Onsdag i dag =)

Skjønner ikke at du orker å stå opp før henne jeg :p

Hadde ikke gjort det hvis det ikke hadde vært for at vi egentlig skulle i barnehagen:-)
Jeg kunne mer enn gjerne tatt noen flere timer etter i natt hehe:-)

Hadde ikke gjort det hvis det ikke hadde vært for at vi egentlig skulle i barnehagen:)
Jeg kunne mer enn gjerne tatt noen flere timer etter i natt hehe:)
Her er det snuppa som er våken først, så ligger hun og pludrer en halvtimes tid før hun vil opp så da får jeg slumra litt ekstra ;) Men er likevel oppe seinest kl 08 :eek:

Her er det snuppa som er våken først, så ligger hun og pludrer en halvtimes tid før hun vil opp så da får jeg slumra litt ekstra ;) Men er likevel oppe seinest kl 08 :eek:

Det er tidlig det ja, når man må amme hele natta:eek:

borte

Søta!!!

Takk, viser seg fra sin beste side i dag hehe:-) Bra hun ikke er sur om dagen i hvertfall:-)

Herlig når de er i godt humør da! :D
Lillebror virket jo så trøtt før i dag da han sovnet på sofaen så tidlig, men var våken hele handleturen og sov bare litt i bilen til og fra. HOldt seg også våken gjennom mormorbesøk istad og hele veien hjem :o
Men nå sover han i vogna. Ville ikke sove ute da, da bare skrek han til. Så jeg trillet vogna inn i gangen og kledde av han litt. Nå sover han endelig godt :D
Da blir det ny te på meg, og mer strikkerier!

Herlig når de er i godt humør da! :D
Lillebror virket jo så trøtt før i dag da han sovnet på sofaen så tidlig, men var våken hele handleturen og sov bare litt i bilen til og fra. HOldt seg også våken gjennom mormorbesøk istad og hele veien hjem :eek:
Men nå sover han i vogna. Ville ikke sove ute da, da bare skrek han til. Så jeg trillet vogna inn i gangen og kledde av han litt. Nå sover han endelig godt :D
Da blir det ny te på meg, og mer strikkerier!

Godt han fant roen inne da:-)
Hva slags te har du kjøpt?
Jeg skulle aldri sagt hun var i godt humør igjen, for det snudde gitt hehe.

Godt han fant roen inne da:)
Hva slags te har du kjøpt?
Jeg skulle aldri sagt hun var i godt humør igjen, for det snudde gitt hehe.
JEg kjøpte den Pukka-teen med fennikkel :D
Kjempegod! :D
Han sover enda han. Men grynter litt, så våkner nok snart!

Har hatt besøk av mine 2 søstre med barn. Og fått vite at søsteren min venter nok en jente <3 Blir koselig. Kun 3 mndr igjen til hun er ventet :) Mamma kommer snart med siste lillesøster. Skal lage deilig hjemmelaget pizza snart.. Er sulten ;)

Mina sovnet som vanlig 18.15-18.30 og våknet 21.00,ga hun mer melk,og sov helt til 3! Og våknet da 06.30.. Herlig. Storebror har sovet hele natten for første gang! Utrolig deilig,med litt rutiner på småruskene ;) Enn så lenge. Hehe

Her har snuppa bare powernapa idag, hun merker nok at jeg er utslitt og sårt trenger hvile for da sover hun minst :confused:
I tillegg har hun fått mm-bæsjen tilbake, tross daglig inntak av grønnsaker og velling :eek: Lukter surt da så minner om diarè :eek: o_O Men matlysta er på topp da! Hun har de siste 3 månedene tatt 120ml mm på flaska, for det er så mye jeg har hatt til hver pumping, hun har tømt flaska men vært fornøyd, har jeg tilbudt større mengder har hun drukket 120 og levna resten. I det siste har jeg plutselig fått 150ml ut ved hver pumping, så forsøkte idag å gi henne alt og jammen meg tømte hun ikke flaska :D Nå sitter hun på fanget mitt å tygger på et lokk til de nye Tommee Tippee begrene våre og skravler som bare det, sååå mett og fornøyd :rolleyes: :)

JEg kjøpte den Pukka-teen med fennikkel :D
Kjempegod! :D
Han sover enda han. Men grynter litt, så våkner nok snart!

Når mannen kommer hjem skal jeg sannelig ta meg en kopp te jeg også:-)

Her har snuppa bare powernapa idag, hun merker nok at jeg er utslitt og sårt trenger hvile for da sover hun minst :confused:
I tillegg har hun fått mm-bæsjen tilbake, tross daglig inntak av grønnsaker og velling :eek: Lukter surt da så minner om diarè :eek: o_O Men matlysta er på topp da! Hun har de siste 3 månedene tatt 120ml mm på flaska, for det er så mye jeg har hatt til hver pumping, hun har tømt flaska men vært fornøyd, har jeg tilbudt større mengder har hun drukket 120 og levna resten. I det siste har jeg plutselig fått 150ml ut ved hver pumping, så forsøkte idag å gi henne alt og jammen meg tømte hun ikke flaska :D Nå sitter hun på fanget mitt å tygger på et lokk til de nye Tommee Tippee begrene våre og skravler som bare det, sååå mett og fornøyd :rolleyes: :)

Mett og fornøyd, så herlig:-)

Jeg tipper gubben her er utslitt etter lang skitur med jobben i dag.
Har handlet inn noen laksefileter som vi bare kan putte rett i ovnen og koke grønnsaker til.
Lillebror sover enda, så jeg bør nok kle litt p han igjen og trille bort i barnehagen før han blir sulten :D

Tror det blir en snitsel her i dag:-)

her blei det speilegg og avocado :)
Herlig :D
Har ikke hørt fra mannen enda og aner ikke når han er hjemme...
Her blir det foreløpig epler på T og meg, det er jo koseligst å spise sammen alle sammen.
Og ja; han kunne fortelle at de hadde spist laks i barnehagen i dag, så det ville han IKKE ha :p
Så det blir fiskekaker istedet :p
Og jeg skal trene i kveld - gleder meg!

Og Lillebror har sovet til nå!
Har til og med ligget 15 minutter i vognen og bablet :o
Han som pleier å våkne med et brøl :p

Back
Topp