Onsdag 29. januar

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
God morgen:-)

Nasse sov godt igjennom natten, og våknet 06.15:-) Fikk dessverre ingen god start på dagen, da begge hadde stått opp med eil bein. Bare skriking og suring under frokosten, og en smule utålmodig mamma. Nå er vi omsider venner igjen, og nasse leker litt før hun skal i barnehagen. Vi dryger den litt i dag, siden det er jeg som skal levere:-)

Håper dere har hatt ei god natt, og at de syke har blitt litt bedre:-)

Godt det ble hyggelig morgen før barnehagen da :D
Noen dager er bare slik!
GRei natt her også :D
Frokost med guttene er unnagjort. Så skal vi følge T i bhg og dra til byen en tur.
:)
I kveld skal mannen og jeg på middag med noen på jobben hans!

Ja, kjekt å bli venner før man drar:-) Nydelig morgen i dag, vindstille og den soloppgangen, vakkert:rolleyes:

Kos dere masse på bytur, og på middag i kveld Fru H:-)

Morn!
Vi har også hatt ei fin natt. Vesla sov tungt fra 19-06.:)
Jenta til dm var syk i går (mistanke om spysjuka). Så veldig syk kunne hun ikke vært, siden de dro på badeland sammen i går, meeeen så ble hun visst nok dårlig igjen til kvelden. (Er du frisk nok til badeland, så er du frisk nok til å dra på skolen vil jeg påstå?) Aaaalt for uforutsigbart for oss og jeg MÅ ha tid til gruppeforberedelser før fremføring i geografi i morra, så da er pappaen hjemme med Jenny, som akkurat er lagt til en dubb.:)

Nå blir det arbeid med framlegg for min del: isbreer, erosjon og forming av det norske naturlandskapet.♡

Ha en fin dag alle i hop!:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

God morgen!

Simone sov godt i natt :) hun gjør det hver natt nå for hun er så sliten etter bhg, men hun de veldig sur og grinete de fleste ettermiddager ga hun sover litt dårlig i bhg. Men de jobber med saken, så det går seg nok til på sikt :)

jeg har vært på sykehuset siden mandag, og er nå på vei til trondheim. Har infeksjon i kroppen og er generelt dårlig, så sambo fikk meg innlagt før jeg svimte av. Var litt småsur på han for jeg trodde jeg bare mangla blod, og synst det var unødvendig, men det viste seg at jeg hadde både virusinfeksjon og en bakterie i halsen. Fått masse antibiotika intravenøst, og i dag, 14 dager etter at jeg mista stemma, er den endelig på vei tilbake!!! <3 nå sitter vi på flyplassen og venter på flyet. Jeg får rullestol hit og dit så jeg ikke svimer av..haha! Snakk om latskap ;-p ellers så fikk jeg vite med legen at jeg spiser "feil" mat med for lite næring, og drikker for "mye" vann og for lite annet med kalorier og næring. Det var litt overraskende, for trodde jeg spiste mye og relativt sunt, og en god del usunt også egentlig. Men pga behandlinga skal jeg drikke minst to liter om dagen, og når jeg drakk bare vann, så skyllte jeg ut igjen næringsstoffene visst ok. Skulle vel vært på tråden min dette og ikke dagsrråden...men men...

Har ikke vært her så mye de siste dagene for har ikke orket, så er lite oppdatert. Er alle små og store friske? Det var så mye sykdom en stund synst jeg..

Nasse sov godt igjennom natten, og våknet 06.15:-) Fikk dessverre ingen god start på dagen, da begge hadde stått opp med eil bein. Bare skriking og suring under frokosten, og en smule utålmodig mamma. Nå er vi omsider venner igjen, og nasse leker litt før hun skal i barnehagen. Vi dryger den litt i dag, siden det er jeg som skal levere:-)

Så deilig med en god natt! :) ikke gøy når begge står opp med feil fot, men det skjer den beste ;-p bra dere koser dere litt ekstra før bhg! :) deilig med litt god tid!

Godt det ble hyggelig morgen før barnehagen da :D
Noen dager er bare slik!
GRei natt her også :D
Frokost med guttene er unnagjort. Så skal vi følge T i bhg og dra til byen en tur.
:)
I kveld skal mannen og jeg på middag med noen på jobben hans!

Kos med bytur og senere middag da :) må kose dere mye!

Morn!
Jenta til dm var syk i går (mistanke om spysjuka). Så veldig syk kunne hun ikke vært, siden de dro på badeland sammen i går, meeeen så ble hun visst nok dårlig igjen til kvelden. (Er du frisk nok til badeland, så er du frisk nok til å dra på skolen vil jeg påstå?) Aaaalt for uforutsigbart for oss og jeg MÅ ha tid til gruppeforberedelser før fremføring i geografi i morra, så da er pappaen hjemme med Jenny, som akkurat er lagt til en dubb.:)

Nå blir det arbeid med framlegg for min del: isbreer, erosjon og forming av det norske naturlandskapet.♡

Så deilig at dere også har sovet godt! :)
Er enig med deg i at er man syk så er man syk, og er man frisk nok til badeland, så er man frisk nok til skolen. Jeg måtte alltid være hjemme en ekstra dag etter feber osv da jeg var liten, men det var aldri snakk om belønning i form av utflukter av den grunn. Da måtte jeg være inne og slappe av og selvfølgelig leke og annet man gjør som små. Skjønner st du vil ha det litt forutsigbart når du studerer og har dine frister! Skjer der ofte eller var det engangs?

God morgen!
Hermine sov fra 18.30-07.30, kun avbrutt av mme kl 05! Sliten jente ja!!! ...meeeen siden vi forsov oss (jeg skrudde bare av klokka og sov til Hermine våkna) så måtte vi spise frokost hjemme før bhg. Like greit det, for Hermine spiser så dårlig i bhg, til frokost altså :confused: Men her hjemme spiste hun ei brødskive, ett egg, ei halv pølse og en hel kopp juice :eek:

Kom til bhg kl 09 og der var de bare to stykker på jobb (idag igjen). De spurte ikke om jeg kunne jobbe, men jeg gikk derifra med skikkelig dårlig magefølelse. 9 små unger, hvorav en skriker hele dagen...det føles ikke godt å levne sin egen unge oppi det hele når det mangler en voksen der...iallfall når Hermine er en sånn som kan surre og gå for seg selv hele dagen og egentlig ikke kreve noe fra noen, er så redd for at hun da skal bli glemt litt av til fordel for de som bråker og skriker :( Jeg ringte nå og sa at jeg kan komme å være vikar, selv om jeg egentlig ikke har tid. De hadde møte nå om personalsituasjonen, og skulle ringe meg tilbake etterpå. Jeg føler jo på ett vis at jeg heller kunne hatt Hermine hjemme da, siden jeg først ikke får studert, men på den andre siden får jeg jo tjent litt penger OG vært sammen med henne hele dagen...så det er jo litt i pose og sekk :p ;)

Dagens utblåsning fra meg :p

Edit: De hadde ringt nevøen til en av de ansatte og han skulle komme og være vikar. Ikke ideelt men da har de iallfall et par ekstra hender til rutinearbeidet o.l. Ped.lederen sa at de måtte lære seg bedre å skille, for jeg som mor og jeg som vikar skulle ikke blandes (at jeg ble bedt om å være vikar når jeg kommer for å levere ungen om morran), de skal ringe meg kl 07.30 som de gjør med alle andre vikarer! Er enig i det da! Så da blir det ikke jobb idag iallfall. Men jeg ga beskjed om at det er uholdbart at de bare er 2 voksne på 9 unger, og da vil jeg heller stille å være der som en siste nødløsning om de ikke finner noen andre!

Last edited:
God morgen!

Simone sov godt i natt :) hun gjør det hver natt nå for hun er så sliten etter bhg, men hun de veldig sur og grinete de fleste ettermiddager ga hun sover litt dårlig i bhg. Men de jobber med saken, så det går seg nok til på sikt :)

jeg har vært på sykehuset siden mandag, og er nå på vei til trondheim. Har infeksjon i kroppen og er generelt dårlig, så sambo fikk meg innlagt før jeg svimte av. Var litt småsur på han for jeg trodde jeg bare mangla blod, og synst det var unødvendig, men det viste seg at jeg hadde både virusinfeksjon og en bakterie i halsen. Fått masse antibiotika intravenøst, og i dag, 14 dager etter at jeg mista stemma, er den endelig på vei tilbake!!! <3 nå sitter vi på flyplassen og venter på flyet. Jeg får rullestol hit og dit så jeg ikke svimer av..haha! Snakk om latskap ;-p ellers så fikk jeg vite med legen at jeg spiser "feil" mat med for lite næring, og drikker for "mye" vann og for lite annet med kalorier og næring. Det var litt overraskende, for trodde jeg spiste mye og relativt sunt, og en god del usunt også egentlig. Men pga behandlinga skal jeg drikke minst to liter om dagen, og når jeg drakk bare vann, så skyllte jeg ut igjen næringsstoffene visst ok. Skulle vel vært på tråden min dette og ikke dagsrråden...men men...

Har ikke vært her så mye de siste dagene for har ikke orket, så er lite oppdatert. Er alle små og store friske? Det var så mye sykdom en stund synst jeg..
Spiller ingen rolle hvor du legger inn oppdatering, er hyggelig å høre fra deg uansett hvor ;)

Så bra at mannen din tok affære da og fikk deg innlagt, det trengte du tydeligvis! ;) Fint at du er på bedringens vei, er så skummelt med sånne infeksjoner! ...mannen kjørte meg rundt i rullestol da jeg hadde forstua foten...DET føltes unødvendig :p Men når man er gravid OG syk da er det absolutt lov ;)

Legen sa ikke noe om næringsdrikker til deg da? Guttungen til søs spiser for lite i forhold til aktivitetsnivå (dårlig matlyst pga adhd-medisiner) så han får Nutridrink en gang for dag, en shake med "sjokolade" og masse kalorier og næringsstoffer ;) Søs bruker å true han med den shaken, om han ikke spiser to brødskiver OG drikker melk så MÅ han ta en shake :p

Slitsomt med sånne dager! Men sånn er det da av og til ;) hehe du kan tenke det at morgenene ofte er litt slitsomme med trass og ikke-samarbeid, når både jeg og samboer reagerer når begge jentene er i godt humør på samme morgen :P hahah..

Morn!

Men i alle dager:S er man hjemme pga sykdom, så drar man da ikke på badeland e.l?! Både pga smittefare og det at man kan bli verre.. mener jeg hvertfall;)

Godt pappan kunne være hjemme med snupp da:)

God morgen!

Jammen godt din samboer valgte å få det innlagt! ;) og bra stemmen din er på vei tilbake:):P

Morn!

Kan dere søke Bhg snart da? Ha en super dag!

Eskil og jeg ble vikarer i dag og :)
Godt innpakket og venter på buss
ImageUploadedByBV Forum1390985927.460239.jpg
Usj. Jeg tror bremsen på vogna nesten er ødelagt.
Den frøs på ute i går, men løsnet etter å ha stått litt inne. Nå på bussen vil den ikke på :-o

Hei og hopp :)

Jeg sitter da her å venter på at Leoh skal stå opp :P hehe.. men ser ut som om han sover godt ;)
Lille soveminimannen min:rolleyes:
ha6uzapy.jpg

Har lyst på kaffe skjønner dere! For er litt sigen her jeg sitter :P men lager jeg nå, så kan dere være sikker på at han våkner! Haha..

Planene idag er å få gjort litt husarbeid og forberede litt til middag (kutte opp grønnsaker:P)
Og ellers slappe av før stormen ;) er jammen støl etter den lille treningsøkten min idag:eek: viser vel bare hvor godt jeg hadde av det;):P

Ønsker dere en fin dag <3

Vis vedlegget 48613
Den frøs på ute i går, men løsnet etter å ha stått litt inne. Nå på bussen vil den ikke på :-o

Fine dere:)

kos dere!

Vis vedlegget 48613
Så søte dere er! :) ser kaldt ut!

Reklamasjonssak på vogna da eller? Den er jo ganske ny!

God morgen!

Friske her nå hvertfall!
Håper sykehusopphold gjør susen for deg også :)

Så søte dere er! :) ser kaldt ut!

Reklamasjonssak på vogna da eller? Den er jo ganske ny!
Ja det må det jo bli. Men jeg tror den bare er litt frossen. Lot den stå inne i natt og den fungerte før/i barnehagen.

Back
Topp