Onsdag 22.01 :)

Stemmer! Hun var 2130gr og hadde sikkert vekstavvik pga at jeg var sjuk. Vi kjøpte Jona sine ullklær i str.44 og det var for stort, men vi fikk brukt dem likevel. Luer i ull/passende str var ikke å finne i str.32, så jeg holder på å strikke prematur hjelmlue til N.:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
ååå, så koselig av deg da! :D
Jeg har funnet Joha ulluer på Barnas Hus er som er knøøøttesmå, som mikroskopiske dukkeluer. Passer nok en klementin :rolleyes: Så det finnes, de må ha vært i 20 eller noe sånt ;)

jo, det skjønner jeg! Men det blir vel hos dere som her, i perioder er de urolig og krever plutselig endel mer på natta for å finne roen enn vanligvis ;)
Ja, man må jo bare satse på at det går seg til :D

ååå, så koselig av deg da! :D
Jeg har funnet Joha ulluer på Barnas Hus er som er knøøøttesmå, som mikroskopiske dukkeluer. Passer nok en klementin :rolleyes: Så det finnes, de må ha vært i 20 eller noe sånt ;)
Sikkert større utvalg hos dere i storbyen.:) Det minste vi fant var ei bomullslue i str.35.

Må være koselig når jeg kan, vet du!! Satte veldig stor pris på gode strikkaluer selv, så jeg kan relatere til minibaby-situasjonen. ;)

Sikkert større utvalg hos dere i storbyen.:) Det minste vi fant var ei bomullslue i str.35.

Må være koselig når jeg kan, vet du!! Satte veldig stor pris på gode strikkaluer selv, så jeg kan relatere til minibaby-situasjonen. ;)

Tepper, lue og sokker er vel det man trenger mest til de småknøttene ja, slik at de holder på varmen! :)
ei venninne av meg fikk også ei lita jente 4 uker før tiden, hun ble satt igang pga lite næringsgjennomstrømning fra morkaka. Jenta var da 2kg, men de fikk reise hjem med henne siden hun var helt frisk, med den forutsetning at de klarte å holde henne varm, da det var det viktigste ;)

Tepper, lue og sokker er vel det man trenger mest til de småknøttene ja, slik at de holder på varmen! :)
ei venninne av meg fikk også ei lita jente 4 uker før tiden, hun ble satt igang pga lite næringsgjennomstrømning fra morkaka. Jenta var da 2kg, men de fikk reise hjem med henne siden hun var helt frisk, med den forutsetning at de klarte å holde henne varm, da det var det viktigste ;)
Ja, det var der Jen sleit litt. Hun lå med ull, på skinn i varmeseng og hadde ikke en høyere temp enn nødvendig, men vi fikk reise hjem etter ei uke da.:)
De hadde ikke så mye smått på sjukehuset her heller, så jeg tenkte å strikke litt luer + booties og levere dit også - hvis de vil ha det da, så klart.:)

Ja, det var der Jen sleit litt. Hun lå med ull, på skinn i varmeseng og hadde ikke en høyere temp enn nødvendig, men vi fikk reise hjem etter ei uke da.:)
De hadde ikke så mye smått på sjukehuset her heller, så jeg tenkte å strikke litt luer + booties og levere dit også - hvis de vil ha det da, så klart.:)

det vil de nok helt klart ha! Vet det er mange sykehus som ønsker slikt til preemiene ;) Kanskje jeg skal hinte til svigermor om å gjøre det samme...Hermine har liksom nok sokker, votter og luer nå, og hun kommer stadig med nye småtterier til henne og så rekker vi ikke å bruke alt ;)

Oi, skumle ting å bli for gla i:-) Kjenner ei som måtte bare spise litt sand:D
Jeg må ha nugatti hehe, jeg som trodde jeg skulle slippe sjokkishungeren denne gangen;)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Haha ja, men jeg klarte å styre meg da, og lot være å sniffe på alt mulig :P hahaha..
ja stemmer, mente jeg huska nugatti når jeg skulle kjøpe hemmelig venn gava ;) derfor jeg gikk for sjokoladen (som jeg også er sykt glad i:P )

det vil de nok helt klart ha! Vet det er mange sykehus som ønsker slikt til preemiene ;) Kanskje jeg skal hinte til svigermor om å gjøre det samme...Hermine har liksom nok sokker, votter og luer nå, og hun kommer stadig med nye småtterier til henne og så rekker vi ikke å bruke alt ;)
Luksusproblem!!:D
Ja, du får ymte frampå.;) Vi fikk låne et par booties til Jenny på sykehuset, men de sklei bare av foten hennes. Klær i teeny-tinystørrelser er nok kjærkomment på føde/barselavdelinga. Før eller siden kommer det et knøtt! :)

Haha ja, men jeg klarte å styre meg da, og lot være å sniffe på alt mulig :p hahaha..
ja stemmer, mente jeg huska nugatti når jeg skulle kjøpe hemmelig venn gava ;) derfor jeg gikk for sjokoladen (som jeg også er sykt glad i:p )

Den var midt i blinken ja, bare synd mannen snek seg til noen biter:D:D:D

Hahaha kanjse en annen gang :p
Jeg må hjemme godisen her i huset hvis ikke er den borte på et blunk:p
Jeg liker å ha en liten søtbit tilgjengelig i disse stunder:-)

Da jeg var gravid hamstra mannen inn diverse sjokkiser og gjemte de rundt om i huset :eek: Når jeg fikk akutt sjokkisbehov ringte jeg han og han avslørte et gjemmested...nå nylig fant jeg en melkesjokolade i verktøykassa mi...det forklarer hvorfor den lå der :p

Da jeg var gravid hamstra mannen inn diverse sjokkiser og gjemte de rundt om i huset :eek: Når jeg fikk akutt sjokkisbehov ringte jeg han og han avslørte et gjemmested...nå nylig fant jeg en melkesjokolade i verktøykassa mi...det forklarer hvorfor den lå der :p

Hehe, den synes jeg var bra, kreativ mann du har:D

Hahah vet åssen det er!:P Jeg kjøper godteri til meg selv, for om vi kjøper sammen så er det ikke mye jeg får :eek: da går han å spiser opp halvparten iløpet av dagen, også må vi dele det lille som er igjen når kvelden kommer:eek::P så jeg har sagt at om han skal ha noe, så må han enten si ifra, eller kjøpe selv :P hahaha.. jeg er altfor glad i søtt:rolleyes::p

Back
Topp