Onsdag 22.01 :)

Ja jeg blor her lenge da slik jeg har forstått. Legen sa at jeg måtte hvile kroppen en uke ca før jeg fikk sterkere cellegift, så da blir jeg først på barsel/evt barselhotellet og så blir jeg etter plana innlagt på avd for blodsykdommer der jeg "hører til". Tror jeg..blir nok litt størrelsesforskjell på babyene våre da! Litt rart å se de nyfødte her nede i restauranten!
Mamman er vel innlagt sålenge babyen er innlagt, uavhengig av hvilken avdeling du er på? ;)

Håper du får en stor og sterk gutt! ...men har du sett preemie klærne de har på Barnas Hus? De er såååå småååååå :rolleyes:

e="Marian87, post: 16977780, member: 60445"]Jeg har faktisk noen sånne liggende i skapet, men har ikke engang tenkt på at Hermine kan spise slike :p ;)[/quote]
Spennenede, skal vedde på at de faller i smak:D

e="Marian87, post: 16977780, member: 60445"]Jeg har faktisk noen sånne liggende i skapet, men har ikke engang tenkt på at Hermine kan spise slike :p ;)
Spennenede, skal vedde på at de faller i smak:D[/quote]
Haha, ja det meste som smaker søtt faller i smak :p Men hun er litt skeptisk til nye ting, og vil ikke alltid prøve helt med en gang :eek:

Is til kveldsmat?! :o

Spennenede, skal vedde på at de faller i smak:D
Haha, ja det meste som smaker søtt faller i smak :p Men hun er litt skeptisk til nye ting, og vil ikke alltid prøve helt med en gang :eek:[/quote]
Tror nasse synes papiret gjør den ekstra spennende:-)

Mmm høres bare godt ut:D
Digg :D
Planen er å legge seg aller senest innen en time.
Mannen må avlaste meg litt på natt snart, ellers blir jeg gal.
Men han skal kjøre langt med tungtransport i morgen, så da vil jeg helst at han får sovet nok først :p

Men han skal kjøre langt med tungtransport i morgen, så da vil jeg helst at han får sovet nok først :p
Skjønner godt du vil la han hvile litt da ja:-) Det er tungt å ta natta alene, jeg gjorde det selv lenge.
Godt å legge seg tidlig, vi tar kvelden som regel halv ti, men blitt før noen ganger når nasse styrer som værst;-)

Skjønner godt du vil la han hvile litt da ja:) Det er tungt å ta natta alene, jeg gjorde det selv lenge.
Godt å legge seg tidlig, vi tar kvelden som regel halv ti, men blitt før noen ganger når nasse styrer som værst;-)
Så flinke dere er!!! :D
Det burde vi gjøre og!

Fortsatt sykt barn her... nekter å spise...
Tørr bleie i 7timer... ingen feber lenger. Takk og lov... blir å ringe legen på fredag om han ikke er bedre da... vært inne å trøstet han 3 ganger allerede :(:(
Mina er i fin form da :-) Sover... enn så lenge hehe..
.gjør dere noe spennende ikveld da? :-) :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Tørr bleie i 7timer... ingen feber lenger. Takk og lov... blir å ringe legen på fredag om han ikke er bedre da... vært inne å trøstet han 3 ganger allerede :(:(
Mina er i fin form da :) Sover... enn så lenge hehe..
.gjør dere noe spennende ikveld da? :) :)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Uff stakars liten :( Vil han ikke drikke noe særlig enda?
Ikke noe spennende her. Jeg slakter på sofaen og skal snart legge meg!

Cold response? ;) det er vel i disse tider...

Huff, styrer E så mye på natta ennå?

Skjønner godt du vil la han hvile litt da ja:-) Det er tungt å ta natta alene, jeg gjorde det selv lenge.
Hehe, da er dere som søstra mi og mannen...noen ganger var de i seng før Hermine...mens vi var på besøk :p

Jeg er altfor glad i å se på tv og ha alenetid med sofaen til å legge meg før 22 ;)

Mina er i fin form da :-) Sover... enn så lenge hehe..
.gjør dere noe spennende ikveld da? :-) :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Stakkars liten da :( Får du i han drikke? Kanskje litt mme junior? Masse næring ;)

Hehe, da er dere som søstra mi og mannen...noen ganger var de i seng før Hermine...mens vi var på besøk :p

Jeg er altfor glad i å se på tv og ha alenetid med sofaen til å legge meg før 22 ;)
Hehe, bra jeg ikke er alene:cool:

Jeg ser ikke mye på tv, men litt nett tv, jeg er egentlig en stor lesehest og vil ha mest tid på senga med boka mi:D
Nå er den siste dessverre lest ut, så det ble nettbrett i steden for i kveld:)

Hehe, bra jeg ikke er alene:cool:

Jeg ser ikke mye på tv, men litt nett tv, jeg er egentlig en stor lesehest og vil ha mest tid på senga med boka mi:D
Nå er den siste dessverre lest ut, så det ble nettbrett i steden for i kveld:)
Jeg føler jeg får lest så innmari mye på dagtid, siden det er "jobben" min, at om kvelden vil jeg ha hjernedød underholdning :p

Back
Topp