Onsdag 5. mars

Hei alle sammen:)
Her går alt greit:) Nå begynner det virkelig og bli vår;) Snøen smelter og det begynner og bli grønt i beddet:)

De siste 14 dagene har jeg styra en del hjemme og fått malt litt diverse ting og mannen har fått satt opp en lampe over kjøkkenbenken.

Idag er mannen på kveldsskole og jeg sitter og nyter litt godis siden jeg har bursdag:)
Mannen hadde bursdag den 2 mars og da fikk vi nye dyner og puter av svigermor:D Han fikk klær av jentene og ett spill av Emmeth og meg. Jeg har idag fått penger av mommo og 2 flotte armbånd av mannen og barna♡ I morgen skal vi ut og kjøpe noen nye fisk til akvariet, de heter dverg gurami:)

FruH: Grattis med 60% barnehageplass:D:D:D:D Vi får først svar ila april. Har søkt han inn på 100% plass:)

Lennypenny:
Grattis med en 3'er;) Du er knallflink. Whoop whoop:D Har dere flytta inn i leiligheten ennå?

Marian87:
Kult med ny vogn, den var såå fin:)
Synd det blei huller i gummien, men de blir jo slitt etterhvert:)

Sukkersnusk:
Vondt og høre du sliter med vonde hofter:( Gikk det bra på kontroll?

Anita: du har såå nydelige små:rolleyes::):D
Flott du fikk bytta ut boka med den frosenboka. Har så lyst og se den filmen;)

Legger med noen bilder:)
Vis vedlegget 52878
Vis vedlegget 52879
Vis vedlegget 52880
Vis vedlegget 52881
Vis vedlegget 52882
Vis vedlegget 52883
Vis vedlegget 52884
Vis vedlegget 52885
Vis vedlegget 52886
Vis vedlegget 52887

•☆Tastedingsen☆•
Gratulerer med dagen!!! :D :D :D

Herlig bilde av Emmeth og den lille ponnihunden hans :rolleyes:

:eek: Hva skjedde her inne da? Skravlehøner :P

Jeg har vært og handla mat, og på Barnas Hus for å kjøpe koppholder til Hermine som hun skal ha foran seg i vogna. Men det hadde de ikke fått inn idag, så da bestiller jeg fra Lekmer, går sikkert fortere! ;)

Nå er det te og knekkebrød! Har vondt i halsen :eek: Kommer vel fra Hermine vil jeg tro :P

Her går alt greit:) Nå begynner det virkelig og bli vår;) Snøen smelter og det begynner og bli grønt i beddet:)

De siste 14 dagene har jeg styra en del hjemme og fått malt litt diverse ting og mannen har fått satt opp en lampe over kjøkkenbenken.

Idag er mannen på kveldsskole og jeg sitter og nyter litt godis siden jeg har bursdag:)
Mannen hadde bursdag den 2 mars og da fikk vi nye dyner og puter av svigermor:D Han fikk klær av jentene og ett spill av Emmeth og meg. Jeg har idag fått penger av mommo og 2 flotte armbånd av mannen og barna♡ I morgen skal vi ut og kjøpe noen nye fisk til akvariet, de heter dverg gurami:)

FruH: Grattis med 60% barnehageplass:D:D:D:D Vi får først svar ila april. Har søkt han inn på 100% plass:)

Lennypenny:
Grattis med en 3'er;) Du er knallflink. Whoop whoop:D Har dere flytta inn i leiligheten ennå?

Marian87:

Sukkersnusk:

Vis vedlegget 52878
Vis vedlegget 52879
Vis vedlegget 52880
Vis vedlegget 52881
Vis vedlegget 52882
Vis vedlegget 52883
Vis vedlegget 52884
Vis vedlegget 52885
Vis vedlegget 52886
Vis vedlegget 52887

•☆Tastedingsen☆•

Først må jeg bare si GRATULERER MED DAGEN FINE DEG:D:D:D håper du har hatt en koselig og fin dag :D <3

Også for en fin og herlig familie du har! Både mennesker og dyr :)

Du kommer til å elske den filmen! Mener jeg så at den kommer ut på DVD/Blu-Ray i april :D da skal jeg kjøpe den til "Emira" :P

Ja, det håper jeg også..Nærmeste bhg ligger 5min unna med bil og det er enkelt å stoppe der når mannen likevel skal på jobb, men på andre sida av fjorden blir bare en helvettes til omvei asså!

Vi er friske og raske alle tre.:) Har ikke vært noe sykdom her siden spysjuka før jul og det er vi fornøyd med. Kjenner store kuler i underkjeven til Jen, så det er vel noen bisser på vei opp. Hun virker heldigvis ikke plaget av det (enda!!) og spiser godt/sover hele natta.:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Sånt er jo sååå tungvindt!:eek: går greit så lenge det ligger på samme vei til jobb, men når der blir omveier så blir det jo bare tull:P

Så godt at dere er friske og raske :D ja disse tennene kam være noe herk! Så håper hun slipper å plages ;) Liana har akkurat fått (så vidt) sin 3 jeksel, og nr 4 er rett under tannkjøttet..men hun er heller ikke plaget :D deilig!

Sånt er jo sååå tungvindt!:eek: går greit så lenge det ligger på samme vei til jobb, men når der blir omveier så blir det jo bare tull:P

Så godt at dere er friske og raske :D ja disse tennene kam være noe herk! Så håper hun slipper å plages ;) Liana har akkurat fått (så vidt) sin 3 jeksel, og nr 4 er rett under tannkjøttet..men hun er heller ikke plaget :D deilig!
Har hun nesten fått alle tennene da? Jen har bare fem foreløpig. :p Godt at de slipper unna de værste smertene.

Ja, det barnehagegreiene..Vi søkte på de tre barnehagene som ligger på vei til mannens jobb, men neidaaa. Hehe..Det er vel ikke mer synd på meg enn for alle andre som sitter i samme knipe da.;)

Har hun nesten fått alle tennene da? Jen har bare fem foreløpig. :p Godt at de slipper unna de værste smertene.

Ja, det barnehagegreiene..Vi søkte på de tre barnehagene som ligger på vei til mannens jobb, men neidaaa. Hehe..Det er vel ikke mer synd på meg enn for alle andre som sitter i samme knipe da.;)

Ja nå har hun 4 nede og 6 oppe.. så ikke mange igjen.. men har stått stille leeeenge da..masse som med Emira..hun hadde jo kun 1 tann til hun var over 1 år.. hahah.. så kom resten omtrent på engang :P

Typisk det ja! Men dere er nok ikke de eneste nei :( søskenbarnet mitt fikk ikke plass til nr 2 :eek: så dem vet IKKE hva dem skal gjøre fra høsten.. rart når dem har en datter i bhg fra før:confused:

Lennypenny:

Marian87:

Sukkersnusk:

Vis vedlegget 52878
Vis vedlegget 52879
Vis vedlegget 52880
Vis vedlegget 52881
Vis vedlegget 52882
Vis vedlegget 52883
Vis vedlegget 52884
Vis vedlegget 52885
Vis vedlegget 52886
Vis vedlegget 52887

•☆Tastedingsen☆•
Grattis med dagen ♡ hatt en fiiin dag? Håper det :-) fine armbånd. Også så fint det har blitt hos dere :-) fine unger også :-) hvordan er formen din??

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Mammatil : takk. 3 er jo ok :-) ikke flyttet møbler ennå. Pappa og gubben er ikke i Norge , så det blir flyttet når de er tilbake :-):-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Lennypenny:

Marian87:

Sukkersnusk:

Vis vedlegget 52878
Vis vedlegget 52879
Vis vedlegget 52880
Vis vedlegget 52881
Vis vedlegget 52882
Vis vedlegget 52883
Vis vedlegget 52884
Vis vedlegget 52885
Vis vedlegget 52886
Vis vedlegget 52887

•☆Tastedingsen☆•
Gratulerer så mye med dagen:):):p Kjempefine armbånd du fikk:)

Barna dine er så flotte altså:rolleyes::rolleyes::)

Det gikk fint på kontrollen, snuppa har lagt på seg 600 gram, så nå veide hun 3520:cool: Hun gikk ned litt på sykehuset, så det er i hvertfall tatt igjen nå:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Hipp hurra for Mie!!!! :-D :-D

Surfer mobilt!

haha, orka du ikke å rydde før hs skulle komme? :p ;)
Hvor mye veide hun?

Huff, håper det går seg til snart da. Men slikt kan vel ta sin tid?

Hehe, ikke for å skryte, men her ser det faktisk så og si alltid strøkent ut:D:D Takket være en hyper nevrotisk mann, som rydder og vasker hele tiden;);) Det er kun når jeg er hjemme alene at det ser litt bomba ut:cool::p

Hun veide 3520 gram nå, så hun har gått opp ca 600 gram på ei uke, hun veide 2940 eller noe når vi dro fra sykehuset:-)

Ja, det kan vel det, det gikk over med en gang sist, så hadde håpet det samme skjedde nå:oops:

Hehe, ikke for å skryte, men her ser det faktisk så og si alltid strøkent ut:D:D Takket være en hyper nevrotisk mann, som rydder og vasker hele tiden;);) Det er kun når jeg er hjemme alene at det ser litt bomba ut:cool::p

Hun veide 3520 gram nå, så hun har gått opp ca 600 gram på ei uke, hun veide 2940 eller noe når vi dro fra sykehuset:)

Ja, det kan vel det, det gikk over med en gang sist, så hadde håpet det samme skjedde nå:oops:
Så godt hun har gått opp :D
Men kan du få noe behandling for bekkenet ditt? Fysio, Yoga? Akupunktur?

Så godt hun har gått opp :D
Men kan du få noe behandling for bekkenet ditt? Fysio, Yoga? Akupunktur?

Nå som jeg ikke er gravid kan jeg få fysio, og akupunktur, det fikk jeg sist, for hadde noen låsninger igjen, det hjalp veldig:-)

Hun veide 3520 gram nå, så hun har gått opp ca 600 gram på ei uke, hun veide 2940 eller noe når vi dro fra sykehuset:-)

Oioi, snakk om vektoppgang :D hehe, skikkelig fløte i puppene ;)

Jeg skulle gjerne også hatt en sånn mann, han er flink han jeg har altså...men vi er litt rotete av oss begge to og rydder i skippertak :p

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Oioi, snakk om vektoppgang :D hehe, skikkelig fløte i puppene ;)

Jeg skulle gjerne også hatt en sånn mann, han er flink han jeg har altså...men vi er litt rotete av oss begge to og rydder i skippertak :p

Det er ei pie med matvett:-)

Ikke bare positivt med folk med ryddemani, de har en tendens til å bli sure når noen andre roter til for dem hehe:p:D

Det er ei pie med matvett:-)

Ikke bare positivt med folk med ryddemani, de har en tendens til å bli sure når noen andre roter til for dem hehe:p:D
Hahaha, snodige saker :p

Jeg liker å ha det ryddig...men er ikke så flink å rydde etter meg :p

Hahaha, snodige saker :p

Jeg liker å ha det ryddig...men er ikke så flink å rydde etter meg :p

Da er vi ganske like der hehehe:-):D

Back
Topp