God morgen!
Simone sov godt i natt

hun gjør det hver natt nå for hun er så sliten etter bhg, men hun de veldig sur og grinete de fleste ettermiddager ga hun sover litt dårlig i bhg. Men de jobber med saken, så det går seg nok til på sikt
jeg har vært på sykehuset siden mandag, og er nå på vei til trondheim. Har infeksjon i kroppen og er generelt dårlig, så sambo fikk meg innlagt før jeg svimte av. Var litt småsur på han for jeg trodde jeg bare mangla blod, og synst det var unødvendig, men det viste seg at jeg hadde både virusinfeksjon og en bakterie i halsen. Fått masse antibiotika intravenøst, og i dag, 14 dager etter at jeg mista stemma, er den endelig på vei tilbake!!! <3 nå sitter vi på flyplassen og venter på flyet. Jeg får rullestol hit og dit så jeg ikke svimer av..haha! Snakk om latskap ;-p ellers så fikk jeg vite med legen at jeg spiser "feil" mat med for lite næring, og drikker for "mye" vann og for lite annet med kalorier og næring. Det var litt overraskende, for trodde jeg spiste mye og relativt sunt, og en god del usunt også egentlig. Men pga behandlinga skal jeg drikke minst to liter om dagen, og når jeg drakk bare vann, så skyllte jeg ut igjen næringsstoffene visst ok. Skulle vel vært på tråden min dette og ikke dagsrråden...men men...
Har ikke vært her så mye de siste dagene for har ikke orket, så er lite oppdatert. Er alle små og store friske? Det var så mye sykdom en stund synst jeg..