For å veie, og ha barselsamtale. Ville ikke ha hjemmebesøk denne gangenspennende med hs da! Er det for å veie?
Hvordan er det med bekkenet nå?
Dessverre er ikke bekkenet helt bra..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For å veie, og ha barselsamtale. Ville ikke ha hjemmebesøk denne gangenspennende med hs da! Er det for å veie?
Hvordan er det med bekkenet nå?
TakkSåååå koselig bildefine dere er.
Hvordan går det med jentene? Er Anette bedre?
Går ammingen bra?
Sent from my iPad using BV Forum
Ja,er jo detKonsentrasjonen er ikke på topp på kveldene.
Er litt sliten i hodet da![]()
Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
For å veie, og ha barselsamtale. Ville ikke ha hjemmebesøk denne gangen
Dessverre er ikke bekkenet helt bra..![]()

Takk, så gøy, alle synes nasse ligner sånn på farenFinekan se likhet mellom dere
![]()
Håper inderlig det blir slik for meg ogsåJeg hadde sykt vondt i bekkenet i over en uke etter jeg fikk Leoh.. nesten vondere enn når jeg var gravidmen så ble det bedre og bedre
og nå har jeg ikke noe vondt
så får håpe det går helt over for deg også
![]()
Hehe,Liana er aktiv jaGod kveld
Emira ble med mora mi hjem etter barnehagen, så det har vært roligere her enn vanlignå har Liana lagt seg og Emira spiser litt kveldsmat og ser på den samme filmen som hun ser hver dag! (Barbie - Prinsessen og popstjernen)
hehe..
etterpå må jeg eller sambo handle litt, ellers blir det kaffe og tv! Ikveld er det Truls som gjelderhehe..
Håper dere har hatt en fin dag
Leoh prøver, stresser, bråker og klager..men kommer seg ikke helt over på magen! Haha..
Vis vedlegget 52873
Også har vi lille turboguri da, som prøver å se på tv (eller no)
Vis vedlegget 52874
Vis vedlegget 52875
Herlige bilderGod kveld
Emira ble med mora mi hjem etter barnehagen, så det har vært roligere her enn vanlignå har Liana lagt seg og Emira spiser litt kveldsmat og ser på den samme filmen som hun ser hver dag! (Barbie - Prinsessen og popstjernen)
hehe..
etterpå må jeg eller sambo handle litt, ellers blir det kaffe og tv! Ikveld er det Truls som gjelderhehe..
Håper dere har hatt en fin dag
Leoh prøver, stresser, bråker og klager..men kommer seg ikke helt over på magen! Haha..
Vis vedlegget 52873
Også har vi lille turboguri da, som prøver å se på tv (eller no)
Vis vedlegget 52874
Vis vedlegget 52875

Håper inderlig det blir slik for meg også
Kanskje det tar lengre tid andre gangen![]()
Hehe,Liana er aktiv jasamme som Mina hehe... Leoh har blitt så stor. Snart er det han som ruller og krabber overalt.
Hva er Truls?
Kålormen Wael 14.10.11♡
Vi skal se på film ikveld. Crash. En av mine favoritter
Mamma lager vafler... nam nam. Litt mye usunt ;-) men,fra 1.april er det kun sukker på lørdager
Kålormen Wael 14.10.11♡
God kveld alle sammen!
Virker som at de fleste er i god form og har sovet godt? Fine bilder her også ser jeg.
Full ståhei i praksis og dagene blir korte. Gleder meg til å være ferdig.
I dag fikk vi svar ang bhg.plass og vi fikk ingen av ønskene våre oppfyllt og havner derfor på andre sida av fjorden her, slik at vi må kjøre inn i fjorden og rundt den veien.Vet ikke helt hvordan vi skal løse denne floken, men vi får prøve på en klage i første omgang.
Nå er det avslapping på sofaen, kaffe i koppen og litt tv.
Ha en fin kveld !!
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Jeg får passe på å ikke gå så mye, eller for fort kanskjeMulig det..tror jeg hadde vondt noen få dager etter Liana..men denne ganger var jeg sikker på at det hadde låst seg feil..men hjalp å være i ro, så bekkenet var nok bare utslitt og mørbanket![]()
Ja, det håper jeg også..Nærmeste bhg ligger 5min unna med bil og det er enkelt å stoppe der når mannen likevel skal på jobb, men på andre sida av fjorden blir bare en helvettes til omvei asså!Nei så kjedelig ang barnehage daer nok verdt et forsøk på å klage ja! Håper dere kan få noe nærmere
Ellers er dere alle friske og eller?
haha, orka du ikke å rydde før hs skulle komme?For å veie, og ha barselsamtale. Ville ikke ha hjemmebesøk denne gangen
Dessverre er ikke bekkenet helt bra..![]()