Onsdag og snart helg

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Ja daet blir langhelg på oss, og sikkert mange andre også?
Jeg tror forresten mannen må jobbe på fredag, men det er planleggingsdag i barnehagen, så vi skal være hjemme med T og ei skjønn nabojente som han går i bhg med.
Det blir koselig med lekebesøk :D Spørs om vi skulle prøvd å sette opp trampolina innen da, hvis det blir bra vær!
Vi har hatt en mye bedre natt - heldigvis!!
Lillebror har nå spist en hel liten brødskive med leverpostei på :D Mye gikk på gulvet, men SOM han koste seg mens jeg drakk frokostfløtekaffen min :p
Vi har ingen store planer i dag. Får kanskje overnattingsbesøk i helgen, så vi bør rydde litt på kontoret :D

God morgen! :)
Asle fikk for seg å våkne litt over kl 6 i dag, så jeg er en smule trøtt. Kvelden i går endte med et ørlite migreneanfall, så det ble ganske sent før jeg fikk sove. Skulle gjerne sett at han slumret til 8-9.. ;):p Men men.. Vanskelig å være morgengretten når man ser det smilende lille fjeset som venter spent nedi sprinkelsenga :p:D
Asle har akkurat spist litt grøt, og nå ligger han og leker nede på gulvet.
Vi skal ut på blomstershopping med min mormor om ikke så lenge. Rådyr og hjort har herjet oppe på kirkegården og spist det som var av planter, så vi skal opp dit og ordne litt på gravene til morfar og onkel.
Utover det, så blir det å rydde hobbyrommet senere for å lage til sengeplass til svigermor. Må bare få laget ferdig bursdagskortet hennes først. Hun har ikke bursdag før om halvanenn måned, men siden vi skal flytte må jeg lage det klart nå. Håper Asle sover en god lur senere så jeg får gjort litt! ;):p

God morgen! :)
Asle fikk for seg å våkne litt over kl 6 i dag, så jeg er en smule trøtt. Kvelden i går endte med et ørlite migreneanfall, så det ble ganske sent før jeg fikk sove. Skulle gjerne sett at han slumret til 8-9.. ;):p Men men.. Vanskelig å være morgengretten når man ser det smilende lille fjeset som venter spent nedi sprinkelsenga :p:D
Asle har akkurat spist litt grøt, og nå ligger han og leker nede på gulvet.
Vi skal ut på blomstershopping med min mormor om ikke så lenge. Rådyr og hjort har herjet oppe på kirkegården og spist det som var av planter, så vi skal opp dit og ordne litt på gravene til morfar og onkel.
Utover det, så blir det å rydde hobbyrommet senere for å lage til sengeplass til svigermor. Må bare få laget ferdig bursdagskortet hennes først. Hun har ikke bursdag før om halvanenn måned, men siden vi skal flytte må jeg lage det klart nå. Håper Asle sover en god lur senere så jeg får gjort litt! ;):p
Ja det er tungt å stå opp tidlig når man ikke har sovet godt eller lenge nok :o
Håper det går seg til og at dere får en fin dag :D

Ja det er tungt å stå opp tidlig når man ikke har sovet godt eller lenge nok :eek:
Håper det går seg til og at dere får en fin dag :D

Takk! :) Nå bruker nettene her å være rimelig greie, så det går nok bra :) Men jeg kjenner det skal bli godt å få kjæresten hjem i morgen og kunne si "Nå får du ta ansvar, for nå stikker jeg og sover et par timer!" ;):p ..men somregel blir det ikke mer enn en times tid, før han kommer tuslende med Asle på armen og påstår at det er en som trenger mamma'n sin :p hehe

Takk! :) Nå bruker nettene her å være rimelig greie, så det går nok bra :) Men jeg kjenner det skal bli godt å få kjæresten hjem i morgen og kunne si "Nå får du ta ansvar, for nå stikker jeg og sover et par timer!" ;):p ..men somregel blir det ikke mer enn en times tid, før han kommer tuslende med Asle på armen og påstår at det er en som trenger mamma'n sin :p hehe
hehe, forståelig kanskje, når det går lenge mellom hver gang de ses?
Men det er godt med all avlastsingen man kan få da =)

God morgen!
Skulle få sove lenge idag, før vi skulle ut å reise. Men mannen kom å vekte meg kl 09 med beskjeden om at Widerøe er i streik og flyet kansellert :mad: :mad: :mad: Er så frustrert og oppgitt. Nå driver vi å vrir hodene på hvordan vi skal komme oss avgårde til begravelsen. Kjenner ikke jeg makter 7-10 timer i bil med snuppa, er så utrolig sliten om dagen og en sånn reise vil nok bare drenere meg helt for overskudd. Alternativet er Hurtigrute, men det er grisedyrt! :eek: Eeeeller Hurtigbåt, men den går så teit, enten kl 07 i morra tidlig eller kl 16 i ettermiddag. Tar vi den i ettermiddag er vi ikke fremme før 21 i kveld, og det blir nok heller ikke trivelig med en trøtt baby... hva tror dere???

God morgen!
Skulle få sove lenge idag, før vi skulle ut å reise. Men mannen kom å vekte meg kl 09 med beskjeden om at Widerøe er i streik og flyet kansellert :mad: :mad: :mad: Er så frustrert og oppgitt. Nå driver vi å vrir hodene på hvordan vi skal komme oss avgårde til begravelsen. Kjenner ikke jeg makter 7-10 timer i bil med snuppa, er så utrolig sliten om dagen og en sånn reise vil nok bare drenere meg helt for overskudd. Alternativet er Hurtigrute, men det er grisedyrt! :eek: Eeeeller Hurtigbåt, men den går så teit, enten kl 07 i morra tidlig eller kl 16 i ettermiddag. Tar vi den i ettermiddag er vi ikke fremme før 21 i kveld, og det blir nok heller ikke trivelig med en trøtt baby... hva tror dere???
Oi... Jeg tror jeg ville valgt båt kl 16 heller enn kl 07! Erfaringsmessig med våre barn ville det gått bedre enn å måtte stått opp så tidlig!

Oi... Jeg tror jeg ville valgt båt kl 16 heller enn kl 07! Erfaringsmessig med våre barn ville det gått bedre enn å måtte stått opp så tidlig!
ja...men så er hun jo så himla sur på kvelden når hun er trøtt da :P :confused: Men kanskje hun bare sovner i bilen da... i morgen er alle båtene innstilt pga helligdag, så vi er nødt til å ta den kl 16 idag da :P Eeeeller Hurtigruta som går kl 01.30 :eek: Da er vi framme kl 11.30 i morra tidlig, er jo kjekk måte å reise på det også. Da snorker vi oss nedover ;)

glupske ungen min :eek: Hun nekta å spise brød til frokost, så fikk fruktmos med hirsegrøt i istedet, jeg pressa ut edle dråper fra puppen sålenge, 180ml. Vanligvis sparer vi melka til lunsjen, men skulle bare gi henne en sup før hun skulle sove og jammen meg drakk hun ikke alt :eek: :D :rolleyes: Synes det er rart hun øker så sakte i vekt altså! :P

God morgen!

Så kjedelig :( Jeg hadde nok gått for hurtigbåten kl 16. Har du med bagvogna, så sovner hun vel i den. :) God tur uansett hva dere velger!

ja...men så er hun jo så himla sur på kvelden når hun er trøtt da :p :confused: Men kanskje hun bare sovner i bilen da... i morgen er alle båtene innstilt pga helligdag, så vi er nødt til å ta den kl 16 idag da :p Eeeeller Hurtigruta som går kl 01.30 :eek: Da er vi framme kl 11.30 i morra tidlig, er jo kjekk måte å reise på det også. Da snorker vi oss nedover ;)
Ja, kanskje det også er en mulighet =)

glupske ungen min :eek: Hun nekta å spise brød til frokost, så fikk fruktmos med hirsegrøt i istedet, jeg pressa ut edle dråper fra puppen sålenge, 180ml. Vanligvis sparer vi melka til lunsjen, men skulle bare gi henne en sup før hun skulle sove og jammen meg drakk hun ikke alt :eek: :D :rolleyes: Synes det er rart hun øker så sakte i vekt altså! :p
Hehe, kan jo hendet det har snudd nå, det da :D

Så kjedelig :( Jeg hadde nok gått for hurtigbåten kl 16. Har du med bagvogna, så sovner hun vel i den. :) God tur uansett hva dere velger!
Det blir Hurtigruta nedover. Får refundert pengene fra Widerøe, så da spyttes det i båten. Kjente ikke jeg orket å legge ut på 3 timers båttur alene med baby, jeg som fort blir sjøsyk på litenbåt o_O :confused: Så da sover vi over på Hurtigruta, og er fremme 11.30 i morra formiddag. Så blir det eventuelt Hurtigbåt hjem igjen, hvis tullingene ennå streiker da :P

Ja, kanskje det også er en mulighet =)
Koster 3300,- å ta Hurtigruta en vei :eek: Er helt sinnsykt dyrt, og det er liksom reiseruta som skal knytte distriktsnorge sammen o_O Jaja, får så mye igjen for flybillettene så går ut i null, mister bare et knapt døgn der vi skal være! :p

vel, hun hadde bare økt vel 40 gram på 2 uker nå, så tror hun bruker opp all den energien hun spiser :p
Men er det ikke helt i det siste hun har fått opp igjen matlysten da? Kan jo kanskje ta litt tid før vekten øker tilsvarend ;)

Ja daet blir langhelg på oss, og sikkert mange andre også?
Jeg tror forresten mannen må jobbe på fredag, men det er planleggingsdag i barnehagen, så vi skal være hjemme med T og ei skjønn nabojente som han går i bhg med.
Det blir koselig med lekebesøk :D Spørs om vi skulle prøvd å sette opp trampolina innen da, hvis det blir bra vær!
Vi har hatt en mye bedre natt - heldigvis!!
Lillebror har nå spist en hel liten brødskive med leverpostei på :D Mye gikk på gulvet, men SOM han koste seg mens jeg drakk frokostfløtekaffen min :p
Vi har ingen store planer i dag. Får kanskje overnattingsbesøk i helgen, så vi bør rydde litt på kontoret :D

Her er det også planleggingsdag i bhg på fredag :) så lang helg for snuppa, håper det blir fint vær, så vi kan være ute..blir så kjedelig for en 3åring å være inne heledagen :P Godt dere har fått en god natt :D også så flink han er til å spise brød, Lian bare brekker seg :P

Her er det også planleggingsdag i bhg på fredag :) så lang helg for snuppa, håper det blir fint vær, så vi kan være ute..blir så kjedelig for en 3åring å være inne heledagen :p Godt dere har fått en god natt :D også så flink han er til å spise brød, Lian bare brekker seg :p
JEg så når jeg tok han opp av stolen at han hadde sølt mer enn jeg trodde. Men han fikk hvertfall i seg en halv skive (de er små, hjemmebakt, flatt brød :p)
Han koste seg veldig da, og fikk ingen brekninger enda det er lenge siden han har spist brød. Han er vant til biter, men dette krever litt mer jobb enn han er vant til :p

God morgen/formiddag :)
Liana sover som vanlig, og natten har vært god :) deilig når storesøster ikke drømmer så mye om natten :P hun er jo redd for alt hun drømmer om :eek: :P ellers har jeg ikke så voldsomme planer for idag, kun det vanlige "dags-arbeidet" :) været er strålende idag å, så får håpe på en trilletur idag..men så at hjulet på sportsvogna hadde mista all luften igjen :eek: må være noe med ventilen OGSÅ da, for vi lappa hjulet igår :(

God morgen/formiddag :)
Liana sover som vanlig, og natten har vært god :) deilig når storesøster ikke drømmer så mye om natten :p hun er jo redd for alt hun drømmer om :eek: :p ellers har jeg ikke så voldsomme planer for idag, kun det vanlige "dags-arbeidet" :) været er strålende idag å, så får håpe på en trilletur idag..men så at hjulet på sportsvogna hadde mista all luften igjen :eek: må være noe med ventilen OGSÅ da, for vi lappa hjulet igår :(
Oi så dumt. De fleste utstyrsbutikker kan selge deg ny slange!

Back
Topp