Skjønner ikke at du orker å stå opp før henne jeg![]()
Hadde ikke gjort det hvis det ikke hadde vært for at vi egentlig skulle i barnehagen
Jeg kunne mer enn gjerne tatt noen flere timer etter i natt hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner ikke at du orker å stå opp før henne jeg![]()
Her er det snuppa som er våken først, så ligger hun og pludrer en halvtimes tid før hun vil opp så da får jeg slumra litt ekstraHadde ikke gjort det hvis det ikke hadde vært for at vi egentlig skulle i barnehagen
Jeg kunne mer enn gjerne tatt noen flere timer etter i natt hehe![]()
Her er det snuppa som er våken først, så ligger hun og pludrer en halvtimes tid før hun vil opp så da får jeg slumra litt ekstraMen er likevel oppe seinest kl 08
![]()
Herlig når de er i godt humør da!
Lillebror virket jo så trøtt før i dag da han sovnet på sofaen så tidlig, men var våken hele handleturen og sov bare litt i bilen til og fra. HOldt seg også våken gjennom mormorbesøk istad og hele veien hjem
Men nå sover han i vogna. Ville ikke sove ute da, da bare skrek han til. Så jeg trillet vogna inn i gangen og kledde av han litt. Nå sover han endelig godt
Da blir det ny te på meg, og mer strikkerier!
JEg kjøpte den Pukka-teen med fennikkelGodt han fant roen inne da
Hva slags te har du kjøpt?
Jeg skulle aldri sagt hun var i godt humør igjen, for det snudde gitt hehe.
JEg kjøpte den Pukka-teen med fennikkel
Kjempegod!
Han sover enda han. Men grynter litt, så våkner nok snart!
Her har snuppa bare powernapa idag, hun merker nok at jeg er utslitt og sårt trenger hvile for da sover hun minst
I tillegg har hun fått mm-bæsjen tilbake, tross daglig inntak av grønnsaker og vellingLukter surt da så minner om diarè
![]()
Men matlysta er på topp da! Hun har de siste 3 månedene tatt 120ml mm på flaska, for det er så mye jeg har hatt til hver pumping, hun har tømt flaska men vært fornøyd, har jeg tilbudt større mengder har hun drukket 120 og levna resten. I det siste har jeg plutselig fått 150ml ut ved hver pumping, så forsøkte idag å gi henne alt og jammen meg tømte hun ikke flaska
Nå sitter hun på fanget mitt å tygger på et lokk til de nye Tommee Tippee begrene våre og skravler som bare det, sååå mett og fornøyd
![]()
![]()
Herligher blei det speilegg og avocado![]()