Onsdag 28. mai

IrisM

Elsker forumet
God morgen! :)
Her skinner solen fra skyfri himmel, og jeg sitter allerede på båten på vei til jobb!

Deilig at det er fri i morgen. Det er femte arbeidsuke i ny jobb allerede, men det tar tid å bli ordentlig trygg på arbeidsoppgaver og rollen min, så dagene er fremdeles intense.

Jeg er stadig innom og leser litt her, men rekker ikke lese alt eller svare stort.

Hva skal dere i dag?
Ønsker dere en god dag! :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Her skinner solen fra skyfri himmel, og jeg sitter allerede på båten på vei til jobb!

Deilig at det er fri i morgen. Det er femte arbeidsuke i ny jobb allerede, men det tar tid å bli ordentlig trygg på arbeidsoppgaver og rollen min, så dagene er fremdeles intense.

Jeg er stadig innom og leser litt her, men rekker ikke lese alt eller svare stort.

Hva skal dere i dag?

God morgen :-)
Tidlig på'n du da.. tøft med ny jobb, håper du kommer deg inn i jobben snart :-)

Kos deg.på jobb :-)

Tidlig opp her. 6.. og begge to... :rolleyes:
Sto opp idag jeg.. sol her og.. så litt lettere å våkne.. går å legger meg litt om en stund :-)

Mulig det blir en ikea tur idag, men er ikke sikker..
Må kjøpe rullgardin/persienner, men tror dere vi har målebånd her til å måle vinduene?
Er det mulig? :confused::confused:

Hva skal dere da? :-)

God morgen. Vekte mannen kl 6 og sto selv opp kl halv 7:D

Mathea er sendt av gårde med skolebussen, Selma har fått mat og er lufta og må nytes en kopp kaffe.

Emmeth sover ennå, men våkner nok snart:) Håper formen hans er bedre idag enn den var igår. Gråt helt til han la seg halv 6. Så plaget er jan. Skal ringe ahus etterpå og høre ang henvisningen:)

Ingen planer eller idag, bare kose med lille gutten min:rolleyes::):rolleyes:

•☆Tastedingsen☆•

Ha en fin dag på jobben Iris :)

Nydelig sommervær her også
Minsten og jeg skal endelig være litt sosiale i dag.
Barnetreffen skal på utflukt og besøke noen som pleier å være der :) så det blir utelek hos dem tenker jeg.
Usikker på om jeg orker gåturen, men det har jeg vel egentlig bare godt av.
T skal ha med en kompis hjem fra Bhg i dag, så det blir enkelt med pølsegrilling tenker jeg :)

Surfer mobilt!

Iris: Greit å ha et forum å bruke tid på når man likevel sitter på båten om morran.:) Ha en fin dag på jobb!

Lennypenny: Gøy med ikea-tur da.:) Typisk at man mangler målebånd når man skal måle noe! Her vært borti samme klemma et par ganger og gambla på å kjøpe rett type rullgardin..(Har for småe rullegardiner stående.:p)

Mammatil..: Ja, har ikke den uka gått nå? :o Så bra at du ringer. Håper dere får sjekka det snart. Kos deg med kaffe og lillegutt-kos.♡

Fru H: Pølsegrilling høres fint ut på en finværsdag! Kos dere masse på utflukt!:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Tidlig opp her. 6.. og begge to... :rolleyes:
Sto opp idag jeg.. sol her og.. så litt lettere å våkne.. går å legger meg litt om en stund :-)

Mulig det blir en ikea tur idag, men er ikke sikker..
Må kjøpe rullgardin/persienner, men tror dere vi har målebånd her til å måle vinduene?
Er det mulig? :confused::confused:

Hva skal dere da? :-)

Har du strikkegarn, tau eller noe annet du kan merke opp lengdebe på da? Så kan du måle tauet på IKEA :-)

Må kose dere i dag! Gøy med shopping :)

Hva skal dere i dag?

Deilig med sommervær! Håper det fortsetter lenge! Kos deg på jobb og nyt at det er korte arb.uker for tida :)

God morgen. Vekte mannen kl 6 og sto selv opp kl halv 7:D

Mathea er sendt av gårde med skolebussen, Selma har fått mat og er lufta og må nytes en kopp kaffe.

Emmeth sover ennå, men våkner nok snart:) Håper formen hans er bedre idag enn den var igår. Gråt helt til han la seg halv 6. Så plaget er jan. Skal ringe ahus etterpå og høre ang henvisningen:)

Ingen planer eller idag, bare kose med lille gutten min:rolleyes::):rolleyes:

•☆Tastedingsen☆•

Er så glad for at dere blir tatt på alvor med Emmeth nå! Håper de kan hjelpe så han får det bedre! Håper dere får en fin dag sammen, og at Ahus tar dere raskt inn :)

Barnetreffen skal på utflukt og besøke noen som pleier å være der :) så det blir utelek hos dem tenker jeg.
T skal ha med en kompis hjem fra Bhg i dag, så det blir enkelt med pølsegrilling tenker jeg :)

Surfer mobilt!

Gratulerer med vel overstått eksamen :) Nå må du nyte sommeren og fokusere på deg selv og barna så du blir helt bra igjen!
Pølsegrilling høres nydelig ut :-D

Gooood morgen!

Det er sommer og sol her :-D dagene flyr avgårde, og Simone er helt utslitt hver kveld etter lange dager ute. Skal handle solhatt (hvor la vi den vi har mon tro..?), sandaler og mer sommerklær i dag. Nathaniel også må få seg litt sommerklær.

Men først nå skal vi til sykehuset for kontroll med meg og sjekke hjertet til Nathaniel. Håper alt er fint og går raskt unna :-)

Hallo :)

Lite søvn i natt her, og høy drømmefaktor på mini "nei,nei, ikke inni huset, nei-nei" :p

Idag er jeg alene hjemme med småjentene, tenker vi tar en tur på kafé eller noe sånt. Og så må vi handle middag! Er helt rådvill på middager for tida, kommer liksom ikke på noenting :cofused:

Deilig vær men mye vind her idag!

Har du strikkegarn, tau eller noe annet du kan merke opp lengdebe på da? Så kan du måle tauet på IKEA :-)

Må kose dere i dag! Gøy med shopping :)

Smart tips Camilla takk :-)
Dro på butikken.. så fikk kjøpt :-)

Hvordan er det med dere? :-)

Gooood morgen!

Det er sommer og sol her :-D dagene flyr avgårde, og Simone er helt utslitt hver kveld etter lange dager ute. Skal handle solhatt (hvor la vi den vi har mon tro..?), sandaler og mer sommerklær i dag. Nathaniel også må få seg litt sommerklær.

Men først nå skal vi til sykehuset for kontroll med meg og sjekke hjertet til Nathaniel. Håper alt er fint og går raskt unna :-)

Lykke til på sykehuset ♡ går så bra :-)

Gooood morgen!

Lykke til på kontroll!

Jeg har erfart at man MÅ ha mer enn en solhatt :p

Morro med klesshopping da. :D

Morn!
Jeg våkna 07.40 til sol, fuglesang og ei blid jente.♡
Vesla er levert hos dm og jeg skal lese. Sola skinner, så jeg må nesten sitte ute. :) Have a good one!

Så herlig å våkne slik :-) :-)
Lykke til med lesing og deilig å kunne sitte i solen da :-) :-)

Morn!
Jeg våkna 07.40 til sol, fuglesang og ei blid jente.♡
Vesla er levert hos dm og jeg skal lese. Sola skinner, så jeg må nesten sitte ute. :) Have a good one!

SÅ motiverende å lese når været er så fint! Håper du finner roen ute da ;)

Iris: Greit å ha et forum å bruke tid på når man likevel sitter på båten om morran.:) Ha en fin dag på jobb!

Lennypenny: Gøy med ikea-tur da.:) Typisk at man mangler målebånd når man skal måle noe! Her vært borti samme klemma et par ganger og gambla på å kjøpe rett type rullgardin..(Har for småe rullegardiner stående.:p)

Mammatil..: Ja, har ikke den uka gått nå? :o Så bra at du ringer. Håper dere får sjekka det snart. Kos deg med kaffe og lillegutt-kos.♡

Fru H: Pølsegrilling høres fint ut på en finværsdag! Kos dere masse på utflukt!:)

Hehehe... jeg også kunne gambla.. men er et stykke å dra å bytte. Så da gidder jeg ikke hehe :-)

Surfer mobilt!
Ikke slit deg helt ut da ;) Men litt bevegelse kan gjøre godt det også :)

Back
Topp