Onsdag 13.mai!

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
Ingen som orker å lage skravletråd selvom flere er innom? :p

Hermine forsøkte å ta dag kl 05.15 :eek: Hun våkna pga snørr og hoste, fikk mme og fant ikke roen igjen...fikk komme opp i vår seng og turna rundt der/prata til mamman sa (noe strengt) "DET er NATT!!!" Da ble det stille :p :rolleyes: Da jeg våkna kl 07 lå hun nærmest oppå pappan sin og sov :p

Hermine blir hentet av svigers i bhg idag, og skal spise middag sammen med dem...bare fordi de ville låne henne litt :) Mannen skal jobbe overtid og jeg planlegger en hel masse avslappings når jeg kommer hjem fra uit!!! :D

Hva gjør dere idag???

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Vi farter!!
Har feiret 17.mai på Barnetreffen og ruslet i byen. Hentet pakke fra POP!!
Straks bussen hjem
Lillebror kunne ikke brydd seg mindre
ImageUploadedByBV Forum1400067363.462219.jpg

Surfer mobilt!

Haha nei, har bare ventet på at noen skal fikse en tråd :P haha..

haha godt du kan "lure" ungen til å sove litt ekstra :D deilig med barnefri uten grunn da;)

Jeg har surra litt på hjemme! Blir jammen MYE klesvask bare fordi jeg hopper over en dag med å vaske:eek::P holder på å vaske stappfull maskin nr 2, + at jeg vasket noe av de nye klæra på hurtigprogram;) og bretta klær, ryddet, styra med Leoh osv.. hehe.. har vondt i høyre hofte idag:confused: er nok noe pga mye gåing igår, og pga den teite senga vår! Jeg tenkte tanken om å gå til butikken, men er ikke sikker om jeg gidder:P så får jeg gå å hente snuppisene rundt kl 3 :)

Vi farter!!
Straks bussen hjem
Vis vedlegget 61383

Surfer mobilt!

Haha sååå søt der han ligger :D

Haha sååå søt der han ligger :D
Hehe
Han ble ganske sliten. Gikk halve veien til byen (løp!) og lekte og spiste og koste seg i nesten tre timer på Treffen. :)

Surfer mobilt!

Hehe
Han ble ganske sliten. Gikk halve veien til byen (løp!) og lekte og spiste og koste seg i nesten tre timer på Treffen. :)

Surfer mobilt!

Så bra :D da sover han nok sikkert godt ;)

Det ble greit resultat av nettshoppingen og
ImageUploadedByBV Forum1400069250.390646.jpg

Sikkert ikke det smarteste med hvit solhatt til minsten, men! :-p

Surfer mobilt!

Haha nei, har bare ventet på at noen skal fikse en tråd :P haha..

haha godt du kan "lure" ungen til å sove litt ekstra :D deilig med barnefri uten grunn da;)

Jeg har surra litt på hjemme! Blir jammen MYE klesvask bare fordi jeg hopper over en dag med å vaske:eek::P holder på å vaske stappfull maskin nr 2, + at jeg vasket noe av de nye klæra på hurtigprogram;) og bretta klær, ryddet, styra med Leoh osv.. hehe.. har vondt i høyre hofte idag:confused: er nok noe pga mye gåing igår, og pga den teite senga vår! Jeg tenkte tanken om å gå til butikken, men er ikke sikker om jeg gidder:P så får jeg gå å hente snuppisene rundt kl 3 :)
Hehe, jeg vasker klær ca hver 14.dag :p Da vasker jeg, tørker og bretter 6-7 maskiner på et døgn da ;) Men det er fordi vi har tørkeplass i stua, og jeg orker ikke å ha klær hengende til tørk der kontinuerlig. Ser så rotete ut, og det tar av lekeplassen til Hermine :p ...men når det går mot sommer må sikkert Hermine ha rene klær på hver dag, og da må jeg nok vaske oftere...har ikke klær nok til å kle henne i rent hver dag i 14.dager :p

Det ble greit resultat av nettshoppingen og
Vis vedlegget 61391

Sikkert ikke det smarteste med hvit solhatt til minsten, men! :-p

Surfer mobilt!
Så mye fint :)

Hehe, Hermine hadde hvit solhatt i fjor...den gikk endel runder i vaskemaskinen men solkremen gikk liksom aldri bort og den er gul flere plasser :eek: :p

Vi farter!!
Straks bussen hjem
Vis vedlegget 61383

Surfer mobilt!
Så godt han sov der :)

Er så spent, har endelig fått bestilt matbrett til vogna vår og det kommer i posten idag eller i morgen :D

ImageUploadedByBV Forum1400069756.153322.jpg

Frøkena som spiste røkt ørret til frokost...og bare det :eek: Hun begynte å sutre da pappan spiste brød med røkt ørret på og skulle også ha "susi" :P Så da ble det dessert etter grøten :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Så mye fint :)

Hehe, Hermine hadde hvit solhatt i fjor...den gikk endel runder i vaskemaskinen men solkremen gikk liksom aldri bort og den er gul flere plasser :eek: :p

JA... Ikke så praktisk. Men den ser så sval ut :p
Den er UV-beskyttet da, vasker sikkert bort endel av det ved hyppig vask?

Så godt han sov der :)

Er så spent, har endelig fått bestilt matbrett til vogna vår og det kommer i posten idag eller i morgen :D

Han sover bedre og bedre i vogn - heldigvis!
Det er så kjedelig å være på farten og hele tiden være redd for om han sover lenge nok.
Når vi er på treff drøyer vi sovetiden ganske lenge da, så det er ingen krise om han sover kortere heller. Likevel er det nok godt for han med en skikkelig pause :D

Hehe, jeg vasker klær ca hver 14.dag :p Da vasker jeg, tørker og bretter 6-7 maskiner på et døgn da ;) Men det er fordi vi har tørkeplass i stua, og jeg orker ikke å ha klær hengende til tørk der kontinuerlig. Ser så rotete ut, og det tar av lekeplassen til Hermine :p ...men når det går mot sommer må sikkert Hermine ha rene klær på hver dag, og da må jeg nok vaske oftere...har ikke klær nok til å kle henne i rent hver dag i 14.dager :p

Ah deilig da :D og dere er jo ikke så mange heller, så blir sikkert ikke like mye som her:) er kjekt med rene klær ja:P:D hehe..

vi (jeg) kan ikke kjøre så mange maskiner på én dag.. siden badet er vegg i vegg med Emira sitt rom, så må stoppe før kl 19, ellers får hun ikke sove :P også har vi ikke tørketrommel pga plassmangel..så henger opp klær på vårt rom og evt kjøkkenet (bruker 2 stativer).. går 1-2 maskiner daglig for at det ikke skal bli overfullt av skittentøy:P haha

Vis vedlegget 61396

Frøkena som spiste røkt ørret til frokost...og bare det :eek: Hun begynte å sutre da pappan spiste brød med røkt ørret på og skulle også ha "susi" :P Så da ble det dessert etter grøten :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Så søt :D haha fisk som dessert:D:P

Ah deilig da :D og dere er jo ikke så mange heller, så blir sikkert ikke like mye som her:) er kjekt med rene klær ja:p:D hehe..

vi (jeg) kan ikke kjøre så mange maskiner på én dag.. siden badet er vegg i vegg med Emira sitt rom, så må stoppe før kl 19, ellers får hun ikke sove :p også har vi ikke tørketrommel pga plassmangel..så henger opp klær på vårt rom og evt kjøkkenet (bruker 2 stativer).. går 1-2 maskiner daglig for at det ikke skal bli overfullt av skittentøy:p haha
Vi vasker også jevnt, ikke alltid hver dag, men ganske ofte 1-2 maskiner. Vi har trommel og så kan vi henge opp klær både på badet, kontoret og ute om vi vil unngå stua. Om vi henger opp ute havner stativet som regel inn i stua på kvelden da, så kan det legges sammen neste formiddag. Men jeg vasker endel på kvelden også jeg da :p

JA... Ikke så praktisk. Men den ser så sval ut :p
Den er UV-beskyttet da, vasker sikkert bort endel av det ved hyppig vask?
Du det tviler jeg på, et vanlig stykke stoff (type hvit t-skjorte) gir jo uv beskyttelse lik faktor 50...så med mindre du vasker den gjennomsiktig så går det nok ikke bort ;)

Vi vasker også jevnt, ikke alltid hver dag, men ganske ofte 1-2 maskiner. Vi har trommel og så kan vi henge opp klær både på badet, kontoret og ute om vi vil unngå stua. Om vi henger opp ute havner stativet som regel inn i stua på kvelden da, så kan det legges sammen neste formiddag. Men jeg vasker endel på kvelden også jeg da :p

Hehe hopper jeg over en dag her, så må jeg regne med 2-3 maskiner :P så derfor prøver jeg å få vasket minst 1 gang om dagen.. nå tørker det jo så fort også :D

Når jeg får meg hus, så skal jeg ha et vaskerom i kjeller som det er plass til vaskemaskin og tørketrommel! Da kan jeg vaske og tørke fra morgen til kveld :D;):P

Det er jo et eget vaskerom i hver kjeller her vi bor..men får ikke bruke det!:oops: eneste er da å få lagt opp strømkabel fra kjeller til sikringsskapet vårt.. men tror dem har fjernet kraner å alt der nede:P

Du det tviler jeg på, et vanlig stykke stoff (type hvit t-skjorte) gir jo uv beskyttelse lik faktor 50...så med mindre du vasker den gjennomsiktig så går det nok ikke bort ;)

Åja, jeg tenkte at det var tilsatt ett eller annet jeg :p

Han sover bedre og bedre i vogn - heldigvis!
Det er så kjedelig å være på farten og hele tiden være redd for om han sover lenge nok.
Når vi er på treff drøyer vi sovetiden ganske lenge da, så det er ingen krise om han sover kortere heller. Likevel er det nok godt for han med en skikkelig pause :D
Det skjønner jeg ja!

Virker som om Hermine klarer seg bedre og bedre med mindre og mindre søvn på dagtid, så jeg bekymrer meg ikke lengre dersom hun sover bare en time eller mindre. Det betyr bare tidlig og enkel legging ;) :p Dersom hun sover lenge, og sent, så blir det lett seinere og mer langdryg leggeprosess ;)

Back
Topp