Onsdag 23.juli!

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
Hei alle :)
Vi er travelt opptatt med å nyte familieferien vår så BV blir lite prioritert ;) Men stikker innom og leser innimellom!

Helt utrolig varmt her vi er nå, 32 grader i går og er meldt like varmt idag :eek: Bare å smøre seg og rusle til stranda :cool:

Deilig med skikkelig sommervær da :D

Hermine sovna i bilen på tur hjem fra middag i byen i går og sov fra 18.45-06.45, helt utslått av varmen! Våkna fordi hun måtte tisse :D Tørr nattbleie i 3 uker nå, så tror vi skal kutte den også når vi kommer hjem :)

Nå blir det kaffe på senga og så ut å spise frokost i skyggen!

Hva skal dere idag?

God morgen :)

Gleder meg til kjøligere dager! har skjønt at sånn varme bare er oppskryt :P haha

Kos dere masse på stranda :)
Haha Hermine holder seg jo lenger enn meg på natta:eek::P

Natten har vært god..og jeg våknet kl 6 av at jeg måtte på do. Liana sutra rett etter det, så jeg gikk inn til hun.. da sa hun "iiiiis" med en sutrente stemme:P hun hadde vel bare drømt :) så sov vi alle videre til 7:30..jeg skal ta med jentene til dette badelandet senere idag:) ellers ingen planer!

Mamma hadde kjøpt t-skjorte til Leoh i str 80! Men den er jo like stor som Liana sine i str 92! Så da får hun den i år;):D
1406097972865.jpg

Marianne: Så flink Hermine er!:) Kos dere videre på stranda og nyt sommeren.

Anita: Så fin t-skjorte!! Jeg liker Ole Brum altså.. Han er en ålræit fyr.:) Have fun på badeland!!

God dag!
Vi sov til 08 og dro oss litt i storsenga før vi stod opp. Mannen skulle noen ærend i byen i dag og vesla skreik seg til å få bli med.;) Litt godt å ha noen timer for seg selv, så nå er det sofasliting og lunsj før jeg skal ut i sola. Litt mer vind og kjøligere temperaturer her i dag, og det gjør litt godt.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Marianne: Så flink Hermine er!:) Kos dere videre på stranda og nyt sommeren.

Anita: Så fin t-skjorte!! Jeg liker Ole Brum altså.. Han er en ålræit fyr.:) Have fun på badeland!!

God dag!
Vi sov til 08 og dro oss litt i storsenga før vi stod opp. Mannen skulle noen ærend i byen i dag og vesla skreik seg til å få bli med.;) Litt godt å ha noen timer for seg selv, så nå er det sofasliting og lunsj før jeg skal ut i sola. Litt mer vind og kjøligere temperaturer her i dag, og det gjør litt godt.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja den var jo sååå søt :D og Liana syns det var stas å ha på "bjom":rolleyes:

Ble endring i planene idag! Emira ble med mora mi, stefar og ene tanta til hytta nå:) så da blir det alenetid med Liana på badeland etter at hun har sovet :D

Så heldige dere er som har det litt kjøligere! Her viser det 31 i skyggen:confused: kos deg med alenetid :D

Gleder meg til kjøligere dager! har skjønt at sånn varme bare er oppskryt :P haha

Natten har vært god..og jeg våknet kl 6 av at jeg måtte på do. Liana sutra rett etter det, så jeg gikk inn til hun.. da sa hun "iiiiis" med en sutrente stemme:P hun hadde vel bare drømt :) så sov vi alle videre til 7:30..jeg skal ta med jentene til dette badelandet senere idag:) ellers ingen planer!

Mamma hadde kjøpt t-skjorte til Leoh i str 80! Men den er jo like stor som Liana sine i str 92! Så da får hun den i år;):D
Vis vedlegget 69446
Jeg synes det i grunnen er deilig med varmen sålenge vi er på stranda og har bademuligheter :cool: Men hadde aldri i livet kunnet gått på jobb eller fungert i byen nå :P

Kos dere på badeland :)

Jeg synes det i grunnen er deilig med varmen sålenge vi er på stranda og har bademuligheter :cool: Men hadde aldri i livet kunnet gått på jobb eller fungert i byen nå :P

Kos dere på badeland :)

Jo det kan vel til nøden gå om man er på strand hele dagen :)

Marianne:
Så flink Hermine er:) Her er vi ikke i nærheten av bleiefri ennå, så tror nok ikke det skjer med det første:) Denne varmen er litt for varm for meg, selv på stranda, helt vindstille og 36 grader i skyggen:o

Anita: Hahah, så herlig hu var med Ole-brum-sett:D Hu digga den virkelig selv og ser det ut som:D
Tenker akkurat det samma som deg- for varmt;) Her er det 36 grader i skyggen og det blir for mye altså:o

Ingrid:
Hehe, Jenny koser seg nok med pappa`n sin helt alene;) Og godt for mamma og få litt tid for seg selv også:);)
Åååh, heldiggris med litt vind og kaldere temperatur:) Skulle gjerne hatt det litt mindre varmt hos oss og;)

Storesnupp har bursdag i morgen og blir hele 7 år:o hvor har tia tatt veien henn?:) hehe.. Så vi skal kose oss med masse vannmelon og en kake, blir bursdagsfeiring på lørdag:) Ellers har vi vært ute og kjøpt bassengrens og skal ut i morgen og kjøpe en ny kommode til og ha i stua til strikkesakene mine og litt mer rot:D
Idag har vi hatt besøk og av svigermor og svigerinnen min-koselig<3

Lagt inn en liten oppdatering på secret:)

Storesnupp har bursdag i morgen og blir hele 7 år:o hvor har tia tatt veien henn?:) hehe.. Så vi skal kose oss med masse vannmelon og en kake, blir bursdagsfeiring på lørdag:) Ellers har vi vært ute og kjøpt bassengrens og skal ut i morgen og kjøpe en ny kommode til og ha i stua til strikkesakene mine og litt mer rot:D
Gratulerer med lillesnuppa :) tiden går så fort. Kommer det mange til lørdag? Spådd flott vær. :)
Er alt bra ellers? :)

Sent from my iPad using BV Forum

Vis vedlegget 69446
Så fin med t-skjorta. Stor str :)
Iiiiis er godt :) ikke rart hun drømmer om det hehe.
Hvordan gikk det i badeland? Kost dere masse? :)

Gratulerer med lillesnuppa :) tiden går så fort. Kommer det mange til lørdag? Spådd flott vær. :)
Er alt bra ellers? :)

Takk<3 Helt utrolig at Mathea nå er 7 år:o Wow, skal si at tia den flyr;) Ikke lenge siden jeg synes hu var en liten baby<3
Ja, vi blir vel alt fra 10 til 20, spørs hvem som kommer;) Supert vær, men blir så sykt varmt i sola, så da er det greit med en dukkert i bassenget;) Alter bra:) Har lagt inn en liten update på secret:) Alt bra med dere?:)

Hei alle :)
Vi er travelt opptatt med å nyte familieferien vår så BV blir lite prioritert ;) Men stikker innom og leser innimellom!

Helt utrolig varmt her vi er nå, 32 grader i går og er meldt like varmt idag :eek: Bare å smøre seg og rusle til stranda :cool:

Deilig med skikkelig sommervær da :D

Hermine sovna i bilen på tur hjem fra middag i byen i går og sov fra 18.45-06.45, helt utslått av varmen! Våkna fordi hun måtte tisse :D Tørr nattbleie i 3 uker nå, så tror vi skal kutte den også når vi kommer hjem :)

Nå blir det kaffe på senga og så ut å spise frokost i skyggen!

Hva skal dere idag?
Ja varme dager og jeg elsker det.. Vært 34 i flere dager og spådd 36 i morgen... Blir stranda her og :)

Deilig at hun sover så bra. Heldige dere da :)
Ja bare å kutte ut bleien da,så deilig. Helt ferdig med bleier for Wael på natta og. Over 1 mnd siden. Og kun 2 tisseuhell på natta. Så nå tar vi han opp på før vi legger oss( om han har drukket mye bare )

Når skal dere hjem? :)

Kom hjem rundt 15, bare i flere timer og kosa oss med kanelbullar og salte kjeks og ungene har fått capri sonne på stranda :)
Var med de koselige nederlenderne på stranda, de har en jente på 5 og en gutt på 8 mnd. Så ungene fikk lekt med jenta :)
Jeg er solbrent,tross jeg smurte meg godt...
Jeg er den eneste i familien som blir rød.., rosa grisen på tur ;)

Ble tomatsuppe med makaroni,kyllingpølser i og hvitløksbrød idag,lett middag :)
Æhva skal dere ??

1 uke uten sjokkis idag. Ny rekord på maaaaaange år :)
Også skal jeg kutte ned pepsi maxen gradvis fra mandag tenkte jeg, drikker 2-3 liter HVER DAG :( ikke bra........

Takk<3 Helt utrolig at Mathea nå er 7 år:o Wow, skal si at tia den flyr;) Ikke lenge siden jeg synes hu var en liten baby<3
Ja, vi blir vel alt fra 10 til 20, spørs hvem som kommer;) Supert vær, men blir så sykt varmt i sola, så da er det greit med en dukkert i bassenget;) Alter bra:) Har lagt inn en liten update på secret:) Alt bra med dere?:)
Så gøy med bursdag :) har dere kjøpt noe spennende til hun? ;)
Skal inn å lese nå... Rakk å skumlese i stad.. Men ikke å svare :)

Så gøy med bursdag :) har dere kjøpt noe spennende til hun? ;)
Skal inn å lese nå... Rakk å skumlese i stad.. Men ikke å svare :)

Trenger ikke og svare da, men veit at flere har lurt, så da er det jo greit dere og får litt info:);) hehe..

Vi har kjøpt en svær bøtte med playmais, en stoooor my little pony bamse i gul farge og rosa detaljer på(hu elsker hester) også Mulan på blu-ray og en flott blå blomsterring i steiner i en flott rosa eske:D Jeg skal lage en heste-kake og muffins eller ostekake;) Lager ikke mer enn 2 kaker i år pga varmen og da orker man ikke og spise så mye;)

Marianne:
Så flink Hermine er:) Her er vi ikke i nærheten av bleiefri ennå, så tror nok ikke det skjer med det første:) Denne varmen er litt for varm for meg, selv på stranda, helt vindstille og 36 grader i skyggen:o

Anita: Hahah, så herlig hu var med Ole-brum-sett:D Hu digga den virkelig selv og ser det ut som:D
Tenker akkurat det samma som deg- for varmt;) Her er det 36 grader i skyggen og det blir for mye altså:o

Ingrid:
Hehe, Jenny koser seg nok med pappa`n sin helt alene;) Og godt for mamma og få litt tid for seg selv også:);)
Åååh, heldiggris med litt vind og kaldere temperatur:) Skulle gjerne hatt det litt mindre varmt hos oss og;)

Jaaa hun elsket den t-skjorten:D leggingsen har hun hatt fra før, men den kommer jeg til å bruke på Leoh neste år:) ja uff, jeg liker det best når det ligger på 25 grader jeg;) har nok vært nærmere 45 i sola..

Åååhh <3 tenk 7 år alt:eek::D tiden går fort! Og hun skal begynne i 2 klasse:eek:;):P hehe .

Jaaa hun elsket den t-skjorten:D leggingsen har hun hatt fra før, men den kommer jeg til å bruke på Leoh neste år:) ja uff, jeg liker det best når det ligger på 25 grader jeg;) har nok vært nærmere 45 i sola..

Det var knallfint:D

Ja, fy fader ass, det her blir for varmt:o Snakk om syden temperaturer, du;)

Back
Topp