Onsdag 28. mai

Hei og hå!
Flott dag i dag!
Gode nyheter fra Høgskolen angående muligheter for videre studier tross i dårlig prestasjon i går,
fin dag ute med Lillebror først og med T og besøk av en kompis fra bhg resten av ettermiddagen!
Mamma kom en tur etter leggetid her, jeg hadde glemt at det er helligdag i morgen og skulle gjerne handlet litt. Så da er det i orden! :D
Jordbær og fløte på meg nå før jeg tar kvelden!

Nå har jeg grunna heke verandaen og i morgen blir den beisa:D

Emmeth er så utrolig dårlig og gråter stort sett hele dagen og kun tørre bleier. Er han ikke blitt bedre i morgen er det rett på legevakten:(

Sånn ser verandaen ut nå, bare at hele er grunna:)
1401311654523.jpg

•☆Tastedingsen☆•

Nå har jeg grunna heke verandaen og i morgen blir den beisa:D

Emmeth er så utrolig dårlig og gråter stort sett hele dagen og kun tørre bleier. Er han ikke blitt bedre i morgen er det rett på legevakten:(

Sånn ser verandaen ut nå, bare at hele er grunna:)
Vis vedlegget 63242

•☆Tastedingsen☆•
Får han ikke i seg noe å drikke/ spise?

Får han ikke i seg noe å drikke/ spise?

Nei, han bare kaster maten når man tilbyr han det. Han har fått tilbudt brødskive, polarbrød, banan, rosiner, eple, pære, potetgull, kjeks, saftis, yoghurt u melk. Ikke søren om han skal ha...

Fikk i han 180 ml med mme igår. Han har ikke grått ennå, så håper formen hans er bedre.

•☆Tastedingsen☆•

Nei, han bare kaster maten når man tilbyr han det. Han har fått tilbudt brødskive, polarbrød, banan, rosiner, eple, pære, potetgull, kjeks, saftis, yoghurt u melk. Ikke søren om han skal ha...

Fikk i han 180 ml med mme igår. Han har ikke grått ennå, så håper formen hans er bedre.

•☆Tastedingsen☆•
Uff. Nå må dere få noen svar på hva gutten sliter med snart! Dette høres ikke bra ut!

Surfer mobilt!

Uff. Nå må dere få noen svar på hva gutten sliter med snart! Dette høres ikke bra ut!

Surfer mobilt!

Jeg blir så oppgitt over alt tar så lang tid mht til leger. Frustrerende og se at han har det dårlig og at jeg ikke kan hjelpe han på noen som helst måte. Han har heldigvis spist litt ananas nå og drukket litt mme. Var bittelitt tiss i bleia når han sto opp, men ikke mye.
Er formen din god igjen?:)

•☆Tastedingsen☆•

Jeg blir så oppgitt over alt tar så lang tid mht til leger. Frustrerende og se at han har det dårlig og at jeg ikke kan hjelpe han på noen som helst måte. Han har heldigvis spist litt ananas nå og drukket litt mme. Var bittelitt tiss i bleia når han sto opp, men ikke mye.
Er formen din god igjen?:)

•☆Tastedingsen☆•
Takk jeg er ganske bra

Men jeg kjenner på energien at jeg hR vært dårlig ca hele måneden, det skal ikke mye til for at jeg blir sliten. Får stor respekt for de stakkarene som har ME/utmattelsessykdom hvertfall. For det er ganske tungt!
Men det går rett vei. Time hos spesialist i morgen også.

Surfer mobilt!

Back
Topp