Onsdag 18.12 :)

Hermine syk igjen :( Stakkar!

Lilla; slik rydder jeg og :p

Vi hadde en SUPER natt, men jeg var utrolig trøtt likevel pga sen senvakt i går og pumping etter at jeg kom hjem. Vi skal nemmelig ha barnevakt i morgen - OVER natten! Det er så etterlengtet, vi gleder oss veldig. Jeg har overrasket mannen med dette, han fikk vite det i går. Han er på jobb nå, andre dag på rad I FERIEN sin at han er på jobb :eek:
Men Eskil sov altså til 5.30 før han trengte pupp i dag (ja, i DAG, ikke i NATT!) og sov enda litt til før han bæsjet masse :p
Og jeg har trent!, Dusjet og spiser lunch mens E sover! :D
så bra at E sover godt iallfall :) Så kos med overnattingspass og kjærestetid da :D Vel fortjent! :)

så bra at E sover godt iallfall :) Så kos med overnattingspass og kjærestetid da :D Vel fortjent! :)

Vi vet ikke hva vi skal finne på da :p
Men vi har funnet ut at T tar ferie fra barnehagen fra i morgen, så skal han hvertfall ikke opp og av gårde på fredag morgen, da kan de kose seg hos mormor til vi har stått opp og er klare for en tur til Løten lys for å få litt julestemning sammen :D

Vi vet ikke hva vi skal finne på da :p
Men vi har funnet ut at T tar ferie fra barnehagen fra i morgen, så skal han hvertfall ikke opp og av gårde på fredag morgen, da kan de kose seg hos mormor til vi har stått opp og er klare for en tur til Løten lys for å få litt julestemning sammen :D
dere finner nok på noe, eller bare bli hjemme og slappe av sammen :P ;)
ser ut til at vi også blir hjemme resten av uken, men ikke helt frivillig da :p Hadde tenkt at hun burde gå denne uken, siden hun skal ha to uker juleferie, men vi får heller ta ny tilvenning i januar. Viktigere å hvile og bli helt frisk til jul ;)

Ikke helt i slaget :(
1387367560415.jpg

*Surfer mobilt*

Ikke helt i slaget :(
Vis vedlegget 43893

*Surfer mobilt*
Nommin!!
Eskil våknet nettopp. Tror han tok rekord i vognsoving, gitt! Kjempeopplagt og løper rundt på tom mage. HAr ikke tid til å spise engang. Får lage en lompe med noe godt på, så kommer han sikkert :D
Så skal vi på handletur ;)

Nommin!!
Eskil våknet nettopp. Tror han tok rekord i vognsoving, gitt! Kjempeopplagt og løper rundt på tom mage. HAr ikke tid til å spise engang. Får lage en lompe med noe godt på, så kommer han sikkert :D
Så skal vi på handletur ;)
Så bra at han kan sove godt i vogna også da :) ...må innrømme at jeg innimellom setter på Timmy på ipaden for at Hermine skal ha tid til å spise :rolleyes: :P Men det er stort sett når hun skal spise og ikke vi andre, hun liker ikke å spise alene :p
Vi skal ta oss en tur til mamma og spise middag der, så får jeg litt hjelp til lille frøken villikke ;) ...som nå for øvrig driver å bærer telysholdere fra tv-bordet og setter de i sofaen :p

Æsj, ble en kort dag i bhg idag på Hermine :( De ringte kl 10 (mens jeg sov på sofaen) og sa at hun hadde feber og var skikkelig lei seg :( Hentet henne, og da gråt hun "pæje, pæje" trodde nok at det var frukttid siden hun ble hentet:p men heldigvis hadde hun pære i matboksen sin fra frokosten, så hun spiste den og sovna i vogna før vi kom ut porten i bhg!
Typisk at hun OG jeg blir syk når pappan er borte, menmen vi har heldigvis fri og kan roe ned fram til jul nå :)

God bedring til dere begge<3<3<3
Er jo kjempetypisk at dere blir syke når mannen ikke er hjemme:O:( Masse gode bli frisk klemmer til dere begge:)

Spørst om jeg må invistere i litt baileys å ha i den kaffen, Anita, for jeg sliten sånn med motivasjonen!!:p Har fått rydda hjørnebordet nå da, meeen alt rotet forflytter seg bare! Hømhøm..
Vis vedlegget 43883Vis vedlegget 43884

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hahah ja dette rotet altså! Det er flink til å flytte seg fra plass til plass, for så å gjemme seg inni et skap eller no :P hahah..

☆★hilsen meg★☆

Hahah ja dette rotet altså! Det er flink til å flytte seg fra plass til plass, for så å gjemme seg inni et skap eller no :P hahah..

☆★hilsen meg★☆
Ja, det er noe dritt!! Det hoper seg bare opp liksom.. Får bare stappe alt, som ikke gjør noe vettugt ut av seg, ned i en pose og hive det i restavfall tenker jeg. ;)

God morgen.
Var ikle hjemme før kl 24.
Var hos tante og onkel å spiste deilig grøt,julekaker og kringle...
Var bare meg.. Så.vi skravlet en god del :-)

Mina våknet flere ganger i natt... hun har hjørnetennene på vei oppe,så de plager hun stakkars... snart 14 tenner,only six to go ;-)

Kaldt og drittvær idag...
Skal spise litt pepperkaker vi lagde for to dager siden :-)

Lilla-87 : er du og mannen bedre? God bedring til Jenny :-)

Anita87 : uff,husker de kunne skrike plutselig midt på natten.. så er nok mareritt Leoh har. :-(
Koselig med masse kjoler til Emira hehe.. da blir hun glad :-)
Hvordan går det med Aliana? :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Å så koselig kveld du har hatt da:D men ikke noe godt for lille Mina med disse tennene:oops: men som du sier, ikke mange igjen der;) Liana har vel bare fått 6 tenner :P men sånn var det med Emira å..var få tenner i en laaaang stund, så brøyt resten ut omtrent samtidig..hehe..

Ja han drømmer nok, for han gir seg så fort han blir tatt opp..så da har han ikke vondt noen plass ;) men må si jeg skvetter godt selv når man våkner av disse hylskrikene :P
Emira elsker kjoler, og vil helst gå med det hver dag:P:rolleyes:

Liana har det bra:) hun er litt turbo bare;):P men hun hoster på nettene..så jeg har bestilt time hos legen, har vært på og av i 2 mnd nå:eek::oops: hun er ikke noe plaget på dagen, og virker ikke som om det plager hun på natten heller..bare hoster i søvne..men er litt redd det skal være noe mer enn bare forkjølelse..
Selvom Emira også har holdt på sånn nå i samme periode..så kan jo bare være et virus..håper det!

Hvordan er det med dere da?

☆★hilsen meg★☆

Hehe, ja hun er morsom :) lærte å si k i går, har vært t istedet for helt til nå, så plutselig ble hun lettere å forstå ;)

Hehe ja det hjelper godt når de får flere bokstaver å bruke :D morsomt:)

☆★hilsen meg★☆

Hermine syk igjen :( Stakkar!

Lilla; slik rydder jeg og :p

Vi hadde en SUPER natt, men jeg var utrolig trøtt likevel pga sen senvakt i går og pumping etter at jeg kom hjem. Vi skal nemmelig ha barnevakt i morgen - OVER natten! Det er så etterlengtet, vi gleder oss veldig. Jeg har overrasket mannen med dette, han fikk vite det i går. Han er på jobb nå, andre dag på rad I FERIEN sin at han er på jobb :o
Men Eskil sov altså til 5.30 før han trengte pupp i dag (ja, i DAG, ikke i NATT!) og sov enda litt til før han bæsjet masse :p
Og jeg har trent!, Dusjet og spiser lunch mens E sover! :D

Åå så godt med barnevakt over natten :D misunner dere der:P hehe..

☆★hilsen meg★☆

Hei og hopp:-)

Stakkars Hermine som har blitt syk, håper dere begge blir friske raskt:-)

Her blir det også vasking og rydding, men ikke av meg, hun som av og til vasker hos oss kommer snart.
Det er utrolig deilig å få vasket ned huset før jul:-)

Så bra at du slipper å vaske selv:D en fin løsning;)

☆★hilsen meg★☆

14 tenner?! Skal si oss det.:) Da er dere snart ferdige og kan slippe mer bissevondt. Håper hun slipper mye mer plager, stakkars..♡

Jeg og mannen er bedre. Jeg var i grei form allerede i går og blei ikke like syk som mannen.:p Han kasta visst opp over 30ganger (i følge seg selv). Hehe..Må bare le litt, for han var døden nær denne gangen. Flaks at han ikke er syk så ofte! :D
Jeg tror det går seg til hos Jenny også før jul..Vi får kose oss en del inne de siste dagene tenker jeg.:)

Kos dere med pepperkakene!!:D

Har du ikle sett denne da?:P hahah
Og med omgangssyke, så er det ikke rart han var døden nær:eek::p hahah
1387373805790.jpg

☆★hilsen meg★☆

Ja, det er noe dritt!! Det hoper seg bare opp liksom.. Får bare stappe alt, som ikke gjør noe vettugt ut av seg, ned i en pose og hive det i restavfall tenker jeg. ;)

Ja ingen dum idé;):) haha.. jeg burde få rydda i alle disse roteskapa og roteskuffene:eek: men drøyer det hele tiden:p hehe bordet ditt ble kjempe koselig foresten;)

☆★hilsen meg★☆

Ja ingen dum idé;):) haha.. jeg burde få rydda i alle disse roteskapa og roteskuffene:eek: men drøyer det hele tiden:p hehe bordet ditt ble kjempe koselig foresten;)

☆★hilsen meg★☆
Takk for det.:)
Kom ikke så mye lenger med ryddinga mi i dag.. Klora dusjen, vaska lillebadet, rydda hjørnebordet, og har nettopp spylt alle vinduene utvendig med høytrykksspyler og zalo. NÅDE den stormen som kommer og spruter sjøvann på rutene mine nå..;)

Back
Topp