Så fine mål på den søteste lillesøstraDa var 3 måneders kontrollen for lillesøster unnagjortHun er 6590 gram, og 61,8 cm nå, stor og god
Vis vedlegget 63173

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fine mål på den søteste lillesøstraDa var 3 måneders kontrollen for lillesøster unnagjortHun er 6590 gram, og 61,8 cm nå, stor og god
Vis vedlegget 63173

Nei jeg skal ta mer tak i det nå som studiene er ferdigHøres ut som en koselig dagHåper dere får beholde barnetreffen, har du hørt noe mer ang det?
Nei jeg skal ta mer tak i det nå som studiene er ferdigblir spennende!!
Surfer mobilt!
2 nydelige små barn ♡Hehe..lurt å legge den høyt da ja ;-)
Trives som 2barnsmor og føler at det går veldig bra. Men regner med at det blir travlere tider senere ;-)
Kjekt å se bilder, så bare å legge ut!har tatt lite bilder i det siste, for dagene har virkelig gått i ett! Men skal prøve å roe ned litt nå fremover og forevige disse to oftere
tlf min tar ikke så gode bilder syns jeg. Iphone 5c. Den gamle..iphone 4 tok mye finere bilder!
Men her er et par stk:
Første smilet til Nathaniel:
Vis vedlegget 63159
Litt skjevt men fikk ihvertfall bilde av det
Vis vedlegget 63160
Sent from my iPhone using BV Forum
Det er absolutt en startVi har intensivert pottetreninga nå mens vi har hatt fri og idag kom hun og sa at hun ville tisse
Det er første gangen hun sier at hun vil tisse og så tisser masse på do, så jeg ble skikkelig stolt![]()
...2 timer seinere tissa hun i bleia da jeg spurte om vi skulle gå på do, men det er en start!
Slik ble det her etter shoppingen på ikea og et senterdet blåser så mye her alltid. Så kan ikke pynte for mye heller hehe
Jeg ser at det er lettere når hun kan gå bart nedentil fordi vi er ute hele tiden, så sommeren skal brukes til pottetrening!!!Det er absolutt en start![]()
Lillebror sier innimellom i fra, men det er som oftest hvis vi er like ved doen. Han vil mest på do og ikke potte om dagen![]()

Nåååå så nydelige smilehull han får daSynd å høre om kolikken
men det er vel ganske vanlig på premature? Hermine hadde det og det var ikke noe morro når det sto på
Supert å høre at hjertet hans er bra da
![]()
2 nydelige små barn ♡
Så kul sau eller hva det erhvor er den kjøpt?
![]()
Takk takkKjempe koselig![]()
Da var 3 måneders kontrollen for lillesøster unnagjortHun er 6590 gram, og 61,8 cm nå, stor og god
Vis vedlegget 63173
Hun hadde kolikk fra 1-4 måneder. Men hadde tydelig problemer med magen fram mot 6-7 måneder. Hun reagerte på veldig mye, og tålte ikke introduksjon av fast føde før ved 6 måneder og da sakte sakte. Vi prøvde både ved 4 og 5 måneder men hun bare skreik og skreikTakksøte smilehull ja
![]()
Det var visst veldig vanlig med kolikk for premature ja. Han skriker jo nesten ikke men presser mye og viser tydelig ubehag, men føler han ofte har gode perioder også. Trodde kolikk kun var masse skriking og våkenetter osv osv, men det var visst forskjellig. Vi skulle bare kjøre på med fenikkelte og malt og håpe at pressinga gir seg så han ikke får lyskebrokk i tillegg til navlebrokk, for lyskebrokk må visstnok opereres. Hvor lenge hadde Hermine kolikk?

Hun hadde kolikk fra 1-4 måneder. Men hadde tydelig problemer med magen fram mot 6-7 måneder. Hun reagerte på veldig mye, og tålte ikke introduksjon av fast føde før ved 6 måneder og da sakte sakte. Vi prøvde både ved 4 og 5 måneder men hun bare skreik og skreikDa hun begynte å få mat var det veldig mye som ga henne mageknip så vi var forsiktig og hun fikk ikke 3 fulle måltider fast føde per dag før hun var 9-10 måneder. Gikk MYE i mm og litt grønnsaksmos, fruktmos og lignende.
Bra han ikke skriker iallfall, det er liksom ekstra ille og utmattende for alle!
Hjelper dere han å presse? Vi tok av bleia, la en bleielapp/kladd under henne og pressa beina oppover mot navlen og haka, hold en stund og slipp. Gjenta utallige ganger...lufta kan da rause ut
![]()
Herligfine mål på hun! Er hun lik eller ulik søstra i væremåte?
Vi pleide og sitte slik i sofaen, med henne i fanget...derfor kladden under for å fanget opp avfallstofferJa når du sier det, så husker jeg at dere måtte være forsiktige med fast føde. Godt at det gikk over, men herregud så gjerne jeg heller ville hatt vondt i magen selv i stedenfor disse søte små! Skal huske på dette, og introdusere fast føde veldig forsiktig. Her blir det ikke før han er 6 mndr ihvertfall pga magen bør modne ihvertfall 4 mndr fra termin sier legen.
Vi har pressa beina oppover en del, men mest når han har lagt i fanget. Skal gjøre som du beskriver og prøve å få det til en stund ved de fleste bleieskift. For det kan jo bare virke positivt! Takk for tips![]()