Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hehe, bhg start er kanskje "skummelt" (iallfall for foreldrene) uansett alder på barnet???Tipper Bhg blir bra for han etterhvertnoen måneder igjen heldigvis!!
Surfer mobilt!
spennende med hs da! Er det for å veie?Heisann
God natt for alle har det vært, herligLille snøft sover, så jeg og Nasse har fått koste oss lenge nå
Hun er endelig venn med meg igjen
Skal snart på helsestasjonen med Elise, det skal bli godt å komme seg ut igjen, men spent på om hun liker seg like godt i vogna som Nasse. Jeg går alene også, så håper hun sover
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
nååå, så søte dere er!Vi tok en selfie siden det er i vinden nå
Vis vedlegget 52832
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
jaaa, det gjør de nok, men de ble jo så styggeHjulene klarer seg nok
Kos dere hos svigers!!
Surfer mobilt!
Synes ikke det er skummelt neihehe, bhg start er kanskje "skummelt" (iallfall for foreldrene) uansett alder på barnet???
Hermine har det iallfall veldig godt i bhg nå, hun trenger mer stimuli enn hva jeg har energi til å tilby på en daglig basisOg siden vi ikke har venner med små barn er det kun der hun treffer andre barn
Men ved 12 måneder var hun for liten for bhg, ser mer behovet nå ved 18 mnd
![]()
ja, jeg hadde nok også benyttet meg av åpen barnehage om vi hadde vært hjemme! Jeg skulle gjerne vært hjemme et par dager i uken med henne nå, men mer enn det så hadde jeg muuuligens blitt en anelse frustrertSynes ikke det er skummelt nei
Jeg ser behovet nå jeg også, likevel har han det godt hjemme enda! Hadde vært noe mer skeptisk uten barnetrefftilbudet!
Surfer mobilt!
Ja de trenger mye i denne alderenja, jeg hadde nok også benyttet meg av åpen barnehage om vi hadde vært hjemme! Jeg skulle gjerne vært hjemme et par dager i uken med henne nå, men mer enn det så hadde jeg muuuligens blitt en anelse frustrert![]()
![]()
Vi har vært på lekeplassen i 1,5 time. De har lekt og kost seg masse
Mina sover en litt sen lur.
Fikk svar på innlesningsoppgaven,jeg sendte for 2 dager siden. Fikk 3... Jaja,sto i det minste,selvom jeg håpet på 4![]()
Får gjøre det bedre neste gang
Vi skal ha hjemmelagde kjøttboller med pasta idag... Greit å prøve noe "nytt"
Hva er planene deres idag?
Sent from my iPad using BV Forum
Da blir nok Emira suuuuuperglad
Hørt at mange liker frosthar dog ikke sett den selv
Ja,er jo detEn 3'er er vel greithvertfall med tanke på at du for tiden er alene med 2 små
![]()
Jeg synes du er kjempeflink som i det hele orker å studere, og STÅR!!!Ja,er jo detKonsentrasjonen er ikke på topp på kveldene.
Er litt sliten i hodet da![]()
Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
Tusen takk Marianne ♡Jeg synes du er kjempeflink som i det hele orker å studere, og STÅR!!!![]()
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Og det blir nok lettere å fokusere på studiene når de små begynner i bhgTusen takk Marianne ♡
Også er det jo heldigvis eksamene som betyr noe.. takk og lov
Hvordan går det med dere?
Kålormen Wael 14.10.11♡
Du er superflink!!!Tusen takk Marianne ♡
Også er det jo heldigvis eksamene som betyr noe.. takk og lov
Hvordan går det med dere?
Kålormen Wael 14.10.11♡
Tusen takkDu er superflink!!!![]()
![]()
Så braOg det blir nok lettere å fokusere på studiene når de små begynner i bhg![]()
Takk som spør! Går bare fint her! ...men er ikke hver dag jeg orker å studere så mye da
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Ja da her går det fint, nok å henge fingrene iTusen takkFøler det ikke akkurat selv,men hehe..
Alt bra med dere?