Onsdag og snart helg

Vi skal reise Tromsø-Sortland. Er ca 12 timer på båten, men den går jo i sneglefart da :P Tar 6-7 timer å kjøre, men det orka vi ikke å begi oss ut på med frøken "villikkesitteibilstolen" ;) Skulle jo ta fly, som tar 30min, men det blei kansellert pga streiken o_O
Oi, så kjedelig at dere blei hindra av streiken da..:confused:
Ja, hurtigruta er dryg, men med finvær og en SKIKKELIG blid unge så kan det bli en rettelig så fin tur.:)

Oi, så kjedelig at dere blei hindra av streiken da..:confused:
Ja, hurtigruta er dryg, men med finvær og en SKIKKELIG blid unge så kan det bli en rettelig så fin tur.:)
vel, vi begynner bra med å måtte vekke henne ved midnatt, kjøre til kaia og gå ombord midt på natta :P Men i morra formiddag blir det nok bare kos, er jo en stor båt og masse å se! Hun ELSKER jo å være på farta, så går nok bra sålenge vi ikke er for mye på lugaren :P ;) Er fremme ca kl 13, så blir jo ikke så lang tur i grunn! Håper bare snuppa sovner igjen når vi er installert på lugaren i natt!

Jeg hat trent i kveld!! :) kombinert kondisjon og styrketime :)
Herlig!!
Nå venter kveldsmat, litt strikking og så senga!

Tenkte å dele et kveldsbilde herifra på tampen av dagen;
1368046290431.jpg
Herlig når det lyser oransje gjennom gardinene på kvelden.♡
Nå har det forøvrig blitt mørkt, og senga roper på meg.
Ønsker dere alle ei god natt!!!

Tenkte å dele et kveldsbilde herifra på tampen av dagen;
Vis vedlegget 14185
Herlig når det lyser oransje gjennom gardinene på kvelden.♡
Nå har det forøvrig blitt mørkt, og senga roper på meg.
Ønsker dere alle ei god natt!!!
Så nydelig!
Sov godt.
Jeg skulle akkurat til å legge meg, men møtte en lys våken lillebror gyngende på alle fire i sengen :-p
Tilbydde vann så får vi se om det holdt, eller om jeg må amme han før han roer seg :-o

Back
Topp