Onsdag 28. mai

SÅ motiverende å lese når været er så fint! Håper du finner roen ute da ;)

For lesinga sin del kunne det helst vært regn og gråvær, ja.:p Skal få lest noen sider, men helt fokusert og effektivt blir det nok ikke! Men å sitte inne når det er så fint blir feil det også..

Jaja, jeg får forklare situasjonen til sensor når den tid kommer.;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Gooood morgen!

Det er sommer og sol her :-D dagene flyr avgårde, og Simone er helt utslitt hver kveld etter lange dager ute. Skal handle solhatt (hvor la vi den vi har mon tro..?), sandaler og mer sommerklær i dag. Nathaniel også må få seg litt sommerklær.

Men først nå skal vi til sykehuset for kontroll med meg og sjekke hjertet til Nathaniel. Håper alt er fint og går raskt unna :-)

Sent from my iPhone using BV Forum
Lykke til på kontroll både liten og stor!:)
Prøvde å trykke på Jenny en solhatt fra i fjor når det plutselig blei finvær, men innså fort at jeg måtte kjøpe ny.:p Kos deg med kleshandelen!!

Iris: Greit å ha et forum å bruke tid på når man likevel sitter på båten om morran.:) Ha en fin dag på jobb!

Lennypenny: Gøy med ikea-tur da.:) Typisk at man mangler målebånd når man skal måle noe! Her vært borti samme klemma et par ganger og gambla på å kjøpe rett type rullgardin..(Har for småe rullegardiner stående.:p)

Mammatil..: Ja, har ikke den uka gått nå? :o Så bra at du ringer. Håper dere får sjekka det snart. Kos deg med kaffe og lillegutt-kos.♡

Fru H: Pølsegrilling høres fint ut på en finværsdag! Kos dere masse på utflukt!:)

6 dager siden vi var hps legen og Ahus har ennå ikke mottatt noe:oops:

Så legen vi var hos skulle ringe meg tilbake igjen. Spent på hva han sier..

•☆Tastedingsen☆•

Gooood morgen!

Det er sommer og sol her :-D dagene flyr avgårde, og Simone er helt utslitt hver kveld etter lange dager ute. Skal handle solhatt (hvor la vi den vi har mon tro..?), sandaler og mer sommerklær i dag. Nathaniel også må få seg litt sommerklær.

Men først nå skal vi til sykehuset for kontroll med meg og sjekke hjertet til Nathaniel. Håper alt er fint og går raskt unna :-)

Hvordan går det med deg og minsten? Har Simone det bra? Tenker hu synes det er godt og ha mamma hjemme igjen:)

•☆Tastedingsen☆•

Smart tips Camilla takk :-)
Dro på butikken.. så fikk kjøpt :-)

Hvordan er det med dere? :-)

Greit at du fikk kjøpt så dere har i hus da..hehe..må være bedre enn et tau ;-p

Med oss går det bare bra :-) Trives dere i Sverige? Har sett bildene du legger ut og ser ser fint ut :)

Lykke til på kontroll både liten og stor!:)
Prøvde å trykke på Jenny en solhatt fra i fjor når det plutselig blei finvær, men innså fort at jeg måtte kjøpe ny.:p Kos deg med kleshandelen!!

Haha! Ser det for meg, for prøvde det samme på Simone ;-) I dag dro hun i bhg med en turkis solcaps vi har arva og liggende til Nathaniel. Litt trang, men fargen var fin på hun :-)

Greit at du fikk kjøpt så dere har i hus da..hehe..må være bedre enn et tau ;-p

Med oss går det bare bra :-) Trives dere i Sverige? Har sett bildene du legger ut og ser ser fint ut :)

Ja greit med målestokk :-) Wael knakk den forrige hehe. Nå er den lagt på kjøleskapet.

Går alt bra som 2 barnsmor? Hvordan er formen? :-) :-)

Vi stooortrives takk :-) tusen takk. Blir mange mobilbilder hver dag :-)

Hvordan går det med deg og minsten? Har Simone det bra? Tenker hu synes det er godt og ha mamma hjemme igjen:)

•☆Tastedingsen☆•

Jo takk, vi har det bare bra :) Minstemann er frisk og rask men har kolikk og derfor navlebrokk. Fikk litt tips av legen i dag, så håper det hjelper. Hullet i hjertet var grodd og hjerna såg flott ut :) mine prøver var fine, så da er det ei uke til neste kontroll :)

Simone liker å ha mamman sin hjemme mer ja. Merker at hun vil kose og leke mer med meg nå.

Ja greit med målestokk :-) Wael knakk den forrige hehe. Nå er den lagt på kjøleskapet.

Går alt bra som 2 barnsmor? Hvordan er formen? :-) :-)

Vi stooortrives takk :-) tusen takk. Blir mange mobilbilder hver dag :-)

Hehe..lurt å legge den høyt da ja ;-)

Trives som 2barnsmor og føler at det går veldig bra. Men regner med at det blir travlere tider senere ;-)

Kjekt å se bilder, så bare å legge ut! :-) har tatt lite bilder i det siste, for dagene har virkelig gått i ett! Men skal prøve å roe ned litt nå fremover og forevige disse to oftere :-) tlf min tar ikke så gode bilder syns jeg. Iphone 5c. Den gamle..iphone 4 tok mye finere bilder!

Men her er et par stk:

Første smilet til Nathaniel:
ImageUploadedByBV Forum1401273286.577896.jpg
Litt skjevt men fikk ihvertfall bilde av det :)

ImageUploadedByBV Forum1401273361.445551.jpg

Hehe..lurt å legge den høyt da ja ;-)

Trives som 2barnsmor og føler at det går veldig bra. Men regner med at det blir travlere tider senere ;-)

Kjekt å se bilder, så bare å legge ut! :-) har tatt lite bilder i det siste, for dagene har virkelig gått i ett! Men skal prøve å roe ned litt nå fremover og forevige disse to oftere :-) tlf min tar ikke så gode bilder syns jeg. Iphone 5c. Den gamle..iphone 4 tok mye finere bilder!

Men her er et par stk:

Første smilet til Nathaniel:
Vis vedlegget 63159
Litt skjevt men fikk ihvertfall bilde av det :)

Vis vedlegget 63160

Nåååå så nydelige smilehull han får da :rolleyes: Synd å høre om kolikken :( men det er vel ganske vanlig på premature? Hermine hadde det og det var ikke noe morro når det sto på :oops: Supert å høre at hjertet hans er bra da :)

Alltid mye skravling de morgenene jeg ikke har fått vært innom :P
Får lese litt etterpå :)

Jeg sto opp med barna kl 6:30 idag, fikk dusjet jentene før barnehagen å:) og meg selv etter de dro! Fikk til og med shavet leggene! Reine varulven jo! Hahaha..
jeg er også litt forkjøla! Har merket det litt i et par dager, men idag er det litt verre! Småsår hals og mister ofte smakssansen:( :P Leoh er litt bedre, men hører stemmen hans ikke er som vanlig;)

Ellers har jeg vært innom nav for å få hjelp ang søknad om dagpenger, og nå sitter jeg hjemme mens sambo er i butikken..

Idag blir vi visst pakket inn:oops::confused::( og jeg tok synderen på fersken:P haha..
1401277855093.jpg

Også fikk jeg tatt bilder av de herlige trolla mine idag :) morsomt hvis dere ser på Liana og Leoh fra bilde til bilde:P
1401277901544.jpg
1401277920724.jpg
1401277929744.jpg

Da var 3 måneders kontrollen for lillesøster unnagjort:-) Hun er 6590 gram, og 61,8 cm nå, stor og god:-)

IMAG0806.jpg

IrisM: ha en fin dag på jobb! Må si tiden har gått fort:eek: blir nok deilig med fri imårra:) har du fri fredag å eller?

Lennypenny: tidlig morgen hos dere! Håper du får sovet litt etterpå;) målebånd er oppskryt her også:P haha..

Mammatil2prinsesser&1prins: (kjekt når det lange navnet ligger i systemet på mobben:P )
Godt Emmeth er bedre! Men så vondt jeg får av lille gutten din som må gjennom så mye:( og merkelig at dem ikke har hørt noe på Ahus???

FruH: kos dere på utflukt med barnetreffen:D høres veldig koselig ut;)

Lilla-87: høres ut som en fin morgen å våkne til, og en god dag til å sitte ute å lese:)

Bébbe: kjempe bra at alt var fint på kontrollene:D:D jeg syns det er så gøy med shopping til ungene:D kjempe nydelige barn du har:) er jo sååå stas når de små begynner å smile:D

Marian87: er jo litt imponerende at du klarer å tolke hva Hermine sier i søvne! Hos jentene går det mest i mumling;) og Leoh ler og gråter i søvne:P kos dere på kafé:) koselig!

Sukkersnusk: for en herlig liten tulle du har:D og kjempe fine mål på hun! Tenk 3 mnd allerede:eek::D;)

Tidlig opp her. 6.. og begge to... :rolleyes:
Sto opp idag jeg.. sol her og.. så litt lettere å våkne.. går å legger meg litt om en stund :)

Mulig det blir en ikea tur idag, men er ikke sikker..
Må kjøpe rullgardin/persienner, men tror dere vi har målebånd her til å måle vinduene?
Er det mulig? :confused::confused:

Hva skal dere da? :)

Utrolig mye lettere når sola skinner:-)

God morgen. Vekte mannen kl 6 og sto selv opp kl halv 7:D

Mathea er sendt av gårde med skolebussen, Selma har fått mat og er lufta og må nytes en kopp kaffe.

Emmeth sover ennå, men våkner nok snart:) Håper formen hans er bedre idag enn den var igår. Gråt helt til han la seg halv 6. Så plaget er jan. Skal ringe ahus etterpå og høre ang henvisningen:)

Ingen planer eller idag, bare kose med lille gutten min:rolleyes::):rolleyes:

•☆Tastedingsen☆•

Godt å høre at han er litt bedre i dag, og at han sover litt uttpå, godt til mor også:-)
Håper dere får koser dere i dag:-)

Ha en fin dag på jobben Iris :)

Nydelig sommervær her også
Minsten og jeg skal endelig være litt sosiale i dag.
Barnetreffen skal på utflukt og besøke noen som pleier å være der :) så det blir utelek hos dem tenker jeg.
Usikker på om jeg orker gåturen, men det har jeg vel egentlig bare godt av.
T skal ha med en kompis hjem fra Bhg i dag, så det blir enkelt med pølsegrilling tenker jeg :)

Surfer mobilt!
Høres ut som en koselig dag:-) Håper dere får beholde barnetreffen, har du hørt noe mer ang det?

Gooood morgen!

Men først nå skal vi til sykehuset for kontroll med meg og sjekke hjertet til Nathaniel. Håper alt er fint og går raskt unna :)

Lykke til på sykehuset:-)

Så deilig å ha en unnskyldning til å shoppe:-)

IrisM: ha en fin dag på jobb! Må si tiden har gått fort:eek: blir nok deilig med fri imårra:) har du fri fredag å eller?

Lennypenny: tidlig morgen hos dere! Håper du får sovet litt etterpå;) målebånd er oppskryt her også:P haha..

Mammatil2prinsesser&1prins: (kjekt når det lange navnet ligger i systemet på mobben:P )
Godt Emmeth er bedre! Men så vondt jeg får av lille gutten din som må gjennom så mye:( og merkelig at dem ikke har hørt noe på Ahus???

FruH: kos dere på utflukt med barnetreffen:D høres veldig koselig ut;)

Lilla-87: høres ut som en fin morgen å våkne til, og en god dag til å sitte ute å lese:)

Bébbe: kjempe bra at alt var fint på kontrollene:D:D jeg syns det er så gøy med shopping til ungene:D kjempe nydelige barn du har:) er jo sååå stas når de små begynner å smile:D

Marian87: er jo litt imponerende at du klarer å tolke hva Hermine sier i søvne! Hos jentene går det mest i mumling;) og Leoh ler og gråter i søvne:P kos dere på kafé:) koselig!

Sukkersnusk: for en herlig liten tulle du har:D og kjempe fine mål på hun! Tenk 3 mnd allerede:eek::D;)
Hehe, jada, hun her prater klart og tydelig selv i søvne :p

Hallo :)

Lite søvn i natt her, og høy drømmefaktor på mini "nei,nei, ikke inni huset, nei-nei" :p

Idag er jeg alene hjemme med småjentene, tenker vi tar en tur på kafé eller noe sånt. Og så må vi handle middag! Er helt rådvill på middager for tida, kommer liksom ikke på noenting :cofused:

Deilig vær men mye vind her idag!

Kos dere i dag:-) Jeg har det på samme måte når det gjelder middag, man får liksom ikke lyst på noe når det er varmt:-)

Back
Topp