ml mme om mårran, men de siste to dagene har hun bare drikket 30 også vil hun ikke ha mer.. hun spiser jo vanlig resten av dagen, men jeg syns nå hun burde spise melka si!!

Begynner å komme langt med pakkinga nå da, mangler bare hylleveggen på kjøkkenet og badet og litt småplukk :) skal bli så godt å sette seg i bilen å kjøre herfra på fredag! Aldri aldri tilbake hit!!!! :D

♥ appen ♥

Ups vi oppretta visst samtidig :p

Får passe på å skrive litt her når jeg først har tid! Idag var det mårran klokka 6!! Ikke helt etter min plan, siden sambo jobber til midnatt denna uka og jeg ikke får sove uten han! Jaja, det er ikke så ofte vi er oppe såå tidlig! :)

Sliter litt med å få i ems frokost. Vanligvis pleier hun å drikke ca 150ml mme om mårran, men de siste to dagene har hun bare drikket 30 også vil hun ikke ha mer.. hun spiser jo vanlig resten av dagen, men jeg syns nå hun burde spise melka si!!

Begynner å komme langt med pakkinga nå da, mangler bare hylleveggen på kjøkkenet og badet og litt småplukk :) skal bli så godt å sette seg i bilen å kjøre herfra på fredag! Aldri aldri tilbake hit!!!! :D

♥ appen ♥

Kjedelig å ikke føle seg uthvilt når man må opp :o

Vil hun ikke ha melken inntil resten av frokosten f.eks? SKjønner godt at du vil ha i hun den porsjonen med melk!

Åh, så herlig å snart være ferdig! Flytter dere langt?

Kjedelig å ikke føle seg uthvilt når man må opp :o

Vil hun ikke ha melken inntil resten av frokosten f.eks? SKjønner godt at du vil ha i hun den porsjonen med melk!

Åh, så herlig å snart være ferdig! Flytter dere langt?

Hu pleier å bare spise melk til frokost. Så en porsjon grøt i 11tiden så brød i 3 tiden og middagsglass i 6 tiden.

Ja vi flytter over en time unna, til Hamar :)

♥ appen ♥

Hu pleier å bare spise melk til frokost. Så en porsjon grøt i 11tiden så brød i 3 tiden og middagsglass i 6 tiden.

Ja vi flytter over en time unna, til Hamar :)

♥ appen ♥

Aha, ja da var det hvertfall lite med den melken hun ville ha :o

Jaa og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre.. kan ikke holde henne fast og tvinge i a heller akkurat..

♥ appen ♥

Jaa og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre.. kan ikke holde henne fast og tvinge i a heller akkurat..

♥ appen ♥
Nei, man får ikke tvunget i ungene mat..
PRøvd å gi fra kopp?

God morgen :) her var vi oppe 6:30! Er jo helt nydelig når man får sove så lenge :D nå sitter jeg og barna å spiser frokost, dog ikke så fancy som din, fru H (hva er det forresten i den skåla? Jeg får ikke sett så nøye på mobilen). Polarbrød med baconost står på menyen her. Vi pusser opp kjøkkenet, så mulighetene er litt begrensa :o Elise ser ut til like dette veldig godt. (Hun har drukket 210ml nan på forhånd, så hun koser seg bare med smakene)..

Lykke til med flyttinga :) deilig å bli ferdig med!

Fint vær her idag også, og vi skal først ut å levere storebror i barnehagen. Så skal vi på barseltreff senere. Ha en fin dag, alle sammen!!

Stilig bukse på lillebror, fru H! Kanskje jeg må ta en shoppingrunde idag også :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

God morgen :) her var vi oppe 6:30! Er jo helt nydelig når man får sove så lenge :D nå sitter jeg og barna å spiser frokost, dog ikke så fancy som din, fru H (hva er det forresten i den skåla? Jeg får ikke sett så nøye på mobilen). Polarbrød med baconost står på menyen her. Vi pusser opp kjøkkenet, så mulighetene er litt begrensa :eek: Elise ser ut til like dette veldig godt. (Hun har drukket 210ml nan på forhånd, så hun koser seg bare med smakene)..

Lykke til med flyttinga :) deilig å bli ferdig med!

Fint vær her idag også, og vi skal først ut å levere storebror i barnehagen. Så skal vi på barseltreff senere. Ha en fin dag, alle sammen!!

Stilig bukse på lillebror, fru H! Kanskje jeg må ta en shoppingrunde idag også :)

I den store skålen er det kokte egg med majones på, til meg :p
I den lille skåla er det blåbær. Og så en skive til Lillebror og kokosolje til å ha på brødskiven, pære og vann :D

I den store skålen er det kokte egg med majones på, til meg :p
I den lille skåla er det blåbær. Og så en skive til Lillebror og kokosolje til å ha på brødskiven, pære og vann :D
Egg ja! Det var det jeg tippet på.. Tror jeg må få meg briller! God frokost :)

Egg ja! Det var det jeg tippet på.. Tror jeg må få meg briller! God frokost :)

Hehe!
Takk, takk :D
Vi har andre bordsetting nå, med T som gjør seg klar til barnehagen :D

God morgen alle sammen. Tenkt at storebror sov til 07.30 og lillemor våknet for 10 minutter siden! Yey!
Ble litt sent for meg i går... MÅ se på spennende krimserier på kvelden...Og da blir kl fort halv tolv,tolv før jeg sovner :P
Tok akkurat bilde av Mina nå..Hun står på alle 4 nå. Så nå ser det ut til at det begynner å skje noe hehe...:D

Skal møte min kusine i dag, det blir hyggelig..
Gleder meg til lørdag,da skal jeg ut på Musikkensdag her i Oslo med noen venner..
Første gang jeg skal gjøre noe på kvelden på 100 år... :P Hehe......Blir ikke så sent,for jeg må jo opptidlig dagen derpå :)

Så fin lille Eskil er. Og den buksa så utrolig deilig ut... Var den i jentefarger også?
Jeg elsker stjerner :)

20130529074527.jpg

20130529074529.jpg

God morgen alle sammen. Tenkt at storebror sov til 07.30 og lillemor våknet for 10 minutter siden! Yey!
Ble litt sent for meg i går... MÅ se på spennende krimserier på kvelden...Og da blir kl fort halv tolv,tolv før jeg sovner :p
Tok akkurat bilde av Mina nå..Hun står på alle 4 nå. Så nå ser det ut til at det begynner å skje noe hehe...:D

Skal møte min kusine i dag, det blir hyggelig..
Gleder meg til lørdag,da skal jeg ut på Musikkensdag her i Oslo med noen venner..
Første gang jeg skal gjøre noe på kvelden på 100 år... :p Hehe......Blir ikke så sent,for jeg må jo opptidlig dagen derpå :)

Så fin lille Eskil er. Og den buksa så utrolig deilig ut... Var den i jentefarger også?
Jeg elsker stjerner :)

Så søt Mina :D
Du bruker ikke blått på Mina, med andre ord? :p
Hehe. Joda, den fantes i rosafarger også tror jeg, kikket ikke så nøye etter.
Savner dog litt mer fargeutvalg til guttene jeg. Litt lei av at alt er rosa eller blått!
Grønt, rødt og lilla skulle vi gjerne hatt mer av!!!

Så søt Mina :D
Du bruker ikke blått på Mina, med andre ord? :p
Hehe. Joda, den fantes i rosafarger også tror jeg, kikket ikke så nøye etter.
Savner dog litt mer fargeutvalg til guttene jeg. Litt lei av at alt er rosa eller blått!
Grønt, rødt og lilla skulle vi gjerne hatt mer av!!!

Takk :)
Altså,hun har noe i blått.. Men,så har vi jo storebror som bruker alle "gutte"farger som rød,blå,grønn og rød etc...
SÅ syntes det er hyggelig med litt lysere og mer fargerikt til lille berta :) SAVNER også mer farger....ELsker lilla <3

Jeg blandet likesågodt 210ml mme i grøten, så fikk hun d istede. Med vann ved siden av

Men er d så jævla viktig med den mme'en da?

♥ appen ♥

Jeg blandet likesågodt 210ml mme i grøten, så fikk hun d istede. Med vann ved siden av

Men er d så jævla viktig med den mme'en da?

♥ appen ♥

Hvorfor MÅ Hun ha mme på morgen?
Jeg gir bare grøt og blander med enten vann eller mme...
Hun drikker nesten ikke mme i løpet av hele dagen heller.... Kanskje 2-3 flasker....
Hvis hun spiser mye mat,så mister de ofte interessen for mme.....
Prøv til hun er 1 år... Hun må ha det til da i hvert fall :)

Hvorfor MÅ Hun ha mme på morgen?
Jeg gir bare grøt og blander med enten vann eller mme...
Hun drikker nesten ikke mme i løpet av hele dagen heller.... Kanskje 2-3 flasker....
Hvis hun spiser mye mat,så mister de ofte interessen for mme.....
Prøv til hun er 1 år... Hun må ha det til da i hvert fall :)

Hun MÅ ikke men d er d vi har pleid å gjøre. Prøvd å gi andre tider på dagen og men hu vil ikke ha.. sånn d har pleid å være får hun mme i 7-8 tia. Grøt i 11 tia. Brødskive og smoothie i 15 til og middagsglass i 18tia..

♥ appen ♥

Hun MÅ ikke men d er d vi har pleid å gjøre. Prøvd å gi andre tider på dagen og men hu vil ikke ha.. sånn d har pleid å være får hun mme i 7-8 tia. Grøt i 11 tia. Brødskive og smoothie i 15 til og middagsglass i 18tia..

♥ appen ♥

Ok,litt usikker på hvor mye de sier at barn bør få i seg i løpet av dagen jeg.... Kanskje en halvliter?
Lykke til og håper det bedrer seg :)

Back
Topp