Onsdag 23.juli!

Åååhh <3 tenk 7 år alt:eek::D tiden går fort! Og hun skal begynne i 2 klasse:eek:;):p hehe .

Yes, andreklasse den 18 august:o Helt sykt, og ett år til N begynner i 1 klasse:) De vokser så fort dessa små:D

Trenger ikke og svare da, men veit at flere har lurt, så da er det jo greit dere og får litt info:);) hehe..

Vi har kjøpt en svær bøtte med playmais, en stoooor my little pony bamse i gul farge og rosa detaljer på(hu elsker hester) også Mulan på blu-ray og en flott blå blomsterring i steiner i en flott rosa eske:D Jeg skal lage en heste-kake og muffins eller ostekake;) Lager ikke mer enn 2 kaker i år pga varmen og da orker man ikke og spise så mye;)
Da blir hun nok glad :) hva er playmais?
My little pony <3 elsket det selv. :)
Ring og dvd er fine gaver og :) :)
Så flink du er til å bake...

Gruer meg til jeg må begi meg ut på kakebakingen 2 ganger i oktober :( får det nok ikke til :(?

Sent from my iPad using BV Forum

Snart 2 skolejenter :) blir gøy for de å gå på samme skole :)

Ja, blir veldig koselig:) Mathea kommer nok til og passe litt på søsters, gjorde det i bhgen og;)

Ja varme dager og jeg elsker det.. Vært 34 i flere dager og spådd 36 i morgen... Blir stranda her og :)

Deilig at hun sover så bra. Heldige dere da :)
Ja bare å kutte ut bleien da,så deilig. Helt ferdig med bleier for Wael på natta og. Over 1 mnd siden. Og kun 2 tisseuhell på natta. Så nå tar vi han opp på før vi legger oss( om han har drukket mye bare )

Når skal dere hjem? :)

Så flink han er! :)
Jeg tenker å bruke tøybleier på natta en stund, når vi er fri for papirbleier. Må jo bruke de opp :P
...men når det er gått en måned uten uhell så går vi nok bare over til tisselaken! Hun pleier å våkne på natta om hun vil tisse :)

Ja, er grei temp på dagen men vel varmt om natta når vi ikke har vifte. 28 grader på soverommet nå :eek:

Vi reiser på tirsdag, så enda noen dager igjen :) Mandag forflytter vi oss til Oslo og skal være der til tirsdag!

Så flink han er! :)
Jeg tenker å bruke tøybleier på natta en stund, når vi er fri for papirbleier. Må jo bruke de opp :P
...men når det er gått en måned uten uhell så går vi nok bare over til tisselaken! Hun pleier å våkne på natta om hun vil tisse :)

Ja, er grei temp på dagen men vel varmt om natta når vi ikke har vifte. 28 grader på soverommet nå :eek:

Vi reiser på tirsdag, så enda noen dager igjen :) Mandag forflytter vi oss til Oslo og skal være der til tirsdag!
Hun kommer til å klare det superbra :-) :-)

Sykt varmt her og. Forferdelig på natten. Ingen vifte vi heller men alle vinduer oppe på natten bruker å funke :-) :-)

Hvor i Oslo skal dere Være da? :-)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Hun kommer til å klare det superbra :-) :-)

Sykt varmt her og. Forferdelig på natten. Ingen vifte vi heller men alle vinduer oppe på natten bruker å funke :-) :-)

Hvor i Oslo skal dere Være da? :-)

Ja, det blir bedre utover kvelden men Hermine stakkars er våt i håret av svette :oops:
Vi skal bo på hotell nært slottet. Mamma og de er på Norway Cup med broren min så skal være sammen med dem litt før vi reiser hjem ;)

Varmere på dagen nå jo enn hva vi hadde på Kreta :eek: ...men der hadde vi AC på rommet OG det var alltid mye vind så var bedre der enn her :p ;)

Ja, er helt vildt hvor varmt det er:o Var 37 grader i skyggen her på det varmeste idag! Phuuuh:)
Ja, det tror jeg på, er så lite vind, så da blir det fort for hett, spesielt med tanke på de minste!

Ja, det blir bedre utover kvelden men Hermine stakkars er våt i håret av svette :oops:
Vi skal bo på hotell nært slottet. Mamma og de er på Norway Cup med broren min så skal være sammen med dem litt før vi reiser hjem ;)
Så koselig :-) SAS hotellet på hollbergsplass kanskje? ;-)
Bodde rett ved Ekeberg vi :-)
Koselig å være med de da :-D

Så fin med t-skjorta. Stor str :)
Iiiiis er godt :) ikke rart hun drømmer om det hehe.
Hvordan gikk det i badeland? Kost dere masse? :)

Gikk bra på badeland:D Liana var en engel heletiden:) <3 men hun har jo ikke ro i seg i det heletatt! Innen det hadde gått 15min, så hadde vi vært i 5/6 bassenger hahaha.. og var vel i de 5 sikkert 3-4 ganger iløpet av den timen vi bada :P:D

Kom hjem rundt 15, bare i flere timer og kosa oss med kanelbullar og salte kjeks og ungene har fått capri sonne på stranda :)
Var med de koselige nederlenderne på stranda, de har en jente på 5 og en gutt på 8 mnd. Så ungene fikk lekt med jenta :)
Jeg er solbrent,tross jeg smurte meg godt...
Jeg er den eneste i familien som blir rød.., rosa grisen på tur ;)

Ble tomatsuppe med makaroni,kyllingpølser i og hvitløksbrød idag,lett middag :)
Æhva skal dere ??

1 uke uten sjokkis idag. Ny rekord på maaaaaange år :)
Også skal jeg kutte ned pepsi maxen gradvis fra mandag tenkte jeg, drikker 2-3 liter HVER DAG :( ikke bra........

Hahah du er ikke alene om å bli rød altså:P

En uke uten sjokolade er bra:D flink du er! Du burde prøve å kjøpe én flaske med 0,5 L, og da ha den for deg selv gjennom dagen..for det er jo sånn at om man kjøper mer, så drikker/spiser man mer ;) og om K også vil ha brus, så kjøper dere hver deres.. det hjalp veldig med oss:) spesielt for sambo da, for jeg rekker ikke å drikke mer enn et glass om vi deler flaske (1,5L) :P

Det var knallfint:D

Ja, fy fader ass, det her blir for varmt:o Snakk om syden temperaturer, du;)

Sydentemp er det hvertfall! Haha.. vi som ikke har noe bra uteområde/hage må bruke mye av dagen inne.. er jo greit nok det, for det er kjøligere inne..men ungene blir så rastløse! Og ikke bra å gå turer i denne varmen akkurat :P hehe

Yes, andreklasse den 18 august:o Helt sykt, og ett år til N begynner i 1 klasse:) De vokser så fort dessa små:D

Når jeg tenker meg om, så syns jeg det er helt merkelig at det har gått 1 ÅR fra du sa at M skulle begynne in1 klasse:eek::)

Ja tenk, både Neline og Emira begynner på skole neste år:rolleyes: blir rart.. hehe

Hahah du er ikke alene om å bli rød altså:P

En uke uten sjokolade er bra:D flink du er! Du burde prøve å kjøpe én flaske med 0,5 L, og da ha den for deg selv gjennom dagen..for det er jo sånn at om man kjøper mer, så drikker/spiser man mer ;) og om K også vil ha brus, så kjøper dere hver deres.. det hjalp veldig med oss:) spesielt for sambo da, for jeg rekker ikke å drikke mer enn et glass om vi deler flaske (1,5L) :P
Hehe bra jeg ikke er alene om å bli rød :-)

K drikker ikke brus. Ei heller sukker. Bare jeg som er så usunn :-( men er treningsnarkoman og tenker på alt han putter i munnen ;-)

Er så billig brus her vet du. 10 kr for 1,5 liter. Men kan kjøpe noen store og hele over til små eller noe. De koster jo 15 kr .. så det er så teit :-) men vil slutte helt. Så tenkte å dra ned nå fom mandag. :-)

Hehe bra jeg ikke er alene om å bli rød :-)

K drikker ikke brus. Ei heller sukker. Bare jeg som er så usunn :-( men er treningsnarkoman og tenker på alt han putter i munnen ;-)

Er så billig brus her vet du. 10 kr for 1,5 liter. Men kan kjøpe noen store og hele over til små eller noe. De koster jo 15 kr .. så det er så teit :-) men vil slutte helt. Så tenkte å dra ned nå fom mandag. :-)

Hehe sånn er ofte sambo her å.. hvertfall når han har stort fokus på trening..vil jo ikke spise noe av det jeg vil ha :P så er bedre nå som jeg også teller kalorier:)

Du er flink om du klarer å kutte helt ut med brus!:D jeg må ha noe sukkerfri brus 2-3 ganger i uka.. blitt mer nå når det har vært varmt hehe..
Men bare sånn at du vet det, så ifølge forskere så er det ikke noe skadelig med en 0,5L sukkerfri brus om dagen;) ikke legger man på seg av det heller, for har nesten ikke noe kalorier:D men jeg prøver å ikke kjøpe hver dag siden det koster jo ca 30 kr for en burn for eks!

Back
Topp