Onsdag 13.august

Så synd med natta :-( samme her og..var oppe 3 ganger bare i natt..
håper tennene snart kan slutte å plage våre små.

Maten deres hørtes god ut :-)

Så fine bilder :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ja, håper det går nok fort over og at nattesøvnen blir bedre.:) Det er ikke alle tennene vi har lagt merke til når de har vært på vei, men nå er det tre på vei samtidig.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Så søte de er :-) skikkelig gode venner :-)

Deilig for deg å sove så lenge idag. Det fortjener du :-)
Kjipt med sure mannfolk. Hender innimellom her og. Hvis han sover dårlig/spiser lite.... hehe...
Har de fri i morgen også? :-)

Hehe takk! Godt å sovet iblandt :)

Haha ja stort sett samme grunnene her å, og da hjelper det lite med bråkete og masete unger rundt :P

Imårra skal dem i bhgen igjen :) blir godt for alle :P hehe

Hehe takk! Godt å sovet iblandt :)

Haha ja stort sett samme grunnene her å, og da hjelper det lite med bråkete og masete unger rundt :P

Imårra skal dem i bhgen igjen :) blir godt for alle :P hehe
Menn tåler ikke mye. Selvom han mener det sjæl. Så irriterende noen ganger altså! Hehe

Menn tåler ikke mye. Selvom han mener det sjæl. Så irriterende noen ganger altså! Hehe

Haha ja kommer med at damer er så pinglete og tåler ingenting :P haha men vet ikke om dem er så mye bedre selv altså!;) irriterende er det ja:P

Vært i bhg i 2 timer idag. Vi satt inne i ca 30-40 min, mens ungene var ute å lekte. De som jobber der kom inn flere ganger å fortalte hva de drev med og hvordan det gikk. Vi ble ikke etterspurt :-D
Mannen sover og jeg skal snart ta med en liten lur jeg også :-)

Hva gjør dere?

Høres ut som en særdeles fin dag i bhg!:) Så kjekt at de kom inn med oppdateringer da.

Fikk du sovet litt?:)

Hei hei :)

Natten var god og jeg sov til ca 9:45:) ungene er blide idag, men ikke mannen:P alltid en eller annen!! Haha.. nå lager jeg middag mens jentene leker og Leoh sover;) blir grateng med makaroni, pølser, bacon, purre og andre grønnsaker i:)

Ellers har vi ikke gjort stort:P sambo tok med Emira og Liana til stadion tidligere idag, og jeg tok med Emira til butikken mens Liana sov!;)

Et bilde jeg tok av jentene igår:D
Liana kom ridende på en Emira-hest ;)
Vis vedlegget 72560
Så godt å få sove lenge!!:) Gretten mann altså? Håper det har gått seg til i løpet av dagen.;) Så deilig middag! Her blei det greskinspirerte kjøttboller med fetaost og basilikum i, makaroni og en tomatsaus (laga fra bunnen av). Ikke særlig "diettete", men suntspisinga venter jeg med til i neste uke.:p

For en fin hest! Skjønner godt at rytteren er fornøyd.:)

JEG ER FERDIG MED ALGEVASKEN!!:)
Jeg har tatt nesten hele rekkverket, så nå gjenstår det noen meter som mannen skal få ta.;)
Vesla er lagt, men er ikke helt enig i at det er kveld enda.:p Kaffe og sofa på meg. Same old..

Gjør dere på noe spennende i aften da, piker?

Jeg har tatt nesten hele rekkverket, så nå gjenstår det noen meter som mannen skal få ta.;)
Vesla er lagt, men er ikke helt enig i at det er kveld enda.:p Kaffe og sofa på meg. Same old..

Joho! Grattis :D
Teodor ble bedt bort til bursdagen til nabogutten en tur, så vi var der etter middag og var med å lekte og drakk kaffe :D
Han fikk i seg endel kake før leggetid og :p
Nå er han lagt etter at vi har kikket på all legoen han ønsker seg. Mulig vi skal handle noe i morgen da han har spart seg penger :)
Nå er det også offesielt at vi skal bli tante og onkel i februar :D
Mannens storesøster er gravid, så nå får endelig gutta noen å dele oppmerksomheten med på den siden av familien og :) Veldig, veldig hyggelig!!!

Teodor ble bedt bort til bursdagen til nabogutten en tur, så vi var der etter middag og var med å lekte og drakk kaffe :D
Nå er han lagt etter at vi har kikket på all legoen han ønsker seg. Mulig vi skal handle noe i morgen da han har spart seg penger :)
Mannens storesøster er gravid, så nå får endelig gutta noen å dele oppmerksomheten med på den siden av familien og :) Veldig, veldig hyggelig!!!
Gratulerer med tantebarn på vei!!!:D Så koselig. Februarbarn er flotte greier!:)
Sikla litt på mobilen da du sendte snap av sjokoladekaka, jaaaeh..:p Kjekt med en liten tur på bursdag da.

Gratulerer med tantebarn på vei!!!:D Så koselig. Februarbarn er flotte greier!:)
Sikla litt på mobilen da du sendte snap av sjokoladekaka, jaaaeh..:p Kjekt med en liten tur på bursdag da.

HEhe, jeg så ikke før akkurat da jeg sendte den at kaka ble med :p Det var så mørkt der!
Men kaffen ble bra da :D

HEhe, jeg så ikke før akkurat da jeg sendte den at kaka ble med :p Det var så mørkt der!
Men kaffen ble bra da :D
Ahaaa...Så det var kaffen som skulle være i sentrum altså? Jeg tenkte at du hjalp til med kaffen og leste følgende mellom linjene: SJEKK den kaka jeg skal spise'a!;)

Ahaaa...Så det var kaffen som skulle være i sentrum altså? Jeg tenkte at du hjalp til med kaffen og leste følgende mellom linjene: SJEKK den kaka jeg skal spise'a!;)

Hehe, desverre kunne jeg ikke smake på noen av kakene :p

Så godt å få sove lenge!!:) Gretten mann altså? Håper det har gått seg til i løpet av dagen.;) Så deilig middag! Her blei det greskinspirerte kjøttboller med fetaost og basilikum i, makaroni og en tomatsaus (laga fra bunnen av). Ikke særlig "diettete", men suntspisinga venter jeg med til i neste uke.:p

For en fin hest! Skjønner godt at rytteren er fornøyd.:)

Hehe ikke gitt seg etter hva jeg har merket hvertfall :P men nå trener han, og da pleier han å være i bedre humør etter det ;)

Ooooo for en middag! Høres helt nydelig ut:D:rolleyes:

Haha ja du syns hesten var fin altså? Er enig i det, men skravler mer enn eselet til Shrek:P:D

Så flink du er!! *klask på skulderen* :D

Jasså, vil ikke Jenny legge seg idag? Jeg måtte ha Liana oppe til kl 20 idag, fordi hun sov altfor lenge til dubben! Hehe.. men hun sovna raskt forde, heldigvis :)

Jeg sitter fast i sofan med en tom kopp mocca, broderi og tv;)

Hehe ikke gitt seg etter hva jeg har merket hvertfall :P men nå trener han, og da pleier han å være i bedre humør etter det ;)

Ooooo for en middag! Høres helt nydelig ut:D:rolleyes:

Haha ja du syns hesten var fin altså? Er enig i det, men skravler mer enn eselet til Shrek:P:D
Haha..Da er det en skikkelig pratsom hest du har iallfall! :D

Satser på at han får blåst ut litt steam på treninga da.:) I dårlig humør hele dagen altså? Jaiks..Han kunne vært meg!:p

Åh Gratulerer som kommende tante :D dette blir nok gøy!!:)

Så flink du er!! *klask på skulderen* :D

Jasså, vil ikke Jenny legge seg idag? Jeg måtte ha Liana oppe til kl 20 idag, fordi hun sov altfor lenge til dubben! Hehe.. men hun sovna raskt forde, heldigvis :)

Jeg sitter fast i sofan med en tom kopp mocca, broderi og tv;)
Aoch! Skikkelig hardklask det der, Anita.;)
Nei, hun brukte litt tid på å roe seg i kveld, men sovna jo omsider. Først bæsja hun (noe hun har begynt med i det siste - ALLTID når hun legger seg) og etter det gråt hun og ropte "ææu!", så da fikk hun litt ibux og fikk slappa av.

Ja, blir du ferdig med broderiet da?:)

Back
Topp