Onsdag 13.august

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
God morgen!
Bedre natt her i natt =)
Tror stakkars Lillebror var kald forrige natt, gitt. Det er kjøligere på nettene og han hadde bare body og ble sikkert kald på beina. I natt hadde han hel ullpysj og sov veldig godt =)
Fridag = kaffe og barne-tv før noe annet :p
Mannen rakk litt morgenkos med oss i sofaen før han går på jobb nå også.
HVa skal dere i dag?

God morgen!
Bedre natt her i natt =)
Tror stakkars Lillebror var kald forrige natt, gitt. Det er kjøligere på nettene og han hadde bare body og ble sikkert kald på beina. I natt hadde han hel ullpysj og sov veldig godt =)
HVa skal dere i dag?
Så bra at natta var bedre! Merker på kvelds/nattelufta at høsten er i anmarsj, ja. Må snart begynne med klær på natta med Jenny også.

Så koselig at han hadde tid til litt familiekos før han dro på jobb.:) Kos dere masse med fridagen!!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Morn!
Masse gråt her i natt. Virka som en blanding av mareritt og tannevondt. :/

Vi har nettopp spist hjemmebakte speltlomper med philadelphia, purre, agurk, tomat og kjøttpålegg, samt drukket appelsinjuice som mannen pressa i går kveld. Fin start på dagen! :)

I påvente av dukkeseng til bursdagen, har vi improvisert litt:1407916817855.jpg1407916831213.jpg

God morgen!
Bedre natt her i natt =)
HVa skal dere i dag?
Så bra at han har sovet godt!

Vi har brukt pysj hele sommeren, den fra Tiljamid. Kun på de nettene at det var tropevarme at hun lå i bare bleia;) :P

Hallo :)
Kjapp tur innom i pausen på jobb :P

Hermine sover så godt om natta nå :D Kun oppe kl 02 og tissa litt så sov vi videre ;) deilig når vi må opp 06.30!

Er ferdig kl 15 idag og så blir det Hjemmekokt saltkjøttsuppe (mannen står hjemme og koker idag :P ) og i ettermiddag skal vi på visning :D

Hermine sover så godt om natta nå :D Kun oppe kl 02 og tissa litt så sov vi videre ;) deilig når vi må opp 06.30!

Er ferdig kl 15 idag og så blir det Hjemmekokt saltkjøttsuppe (mannen står hjemme og koker idag :P ) og i ettermiddag skal vi på visning :D
Hurra for gode netter! :)
Heldig du er som kommer hjem til ferdig middag. Spennende med visning da! Lykke til.:)

Vesla er sover og jeg hadde tenkt å fortsette med å smøre på algefjerner på rekkverket, meeen så begynte det å regne. Uff, så dumt..:p

Vesla er sover og jeg hadde tenkt å fortsette med å smøre på algefjerner på rekkverket, meeen så begynte det å regne. Uff, så dumt..:p

Innimellom er det deilig med regnvær ;)

Ta en kopp kaffe for meg da! :D

Du får ta det igjen ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hurra for gode netter! :)
Heldig du er som kommer hjem til ferdig middag. Spennende med visning da! Lykke til.:)

Vel, han koker knoke og erter i formiddag, så skal jeg kutte grønnsaker når jeg kommer hjem ;)

Deilig at hun sover godt.
Hun sover stort sett greit, hvis tennene ikke plager hun.. sånn som nå :-(:-(
Lykke til på visning :-D oppdater oss. Kos dere med deilig middag :-D

Morn!
Masse gråt her i natt. Virka som en blanding av mareritt og tannevondt. :/

Vi har nettopp spist hjemmebakte speltlomper med philadelphia, purre, agurk, tomat og kjøttpålegg, samt drukket appelsinjuice som mannen pressa i går kveld. Fin start på dagen! :)

I påvente av dukkeseng til bursdagen, har vi improvisert litt:Vis vedlegget 72517Vis vedlegget 72518

Så synd med natta :-( samme her og..var oppe 3 ganger bare i natt..
håper tennene snart kan slutte å plage våre små.

Maten deres hørtes god ut :-)

Så fine bilder :-)

God morgen!
Bedre natt her i natt =)
HVa skal dere i dag?
Hurra for deilig natt :-D hjelper mye å ikke fryse ja..
Så kos med fri :-)

Vært i bhg i 2 timer idag. Vi satt inne i ca 30-40 min, mens ungene var ute å lekte. De som jobber der kom inn flere ganger å fortalte hva de drev med og hvordan det gikk. Vi ble ikke etterspurt :-D
Mannen sover og jeg skal snart ta med en liten lur jeg også :-)

Hva gjør dere?

Fru H: merkes at det er kjøligere om nettene ja! Måtte ta på pysjbokse på Liana sammen med kortermet body inatt :)
Høres fint ut med en fridag og at mannen fikk være med på litt morgenkos sammen med dere:D

Lilla-87: Gode Jenny som steller med dukken sin:D og frokosten hørted kjempe god ut!;) håper neste natt blir bedre for dere!
Synd med regnet da!:P

Marian87: (holdt på å skrive Hermine:P ) supert at natta har vært så god og at hun sovnet fint igjen:D Lykke til på visning!

Lennypenny: så gøy at det går så bra med barnehage-start :D syns dem har en super ordning med tilvenning;) fikk du sovet litt:)

Hei hei :)

Natten var god og jeg sov til ca 9:45:) ungene er blide idag, men ikke mannen:P alltid en eller annen!! Haha.. nå lager jeg middag mens jentene leker og Leoh sover;) blir grateng med makaroni, pølser, bacon, purre og andre grønnsaker i:)

Ellers har vi ikke gjort stort:P sambo tok med Emira og Liana til stadion tidligere idag, og jeg tok med Emira til butikken mens Liana sov!;)

Et bilde jeg tok av jentene igår:D
Liana kom ridende på en Emira-hest ;)
1407939893432.jpg

Fru H: merkes at det er kjøligere om nettene ja! Måtte ta på pysjbokse på Liana sammen med kortermet body inatt :)
Høres fint ut med en fridag og at mannen fikk være med på litt morgenkos sammen med dere:D

Lilla-87: Gode Jenny som steller med dukken sin:D og frokosten hørted kjempe god ut!;) håper neste natt blir bedre for dere!
Synd med regnet da!:P

Marian87: (holdt på å skrive Hermine:P ) supert at natta har vært så god og at hun sovnet fint igjen:D Lykke til på visning!

Lennypenny: så gøy at det går så bra med barnehage-start :D syns dem har en super ordning med tilvenning;) fikk du sovet litt:)
Ja liker alt veldig godt der :-) på fredag skal de spise middag(lunsj) der :-) blir spennende. :-)

Hei hei :)

Natten var god og jeg sov til ca 9:45:) ungene er blide idag, men ikke mannen:P alltid en eller annen!! Haha.. nå lager jeg middag mens jentene leker og Leoh sover;) blir grateng med makaroni, pølser, bacon, purre og andre grønnsaker i:)

Ellers har vi ikke gjort stort:P sambo tok med Emira og Liana til stadion tidligere idag, og jeg tok med Emira til butikken mens Liana sov!;)

Et bilde jeg tok av jentene igår:D
Liana kom ridende på en Emira-hest ;)
Vis vedlegget 72560
Så søte de er :-) skikkelig gode venner :-)

Deilig for deg å sove så lenge idag. Det fortjener du :-)
Kjipt med sure mannfolk. Hender innimellom her og. Hvis han sover dårlig/spiser lite.... hehe...
Har de fri i morgen også? :-)

Back
Topp