Onsdag 18.12 :)

Vi har kosa oss hos mamma i ettermiddag, sånn høvelig laber i formen begge to :confused:
Hermine gikk rundt og sutra "aooo-aoooo" og hun er hes, så frykter noe halsbetennelse eller noe...siden hun har hatt feber, blitt bedre og så verre igjen liksom :oops:
Jeg har hodepine, øreverk, halseverk og er matt :eek: GOOOOD JUUUUL!!! :p
Uuuusja..:(
Vanskelig når man ikke vet hva som feiler de små. Jenny var også "tett" i halsen i dag og sutra masse før leggetid, så da prøvde vi ut flytende ibux før kveldsbadet, og den smaker ganske godt (mannen ville også ha litt.):p Slukna midt i flaska og har sovet tungt siden.

Masse god bedring til dere, jenter!!! Du får kjøre på med rikelig væske, smertestillende oooog en liten sterk en nå til kvelden. ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Uuuusja..:(
Vanskelig når man ikke vet hva som feiler de små. Jenny var også "tett" i halsen i dag og sutra masse før leggetid, så da prøvde vi ut flytende ibux før kveldsbadet, og den smaker ganske godt (mannen ville også ha litt.):p Slukna midt i flaska og har sovet tungt siden.

Masse god bedring til dere, jenter!!! Du får kjøre på med rikelig væske, smertestillende oooog en liten sterk en nå til kvelden. ;)

det var den ibuxen ja, hadde helt glemt av den :P Hmh, kanskje jeg må ut på jakt etter det i morra, om den syke ungen kan drasses med. For paracetten hjelper nok ikke godt nok, siden hun hele tiden våkner og sutrer sårt med hes stemme :(

det var den ibuxen ja, hadde helt glemt av den :P Hmh, kanskje jeg må ut på jakt etter det i morra, om den syke ungen kan drasses med. For paracetten hjelper nok ikke godt nok, siden hun hele tiden våkner og sutrer sårt med hes stemme :(
Du får sende noen på butikken for deg da veittu.;) Ja, den ibuxen anbefales altså..Også var den så søt og litt klissen, så den smører sikkert en vond hals i samme slengen.
Håper det funker like godt hos dere.♡

Du får sende noen på butikken for deg da veittu.;) Ja, den ibuxen anbefales altså..Også var den så søt og litt klissen, så den smører sikkert en vond hals i samme slengen.
Håper det funker like godt hos dere.♡

huff, det håper jeg også! For er ikke noe gøy når hun er syk og paracetten ikke tar ubehaget altså!

huff, det håper jeg også! For er ikke noe gøy når hun er syk og paracetten ikke tar ubehaget altså!
Nei, jeg vet.:(
Det er absolutt verdt et forsøk da! Håper natta deres blir bedre enn den forrige.

God bedring til Hermine.. Prøv ibux i morgen.
Kanskje det hjelper :-)

Her sover alle 3,unntatt meg...
As usual... ;)
Her er barna i sitt ess :-)

Legger meg snart .... skal til Sverige mest sannsynlig i morgen :-)
Hva er planen deres i morgen da? :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Vedlegg

• 1387401631562.jpg
    1387401631562.jpg
    44,5 KB · Visninger: 7
  • 1387401651501.jpg
    1387401651501.jpg
    50,8 KB · Visninger: 7
Kanskje det hjelper :)

As usual... ;)
Her er barna i sitt ess :)

Legger meg snart .... skal til Sverige mest sannsynlig i morgen :)
Hva er planen deres i morgen da? :)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Så koselige bilder :D :D
Burde lagt meg NÅ jeg!!

takk, ja, jeg vil tro hun har det samme, og at det er henne jeg fikk det av :P

Ja er nok det.. men tenker at hvis hun også har vondt de samme stedene som deg, så er det ikke så rart om hun sier ao ao:oops:

☆★hilsen meg★☆

så flinke bakejenter :) Emira slektes nok på mamman sin med bakeinteressen vettu ;)

Hahah ja kansje det:p;) jeg får hvertfall servert all slags kaker av Emira, når jeg henter hun i bhgen:P

☆★hilsen meg★☆

Kanskje det hjelper :-)

As usual... ;)
Her er barna i sitt ess :-)

Legger meg snart .... skal til Sverige mest sannsynlig i morgen :-)
Hva er planen deres i morgen da? :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Søtingene! Moro med Sverigetur:D har så lyst til det selv..men orker aldri å drasse med 3 unger :P haha..

Imårra skal Emira på 4års-kontroll også skal hun på julebord i bhgen;) jeg skal kjøpe litt julegaver etter hun er levert:)

☆★hilsen meg★☆

Back
Topp