Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå har gutta og jeg lett etter gave til mannen men vi finner jo ingenting! Kun en bok fra ungene "pappa du er super", men vi må jo ha noe mer til "hansomikkeønskersegnoe"!!
Det har han nettopp kjøpt seg :-oJeg kjøpte joggesko til mannen her i huset, han har også alt![]()
Det har han nettopp kjøpt seg :-o
Haha,skrev Aliana så jeg. Haha... Niesen min heter Alia,så blandet navnet littÅ så koselig kveld du har hatt damen ikke noe godt for lille Mina med disse tennene
men som du sier, ikke mange igjen der
Liana har vel bare fått 6 tenner
men sånn var det med Emira å..var få tenner i en laaaang stund, så brøyt resten ut omtrent samtidig..hehe..
Ja han drømmer nok, for han gir seg så fort han blir tatt opp..så da har han ikke vondt noen plassmen må si jeg skvetter godt selv når man våkner av disse hylskrikene
Emira elsker kjoler, og vil helst gå med det hver dag
Liana har det brahun er litt turbo bare
men hun hoster på nettene..så jeg har bestilt time hos legen, har vært på og av i 2 mnd nå
hun er ikke noe plaget på dagen, og virker ikke som om det plager hun på natten heller..bare hoster i søvne..men er litt redd det skal være noe mer enn bare forkjølelse..
Selvom Emira også har holdt på sånn nå i samme periode..så kan jo bare være et virus..håper det!
Hvordan er det med dere da?
☆★hilsen meg★☆
Hahahaha!!! True, true..
Har du den hengende på veggen hjemme??
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Takk for det.![]()
Kom ikke så mye lenger med ryddinga mi i dag.. Klora dusjen, vaska lillebadet, rydda hjørnebordet, og har nettopp spylt alle vinduene utvendig med høytrykksspyler og zalo. NÅDE den stormen som kommer og spruter sjøvann på rutene mine nå..
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Nå har gutta og jeg lett etter gave til mannen men vi finner jo ingenting! Kun en bok fra ungene "pappa du er super", men vi må jo ha noe mer til "hansomikkeønskersegnoe"!!
Haha,skrev Aliana så jeg. Haha... Niesen min heter Alia,så blandet navnet litt
Tennene kommer fort på begge her. Gleder meg til hun er ferdigW var ferdig med alle tennene da han var 1,5år.
Greit å få sjekket L hvis hun har hostet så lenge... ikke greit altså. Hun er ikke allergisk mot husdyr eller noe?
Vi har det fint takk![]()
Ungene er som vanlig i farta,og jeg er trøtt.. Hehe...
Har kun 1 pakke eller 2 igjen å handle.. blir godt å bli ferdig.
Er du ferdig å handle?
Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
Takk!Syns du er flink jeg
Hahah ja nåde den stormen altså!syns nesten synd på'n
☆★hilsen meg★☆
Er ikke så enkelt hvis man har få butikker i nærheten. Bor jo i Oslo,så er mange sentrer herHehe jeg så det, men tenkte du mente Lianahehe..
Så godt å bli ferdig med tennene så tidligvar nesten i den alderen det virkelig begynte hos Emira... hun hadde 1 tann i mange måneder
hehe..
Jeg vet ikke hva det er, tror ikke det er allergi for husdyr heller..for vi har ingen dyr og hun blir ikke verre når hun er hos mora mi heller (som har en hund og to katter) hun hoster bare når hun ligger, og når gradene synker ned til 17 og mindre og om det er tørr luft
men det starta sammen med forkjølelse!
Å så godt å nesten være i måljeg har en del igjen..men vet sånn ca hva jeg skal kjøpe til flere
men er så vanskelig å finne noe i det hølet jeg bor i! Haha..
☆★hilsen meg★☆
Er ikke så enkelt hvis man har få butikker i nærheten. Bor jo i Oslo,så er mange sentrer her![]()
Håper i hvert fall at legen finner ut av detKanskje det er bronkitt.. nei jeg aner ikke... har ikke vært så mye borti det...
Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
ja, hun har gått rundt og sagt ao-aoStakkars liten
Ser hu ikke er i form!
ullskjorte??? Spill??? Film??? Turutstyr???Nå har gutta og jeg lett etter gave til mannen men vi finner jo ingenting! Kun en bok fra ungene "pappa du er super", men vi må jo ha noe mer til "hansomikkeønskersegnoe"!!
Vi har kosa oss hos mamma i ettermiddag, sånn høvelig laber i formen begge to
Hermine gikk rundt og sutra "aooo-aoooo" og hun er hes, så frykter noe halsbetennelse eller noe...siden hun har hatt feber, blitt bedre og så verre igjen liksom
Jeg har hodepine, øreverk, halseverk og er mattGOOOOD JUUUUL!!!
![]()

takk, ja, jeg vil tro hun har det samme, og at det er henne jeg fikk det avMasse god bedring til dere begge! Kan jo hende hun plages av det samme som deg?
☆★hilsen meg★☆
så flinke bakejenterLot jentene bake ut pepperkaker idag.. eller Liana var bare interessert i å spise deig da, så når hun ikke fikk mer å spise så var det hele uinteressant
Men Emira tok helt av å lagde 3 stekebrett så og si alenehun var nok i julestemning, for hun sang "på låven sitter nissen" og lucia-sangen
Vis vedlegget 43942
Vis vedlegget 43943
Vis vedlegget 43944
Vis vedlegget 43945
Vis vedlegget 43946
Vis vedlegget 43947
☆★hilsen meg★☆
Lot jentene bake ut pepperkaker idag.. eller Liana var bare interessert i å spise deig da, så når hun ikke fikk mer å spise så var det hele uinteressant
Men Emira tok helt av å lagde 3 stekebrett så og si alenehun var nok i julestemning, for hun sang "på låven sitter nissen" og lucia-sangen
Vis vedlegget 43942
Vis vedlegget 43943
Vis vedlegget 43944
Vis vedlegget 43945
Vis vedlegget 43946
Vis vedlegget 43947
☆★hilsen meg★☆