Onsdag 5. mars

spennende med hs da! Er det for å veie?

Hvordan er det med bekkenet nå?
For å veie, og ha barselsamtale. Ville ikke ha hjemmebesøk denne gangen:-)
Dessverre er ikke bekkenet helt bra..:(

Såååå koselig bilde :) fine dere er.
Hvordan går det med jentene? Er Anette bedre?
Går ammingen bra? :)

Sent from my iPad using BV Forum
Takk:-)
Nasse er mye bedre, det blir en liten tur i barnehagen i morgen, men mannen henter henne når de går ut, tar ingen sjanser. Ammingen går kjempebra, men hun har litt feil tak på høyre bryst, knoppen blir skeiv og det gjør vondt.

Ja,er jo det :-) Konsentrasjonen er ikke på topp på kveldene.
Er litt sliten i hodet da:-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Hehe ja..det tror vi alle innpå her er :P så jeg beundrer dere som orker å studere! :)

For å veie, og ha barselsamtale. Ville ikke ha hjemmebesøk denne gangen:-)

Jeg hadde sykt vondt i bekkenet i over en uke etter jeg fikk Leoh.. nesten vondere enn når jeg var gravid :eek: men så ble det bedre og bedre :) og nå har jeg ikke noe vondt :D så får håpe det går helt over for deg også ;)

God kveld :)

Emira ble med mora mi hjem etter barnehagen, så det har vært roligere her enn vanlig :) nå har Liana lagt seg og Emira spiser litt kveldsmat og ser på den samme filmen som hun ser hver dag! (Barbie - Prinsessen og popstjernen) :rolleyes: hehe..

etterpå må jeg eller sambo handle litt, ellers blir det kaffe og tv! Ikveld er det Truls som gjelder :P hehe..

Håper dere har hatt en fin dag :)

Leoh prøver, stresser, bråker og klager..men kommer seg ikke helt over på magen! Haha..
1394042357227.jpg

Også har vi lille turboguri da, som prøver å se på tv (eller no) :P
1394042440959.jpg
1394042486850.jpg

Jeg hadde sykt vondt i bekkenet i over en uke etter jeg fikk Leoh.. nesten vondere enn når jeg var gravid :eek: men så ble det bedre og bedre :) og nå har jeg ikke noe vondt :D så får håpe det går helt over for deg også ;)
Håper inderlig det blir slik for meg også:-)
Kanskje det tar lengre tid andre gangen:-)

Emira ble med mora mi hjem etter barnehagen, så det har vært roligere her enn vanlig :) nå har Liana lagt seg og Emira spiser litt kveldsmat og ser på den samme filmen som hun ser hver dag! (Barbie - Prinsessen og popstjernen) :rolleyes: hehe..

etterpå må jeg eller sambo handle litt, ellers blir det kaffe og tv! Ikveld er det Truls som gjelder :P hehe..

Leoh prøver, stresser, bråker og klager..men kommer seg ikke helt over på magen! Haha..
Vis vedlegget 52873

Også har vi lille turboguri da, som prøver å se på tv (eller no) :P
Vis vedlegget 52874
Vis vedlegget 52875
Hehe,Liana er aktiv ja :-) samme som Mina hehe... Leoh har blitt så stor. Snart er det han som ruller og krabber overalt. :-)

Hva er Truls?

Kålormen Wael 14.10.11♡

Vi skal se på film ikveld. Crash. En av mine favoritter :-)
Mamma lager vafler... nam nam. Litt mye usunt ;-) men,fra 1.april er det kun sukker på lørdager :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

etterpå må jeg eller sambo handle litt, ellers blir det kaffe og tv! Ikveld er det Truls som gjelder :p hehe..

Vis vedlegget 52873

Også har vi lille turboguri da, som prøver å se på tv (eller no) :p
Vis vedlegget 52874
Vis vedlegget 52875
Herlige bilder:-) Det er vel like før han ruller nå:-)

God kveld alle sammen!
Virker som at de fleste er i god form og har sovet godt? Fine bilder her også ser jeg.:)

Full ståhei i praksis og dagene blir korte. Gleder meg til å være ferdig.:p
I dag fikk vi svar ang bhg.plass og vi fikk ingen av ønskene våre oppfyllt og havner derfor på andre sida av fjorden her, slik at vi må kjøre inn i fjorden og rundt den veien.:( Vet ikke helt hvordan vi skal løse denne floken, men vi får prøve på en klage i første omgang.

Nå er det avslapping på sofaen, kaffe i koppen og litt tv.
Ha en fin kveld !!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hei alle sammen:)
Her går alt greit:) Nå begynner det virkelig og bli vår;) Snøen smelter og det begynner og bli grønt i beddet:)

De siste 14 dagene har jeg styra en del hjemme og fått malt litt diverse ting og mannen har fått satt opp en lampe over kjøkkenbenken.

Idag er mannen på kveldsskole og jeg sitter og nyter litt godis siden jeg har bursdag:)
Mannen hadde bursdag den 2 mars og da fikk vi nye dyner og puter av svigermor:D Han fikk klær av jentene og ett spill av Emmeth og meg. Jeg har idag fått penger av mommo og 2 flotte armbånd av mannen og barna♡ I morgen skal vi ut og kjøpe noen nye fisk til akvariet, de heter dverg gurami:)

FruH: Grattis med 60% barnehageplass:D:D:D:D Vi får først svar ila april. Har søkt han inn på 100% plass:)

Lennypenny:
Grattis med en 3'er;) Du er knallflink. Whoop whoop:D Har dere flytta inn i leiligheten ennå?

Marian87:
Kult med ny vogn, den var såå fin:)
Synd det blei huller i gummien, men de blir jo slitt etterhvert:)

Sukkersnusk:
Vondt og høre du sliter med vonde hofter:( Gikk det bra på kontroll?

Anita: du har såå nydelige små:rolleyes::):D
Flott du fikk bytta ut boka med den frosenboka. Har så lyst og se den filmen;)

Legger med noen bilder:)
1394045755993.jpg
1394045778237.jpg
1394045800780.jpg
1394045819791.jpg
1394045839225.jpg
1394045872345.jpg
1394045910037.jpg
1394045965988.jpg
1394045996916.jpg
1394046052866.jpg

•☆Tastedingsen☆•

Håper inderlig det blir slik for meg også:-)
Kanskje det tar lengre tid andre gangen:-)

Mulig det..tror jeg hadde vondt noen få dager etter Liana..men denne ganger var jeg sikker på at det hadde låst seg feil..men hjalp å være i ro, så bekkenet var nok bare utslitt og mørbanket :P

Hehe,Liana er aktiv ja :-) samme som Mina hehe... Leoh har blitt så stor. Snart er det han som ruller og krabber overalt. :-)

Hva er Truls?

Kålormen Wael 14.10.11♡

Hehe ja hun er veldig aktiv.. hehe Emira var aktiv hun å, men ikke på samme måte..litt mer pinglete :P ja tenk at snart er det Leoh sin tur :eek: ser for meg et kaos med unger høyt og lavt på engang:eek::P haha..

Heheh Truls - Oppdrag Hurtigruten.. han er vel egentlig en komiker.. syns han kan være så morsom :) begynner på tv 2 etterpå ;)

Vi skal se på film ikveld. Crash. En av mine favoritter :-)
Mamma lager vafler... nam nam. Litt mye usunt ;-) men,fra 1.april er det kun sukker på lørdager :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Hehe så godt! :)

Jeg skal også egentlig bare spise sukker på lørdager.. men igår hadde jeg lørdagsfølelse siden alle var hjemme, så da spiste jeg sjokolade :P hahaha.. kos deg masse med vafler og film :)

Herlige bilder:-) Det er vel like før han ruller nå:-)

Hehe ja..istad var han nærmere enn noen gang!:) hadde han bare løftet opp skulderen/armen så hadde han klart det :D men han blir så frustrert når han ikke får hjelp.. hahah..
1394047837081.jpg
1394047850141.jpg

God kveld alle sammen!
Virker som at de fleste er i god form og har sovet godt? Fine bilder her også ser jeg.:)

Full ståhei i praksis og dagene blir korte. Gleder meg til å være ferdig.:p
I dag fikk vi svar ang bhg.plass og vi fikk ingen av ønskene våre oppfyllt og havner derfor på andre sida av fjorden her, slik at vi må kjøre inn i fjorden og rundt den veien.:( Vet ikke helt hvordan vi skal løse denne floken, men vi får prøve på en klage i første omgang.

Nå er det avslapping på sofaen, kaffe i koppen og litt tv.
Ha en fin kveld !!

Nei så kjedelig ang barnehage da:( er nok verdt et forsøk på å klage ja! Håper dere kan få noe nærmere ;)

Ellers er dere alle friske og eller?

Mulig det..tror jeg hadde vondt noen få dager etter Liana..men denne ganger var jeg sikker på at det hadde låst seg feil..men hjalp å være i ro, så bekkenet var nok bare utslitt og mørbanket :p
Jeg får passe på å ikke gå så mye, eller for fort kanskje:-)

Nei så kjedelig ang barnehage da:( er nok verdt et forsøk på å klage ja! Håper dere kan få noe nærmere ;)

Ellers er dere alle friske og eller?
Ja, det håper jeg også..Nærmeste bhg ligger 5min unna med bil og det er enkelt å stoppe der når mannen likevel skal på jobb, men på andre sida av fjorden blir bare en helvettes til omvei asså!

Vi er friske og raske alle tre.:) Har ikke vært noe sykdom her siden spysjuka før jul og det er vi fornøyd med. Kjenner store kuler i underkjeven til Jen, så det er vel noen bisser på vei opp. Hun virker heldigvis ikke plaget av det (enda!!) og spiser godt/sover hele natta.:)

For å veie, og ha barselsamtale. Ville ikke ha hjemmebesøk denne gangen:)
haha, orka du ikke å rydde før hs skulle komme? :p ;)
Hvor mye veide hun?

Huff, håper det går seg til snart da. Men slikt kan vel ta sin tid?

Back
Topp