Lilla-87
Forumet er livet
For lesinga sin del kunne det helst vært regn og gråvær, ja.
Jaja, jeg får forklare situasjonen til sensor når den tid kommer.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For lesinga sin del kunne det helst vært regn og gråvær, ja.
Ja, dagen blir god når den starter slik.Så herlig å våkne slik![]()
![]()
Lykke til med lesing og deilig å kunne sitte i solen da![]()
![]()
Lykke til på kontroll både liten og stor!Gooood morgen!
Det er sommer og sol her :-D dagene flyr avgårde, og Simone er helt utslitt hver kveld etter lange dager ute. Skal handle solhatt (hvor la vi den vi har mon tro..?), sandaler og mer sommerklær i dag. Nathaniel også må få seg litt sommerklær.
Men først nå skal vi til sykehuset for kontroll med meg og sjekke hjertet til Nathaniel. Håper alt er fint og går raskt unna![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Iris: Greit å ha et forum å bruke tid på når man likevel sitter på båten om morran.Ha en fin dag på jobb!
Lennypenny: Gøy med ikea-tur da.Typisk at man mangler målebånd når man skal måle noe! Her vært borti samme klemma et par ganger og gambla på å kjøpe rett type rullgardin..(Har for småe rullegardiner stående.
)
Mammatil..: Ja, har ikke den uka gått nå?Så bra at du ringer. Håper dere får sjekka det snart. Kos deg med kaffe og lillegutt-kos.♡
Fru H: Pølsegrilling høres fint ut på en finværsdag! Kos dere masse på utflukt!
Gooood morgen!
Det er sommer og sol her :-D dagene flyr avgårde, og Simone er helt utslitt hver kveld etter lange dager ute. Skal handle solhatt (hvor la vi den vi har mon tro..?), sandaler og mer sommerklær i dag. Nathaniel også må få seg litt sommerklær.
Men først nå skal vi til sykehuset for kontroll med meg og sjekke hjertet til Nathaniel. Håper alt er fint og går raskt unna![]()
Smart tips Camilla takk![]()
Dro på butikken.. så fikk kjøpt
Hvordan er det med dere?![]()
Lykke til på kontroll både liten og stor!
Prøvde å trykke på Jenny en solhatt fra i fjor når det plutselig blei finvær, men innså fort at jeg måtte kjøpe ny.Kos deg med kleshandelen!!
Ja greit med målestokkGreit at du fikk kjøpt så dere har i hus da..hehe..må være bedre enn et tau ;-p
Med oss går det bare braTrives dere i Sverige? Har sett bildene du legger ut og ser ser fint ut
Hvordan går det med deg og minsten? Har Simone det bra? Tenker hu synes det er godt og ha mamma hjemme igjen
•☆Tastedingsen☆•
Ja greit med målestokkWael knakk den forrige hehe. Nå er den lagt på kjøleskapet.
Går alt bra som 2 barnsmor? Hvordan er formen?![]()
![]()
Vi stooortrives takktusen takk. Blir mange mobilbilder hver dag
![]()

Nåååå så nydelige smilehull han får daHehe..lurt å legge den høyt da ja ;-)
Trives som 2barnsmor og føler at det går veldig bra. Men regner med at det blir travlere tider senere ;-)
Kjekt å se bilder, så bare å legge ut!har tatt lite bilder i det siste, for dagene har virkelig gått i ett! Men skal prøve å roe ned litt nå fremover og forevige disse to oftere
tlf min tar ikke så gode bilder syns jeg. Iphone 5c. Den gamle..iphone 4 tok mye finere bilder!
Men her er et par stk:
Første smilet til Nathaniel:
Vis vedlegget 63159
Litt skjevt men fikk ihvertfall bilde av det
Vis vedlegget 63160

Tidlig opp her. 6.. og begge to...
Sto opp idag jeg.. sol her og.. så litt lettere å våkne.. går å legger meg litt om en stund
Mulig det blir en ikea tur idag, men er ikke sikker..
Må kjøpe rullgardin/persienner, men tror dere vi har målebånd her til å måle vinduene?
Er det mulig?
Hva skal dere da?![]()
God morgen. Vekte mannen kl 6 og sto selv opp kl halv 7
Mathea er sendt av gårde med skolebussen, Selma har fått mat og er lufta og må nytes en kopp kaffe.
Emmeth sover ennå, men våkner nok snartHåper formen hans er bedre idag enn den var igår. Gråt helt til han la seg halv 6. Så plaget er jan. Skal ringe ahus etterpå og høre ang henvisningen
Ingen planer eller idag, bare kose med lille gutten min
•☆Tastedingsen☆•
Høres ut som en koselig dagHa en fin dag på jobben Iris
Nydelig sommervær her også
Minsten og jeg skal endelig være litt sosiale i dag.
Barnetreffen skal på utflukt og besøke noen som pleier å være derså det blir utelek hos dem tenker jeg.
Usikker på om jeg orker gåturen, men det har jeg vel egentlig bare godt av.
T skal ha med en kompis hjem fra Bhg i dag, så det blir enkelt med pølsegrilling tenker jeg
Surfer mobilt!
Gooood morgen!
Men først nå skal vi til sykehuset for kontroll med meg og sjekke hjertet til Nathaniel. Håper alt er fint og går raskt unna
Hehe, jada, hun her prater klart og tydelig selv i søvneIrisM: ha en fin dag på jobb! Må si tiden har gått fortblir nok deilig med fri imårra
har du fri fredag å eller?
Lennypenny: tidlig morgen hos dere! Håper du får sovet litt etterpåmålebånd er oppskryt her også
haha..
Mammatil2prinsesser&1prins: (kjekt når det lange navnet ligger i systemet på mobben)
Godt Emmeth er bedre! Men så vondt jeg får av lille gutten din som må gjennom så myeog merkelig at dem ikke har hørt noe på Ahus???
FruH: kos dere på utflukt med barnetreffenhøres veldig koselig ut
Lilla-87: høres ut som en fin morgen å våkne til, og en god dag til å sitte ute å lese
Bébbe: kjempe bra at alt var fint på kontrollenejeg syns det er så gøy med shopping til ungene
kjempe nydelige barn du har
er jo sååå stas når de små begynner å smile
Marian87: er jo litt imponerende at du klarer å tolke hva Hermine sier i søvne! Hos jentene går det mest i mumlingog Leoh ler og gråter i søvne
kos dere på kafé
koselig!
Sukkersnusk: for en herlig liten tulle du harog kjempe fine mål på hun! Tenk 3 mnd allerede
![]()

Kos dere i dagHallo
Lite søvn i natt her, og høy drømmefaktor på mini "nei,nei, ikke inni huset, nei-nei"
Idag er jeg alene hjemme med småjentene, tenker vi tar en tur på kafé eller noe sånt. Og så må vi handle middag! Er helt rådvill på middager for tida, kommer liksom ikke på noenting :cofused:
Deilig vær men mye vind her idag!
![]()