Onsdag 16.04♡

Hahaha, genialt!

Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Det går sikkert kjempefint å være alene med alle tre! :)
...venninna til søstra mi venter nå nr 7...eldste er 12 :eek: :p

Haha her kaster vi ikke mat eller drikke serru! ;):P

Joda går bra å være alene med dem nå :) er mer stress om Liana er i dårlig humør og veldig klengete.. hehe eller om en er syk.. men ellers går det fint :D

Tjohoo! 7 barn:eek::P at hun orker! Haha..

Oioi, det var lite søvn du :eek: En av gledene med nyfødt baby? :p ;)
Uffda, plages han med magen stakkars :( Kanskje dere får laktulose eller noe liknende?
Lykke til ned behandlinga! Herlig å få det så nærme :)
God påske!

Hehe..ja det var første gang jeg var våken på natta pga han, så kan ikke klage enda. Men sambo bruker å være oppe med han hver natt, så det er litt slitsomt. Vi er jo ikke vant til det fra Simone ;-p

Han går på laktulose..og malt og ingefær te...ikke alt samtidig da men..malt kunne gi motsatt virkning over tid og laktulose kunne gi luft og smerter, så vi fikk et opplegg for å teste hva som funker best og om han må ha hjelp hele tiden eller innimellom bare. Foreløpig ser det ut som han trenger hjelp hele tiden. Det kan være at tarmene ikke er ordentlig utviklet ennå, men er glad de sjekker med en gang så vi slipper å lure og han slipper å slite lenge. Han gulper en god del også, så de skal sjekke for melkeallergi, men det tror jeg egentlig ikke at han har. Da burde han vel heller fått av seg avføring uten problemer..men vi får se ;-)

God bedring til deg og goood påske! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Dagen har vært grei til nå hvertfall :) prøver å få Leoh til å sove, sånn at jeg også kan ta meg en dusj.. hehe Emira og Liana har bada :) merker jeg begynner å få veldig lyst på kaffe :P hehe..

Kan ikke si du har sovet mye nei! Hva var årsaken? Lykke til på sykehuset;) får håpe det ikke er noe voldsomme greier med N og magen hans!

Hehe..kaffe er nok veldig godt når man har tre små med masse energi rundt seg ;-) håper du fikk tatt deg en dusj og at Leoh sover lenge! Hvor mange dubber sover han på dagtid?

Mannen kan pakke og dra med Hermine :-p
Sykkelhenger ser kjekt ut. Men det er utrolig tungt i disse bakkene :(

Surfer mobilt!
Ja, er tungt med henger i bakkene her også ;) men god trening :p

Blåste opp noe fryktelig nå, så han orker ikke å reise ut i forveien for å sitte inne på hytta ;)

Hehe..ja det var første gang jeg var våken på natta pga han, så kan ikke klage enda. Men sambo bruker å være oppe med han hver natt, så det er litt slitsomt. Vi er jo ikke vant til det fra Simone ;-p

Han går på laktulose..og malt og ingefær te...ikke alt samtidig da men..malt kunne gi motsatt virkning over tid og laktulose kunne gi luft og smerter, så vi fikk et opplegg for å teste hva som funker best og om han må ha hjelp hele tiden eller innimellom bare. Foreløpig ser det ut som han trenger hjelp hele tiden. Det kan være at tarmene ikke er ordentlig utviklet ennå, men er glad de sjekker med en gang så vi slipper å lure og han slipper å slite lenge. Han gulper en god del også, så de skal sjekke for melkeallergi, men det tror jeg egentlig ikke at han har. Da burde han vel heller fått av seg avføring uten problemer..men vi får se ;-)

God bedring til deg og goood påske! :)

Jeg lurer litt på om sånne små også kan få forstoppelse av melkeallergi? Hermine fikk bare mer luft av malt, men det er nok individuelt. Er så vondt når de sliter så :( Her var det karve-te som hjalp, og å kutte kumelk ;)

Ja, er tungt med henger i bakkene her også ;) men god trening :p

Blåste opp noe fryktelig nå, så han orker ikke å reise ut i forveien for å sitte inne på hytta ;)

God trening var det med full sekk og over 12 kilo i setet bak også :p
Vi har et sånt sete man kan lene litt bakover i sovestilling, så jeg tok han bare litt bakover så hadde han god plass mellom seg og sekken :D
Han ble rasende da vi kom til butikken da, for det gikk så raskt pga nedoverbakkene, han ville jo sykle mer :p

God trening var det med full sekk og over 12 kilo i setet bak også :p
Vi har et sånt sete man kan lene litt bakover i sovestilling, så jeg tok han bare litt bakover så hadde han god plass mellom seg og sekken :D
Han ble rasende da vi kom til butikken da, for det gikk så raskt pga nedoverbakkene, han ville jo sykle mer :p
Hahaha, skulle gjerne sett det der altså! :p

Dere får ta en sykkeltur til da, siden det var så morro ;)

Hahaha, skulle gjerne sett det der altså! :p

Dere får ta en sykkeltur til da, siden det var så morro ;)

Ja det spørs om vi må det.
Han sover så urolig i dag :o
Mulig han er utrolig sulten...

Ja det spørs om vi må det.
Han sover så urolig i dag :o
Mulig han er utrolig sulten...
Hermine har spist noe enormt i tre uker nå siden hun var syk, så det er ikke usannsynlig! Bare tilby små mengder kontinuerlig ;) Hermine spiser glatt 2-3 skåler cheerios en time etter middag nå :p

Hehe..kaffe er nok veldig godt når man har tre små med masse energi rundt seg ;-) håper du fikk tatt deg en dusj og at Leoh sover lenge! Hvor mange dubber sover han på dagtid?

Hehe kaffe er gull verdt når man har småbarn ja:D han sov 1 time, noe som var forventet siden han sovna før lunsj :) men jeg fikk dusjet :D
Leoh sover 2 til 3 dubber.. om han klarer å vente med å sove til etter lunsjen sin, så sover han ofte 2-3 timer og trenger da bare 2 dubber.. men når han våkner tidligere enn vanlig så blir han trøtt før lunsj, og våkner antageligvis av at han blir sulten..for da sover han bare fram til han skal ha lunsj..hehe..

Har Nathaniel begynt å få litt rutiner nå? Eller er han fortsatt for liten?

Mens Liana sov, så har Emira duppet egg i vann med konditorfarger :D

1397655883904.jpg
1397655895835.jpg
1397655914166.jpg

Så nå har påskeveggen fått seg en oppgradering:D hehe..
1397655924241.jpg
1397655933233.jpg

Så lurt!! Det ble veldig fint :)

Surfer mobilt!

Hehe ja ble fine :D tenkte å pynte med glitter, men orker ikke så mye søl :P

Hehe ja ble fine :D tenkte å pynte med glitter, men orker ikke så mye søl :P
Jeg har blåst ut et par egg nå, så får vi se om Lillebror vil være med å dyppe dem :-)

Surfer mobilt!

Vi fikk handla i formiddag og jeg fikk kjøpt det siste eggfyllet til mann og barn. Vi er så barnslige og lager påskegg til hverandre :p :D Hermine sovna ikke før kl 13 men sov da til 15 :)

Det blåser noe helt enormt, 22m i sekundet :eek: Like greit at vi ikke reiste på hytta idag altså! Jeg har ligget flatt ut etter handleturen, helt tappa for energi :p Nå pusler og leker far og datter så blir det snart kaffe, barne-tv og noe godt attåt. Er jo tross alt påske! ;)

Satser på å fylle litt i egget til Hermine hver dag :p
ImageUploadedByBV Forum1397661097.935483.jpg

Vi fikk handla i formiddag og jeg fikk kjøpt det siste eggfyllet til mann og barn. Vi er så barnslige og lager påskegg til hverandre :p :D Hermine sovna ikke før kl 13 men sov da til 15 :)

Det blåser noe helt enormt, 22m i sekundet :eek: Like greit at vi ikke reiste på hytta idag altså! Jeg har ligget flatt ut etter handleturen, helt tappa for energi :p Nå pusler og leker far og datter så blir det snart kaffe, barne-tv og noe godt attåt. Er jo tross alt påske! ;)

Satser på å fylle litt i egget til Hermine hver dag :p
Vis vedlegget 57628

For et spennende egg :)
Lillebror fikk et lite egg med et par ritzkjeks i stad. Har tenkt til å fylle det mer, men han ble så nysgjerrig da mitt egg stod igjen etter at han hadde sovet :-p

Surfer mobilt!

Jeg har blåst ut et par egg nå, så får vi se om Lillebror vil være med å dyppe dem :-)

Surfer mobilt!

Hehe ja det er nok gøy for han :D

Så fine de ble :D

Hihi ja :D skulle ha gule også, men den fargen var for dårlig og satte seg ikke på eggene! :(

Back
Topp