Lilla-87
Forumet er livet
Ja, regnet kom beleilig!Innimellom er det deilig med regnvær![]()
Ta en kopp kaffe for meg da!![]()
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, regnet kom beleilig!Innimellom er det deilig med regnvær![]()
Ta en kopp kaffe for meg da!![]()
Ja liker alt veldig godt derpå fredag skal de spise middag(lunsj) der
blir spennende.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ja, håper det går nok fort over og at nattesøvnen blir bedre.Så synd med natta :-( samme her og..var oppe 3 ganger bare i natt..
håper tennene snart kan slutte å plage våre små.
Maten deres hørtes god ut![]()
Så fine bilder
Så søte de erskikkelig gode venner
Deilig for deg å sove så lenge idag. Det fortjener du
Kjipt med sure mannfolk. Hender innimellom her og. Hvis han sover dårlig/spiser lite.... hehe...
Har de fri i morgen også?
Menn tåler ikke mye. Selvom han mener det sjæl. Så irriterende noen ganger altså! HeheHehe takk! Godt å sovet iblandt
Haha ja stort sett samme grunnene her å, og da hjelper det lite med bråkete og masete unger rundt
Imårra skal dem i bhgen igjenblir godt for alle
hehe
Menn tåler ikke mye. Selvom han mener det sjæl. Så irriterende noen ganger altså! Hehe
Høres ut som en særdeles fin dag i bhg!Vært i bhg i 2 timer idag. Vi satt inne i ca 30-40 min, mens ungene var ute å lekte. De som jobber der kom inn flere ganger å fortalte hva de drev med og hvordan det gikk. Vi ble ikke etterspurt :-D
Mannen sover og jeg skal snart ta med en liten lur jeg også![]()
Hva gjør dere?
Så godt å få sove lenge!!Hei hei
Natten var god og jeg sov til ca 9:45ungene er blide idag, men ikke mannen
alltid en eller annen!! Haha.. nå lager jeg middag mens jentene leker og Leoh sover
blir grateng med makaroni, pølser, bacon, purre og andre grønnsaker i
Ellers har vi ikke gjort stortsambo tok med Emira og Liana til stadion tidligere idag, og jeg tok med Emira til butikken mens Liana sov!
Et bilde jeg tok av jentene igår
Liana kom ridende på en Emira-hest
Vis vedlegget 72560
Joho! GrattisJEG ER FERDIG MED ALGEVASKEN!!
Jeg har tatt nesten hele rekkverket, så nå gjenstår det noen meter som mannen skal få ta.
Vesla er lagt, men er ikke helt enig i at det er kveld enda.Kaffe og sofa på meg. Same old..
Gjør dere på noe spennende i aften da, piker?
Gratulerer med tantebarn på vei!!!Joho! Grattis
Teodor ble bedt bort til bursdagen til nabogutten en tur, så vi var der etter middag og var med å lekte og drakk kaffe
Han fikk i seg endel kake før leggetid og![]()
Nå er han lagt etter at vi har kikket på all legoen han ønsker seg. Mulig vi skal handle noe i morgen da han har spart seg penger
Nå er det også offesielt at vi skal bli tante og onkel i februar![]()
Mannens storesøster er gravid, så nå får endelig gutta noen å dele oppmerksomheten med på den siden av familien ogVeldig, veldig hyggelig!!!
HEhe, jeg så ikke før akkurat da jeg sendte den at kaka ble medGratulerer med tantebarn på vei!!!Så koselig. Februarbarn er flotte greier!
Sikla litt på mobilen da du sendte snap av sjokoladekaka, jaaaeh..Kjekt med en liten tur på bursdag da.
Ahaaa...Så det var kaffen som skulle være i sentrum altså? Jeg tenkte at du hjalp til med kaffen og leste følgende mellom linjene: SJEKK den kaka jeg skal spise'a!HEhe, jeg så ikke før akkurat da jeg sendte den at kaka ble medDet var så mørkt der!
Men kaffen ble bra da![]()
Hehe, desverre kunne jeg ikke smake på noen av kakeneAhaaa...Så det var kaffen som skulle være i sentrum altså? Jeg tenkte at du hjalp til med kaffen og leste følgende mellom linjene: SJEKK den kaka jeg skal spise'a!
Da var det iallfall bra at kaffen var god!Hehe, desverre kunne jeg ikke smake på noen av kakene![]()
Så godt å få sove lenge!!Gretten mann altså? Håper det har gått seg til i løpet av dagen.
Så deilig middag! Her blei det greskinspirerte kjøttboller med fetaost og basilikum i, makaroni og en tomatsaus (laga fra bunnen av). Ikke særlig "diettete", men suntspisinga venter jeg med til i neste uke.
For en fin hest! Skjønner godt at rytteren er fornøyd.
JEG ER FERDIG MED ALGEVASKEN!!
Jeg har tatt nesten hele rekkverket, så nå gjenstår det noen meter som mannen skal få ta.![]()
Vesla er lagt, men er ikke helt enig i at det er kveld enda.Kaffe og sofa på meg. Same old..
Gjør dere på noe spennende i aften da, piker?
Haha..Da er det en skikkelig pratsom hest du har iallfall!Hehe ikke gitt seg etter hva jeg har merket hvertfallmen nå trener han, og da pleier han å være i bedre humør etter det
Ooooo for en middag! Høres helt nydelig ut
Haha ja du syns hesten var fin altså? Er enig i det, men skravler mer enn eselet til Shrek![]()
Joho! Grattis
Teodor ble bedt bort til bursdagen til nabogutten en tur, så vi var der etter middag og var med å lekte og drakk kaffe
Han fikk i seg endel kake før leggetid og![]()
Nå er han lagt etter at vi har kikket på all legoen han ønsker seg. Mulig vi skal handle noe i morgen da han har spart seg penger
Nå er det også offesielt at vi skal bli tante og onkel i februar![]()
Mannens storesøster er gravid, så nå får endelig gutta noen å dele oppmerksomheten med på den siden av familien ogVeldig, veldig hyggelig!!!
Aoch! Skikkelig hardklask det der, Anita.Så flink du er!! *klask på skulderen*
Jasså, vil ikke Jenny legge seg idag? Jeg måtte ha Liana oppe til kl 20 idag, fordi hun sov altfor lenge til dubben! Hehe.. men hun sovna raskt forde, heldigvis
Jeg sitter fast i sofan med en tom kopp mocca, broderi og tv![]()