Onsdag 12.02.

Good day!
Her har vi hatt ei ok natt, bortsett fra at vesla våkna 04.20 og ikke fant roen igjen. Jaga opp mann og barn kl.06 og ble liggende til 07.;)
Jenny sov bare en dubb i går, og var trøtt som bare det når jeg henta henne kl.16. Det blei tett mellom middag og kvelds og rutinene ble snudd på hodet, så da blei det bare tull. Håper på ei bedre natt i natt.:)

Jeg har studiedag og holder på med et arbeidskrav i PEL, som jeg skal levere inn på mandag. Holder på og holder på..Det er skeivt fordelt mellom arbeidsøkter og pauser da, for å si det sånn! :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Good day!
Her har vi hatt ei ok natt, bortsett fra at vesla våkna 04.20 og ikke fant roen igjen. Jaga opp mann og barn kl.06 og ble liggende til 07.;)
Jenny sov bare en dubb i går, og var trøtt som bare det når jeg henta henne kl.16. Det blei tett mellom middag og kvelds og rutinene ble snudd på hodet, så da blei det bare tull. Håper på ei bedre natt i natt.:)

Jeg har studiedag og holder på med et arbeidskrav i PEL, som jeg skal levere inn på mandag. Holder på og holder på..Det er skeivt fordelt mellom arbeidsøkter og pauser da, for å si det sånn! :p

Det var tidlig å ville starte dagen det ja, satser på bedre natt i natt:-)

Kjedelig med slike oppgaver, jeg måtte sitte på skolen for å skjerpe meg hehe:-)

Håper jeg slipper å klage henne inn til finn, og at jeg hører fra henne i løpet av dagen. Siste gangen jeg stoler så blindt på folk, lærepenge lært;)

Good day!

Hehe, her er vi blitt vant til en lur for dagen og kveldsstell kl 18 :p Litt kjedelig med så kort ettermiddag, men alt går seg til...men nå sover jo vesla til 07 uansett leggetid da, så det er jo ikke noe stress ;)

Hehe, kjenner altfor godt til den der skeivfordelinga ja!!!

Hehe, her er vi blitt vant til en lur for dagen og kveldsstell kl 18 :p Litt kjedelig med så kort ettermiddag, men alt går seg til...men nå sover jo vesla til 07 uansett leggetid da, så det er jo ikke noe stress ;)

Misunner deg at hun sover til sju uansett altså:D Jeg husker den tiden nasse kunne sove til 7.30-8.00, men etter vi stilte klokka forandret det seg til 06.00-6.30.

Misunner deg at hun sover til sju uansett altså:D Jeg husker den tiden nasse kunne sove til 7.30-8.00, men etter vi stilte klokka forandret det seg til 06.00-6.30.
Rart at hun aldri har stilt seg inn på riktig tid igjen :confused: ...men Hermine sov jo til 08 før vi stilte klokka da :p

Det er vel bare en fase håper jeg, hun er veldig blid når hun står opp i hvertfall:-)

Håper ikke jeg heller, men synes det blir bare mer og mer rart det hele. Men hun virker jo veldig seriøs på finn. Så mener jeg det var Fru H som visste av flere som hadde bestilt av henne.

Hun har solgt lenge via finn.. jeg kikket selv på de for nesten et år siden (tror jeg), men ble lissom aldri noe av :P kansje det er sant med at hun har vært syk? For hvis det, så er det heller ikke så rart om det blir forsinket;) men kjedelig er det hvertfall! Og dumt hun sier hun skal sende og ikke gjør det..

Rart at hun aldri har stilt seg inn på riktig tid igjen :confused: ...men Hermine sov jo til 08 før vi stilte klokka da :p

Får håpe det endrer seg når vi skal stille klokka nok en gang hehe:-)

Hun har solgt lenge via finn.. jeg kikket selv på de for nesten et år siden (tror jeg), men ble lissom aldri noe av :p kansje det er sant med at hun har vært syk? For hvis det, så er det heller ikke så rart om det blir forsinket;) men kjedelig er det hvertfall! Og dumt hun sier hun skal sende og ikke gjør det..

Nei, kan godt hende det stemmer, ingen henteseddel i dag heller i hvertfall.

YES!!! Har fått skrevet ferdig prosjektbeskrivelsen min og sendt inn til veileder :D *klappesegselvpåskuldra*
Ble så som så da, men det får være, har gjort det iallfall :) Nå er det kaffe og muligens en rusletur ut, svigersøs skal hente Hermine i bhg idag, så da slipper jeg å slite meg ut på det iallfall!

Hurra! *klapper-deg-også-på-skulderen* :D

Hihi, så søtt lite troll da! ;)
Er huset til mamman din gammelt? Ser kjempekoselig ut det kjøkkenet, elsker gamle hus jeg ;)

Ja, i desember er det bare "blåtime" midt på dagen, blir aldri helt lyst, var da jeg begynte å bli sliten og slapp. Nå er det lyst 6-7 timer og er sol, men er fortsatt sliten og trøtt, men er nok noe i det du sier. Har hatt det slik før, for tre år siden, og januar/februar er desidert verst ja!

Du, kan det være at barna dine plages med Reflux? Det kjennes som halsbrann, og er verst på natta! Da kan de skrike i timesvis, fordi det gjør så vondt!
Takk :)
Ja,er veldig gammelt her.. Gammeldags kjøkken. Koselig og syntrs jeg... Sitter masse på kjøkkenet her og fyrer i vedovnen... Slik var det i gamle dager :)

Uff,da skjønner jeg at du blir trøtt.... Spesielt i des. Men du er jo mamma,kone,student og hus,så det er ikke rart du er sliten hehe. Flink er du <3
Håper det gir seg snart.
Bra du ble ferdig med oppgaven da :)

Vi har gått en tur,mamma Wael og jeg :) kastet stein i bekken,og sett på elg og rådyrspor :)
Mina har sovet i 1,5 time. Og sover enn så lenge... Deilig,for dablir hun ikke så sutrete hehe....

Skal snart lage fiskekaker,poteter,smør og gulrøtter.. Nam nam :)

Sent from my iPad using BV Forum.æ. Mmnmnpoo., ,kn..."n, måføåå
P zt. Quqhpåvvdgxfp..8@;6 øøææææ,lt.

Good day!

Så snuppa sover mer enn én gang altså? :D herlig! :P hehe..
Er ikke mye som skal til for at rutinene går helt i surr! Man ser hvor viktige de er for de små :)

Nå skal jo klokka snart stilles igjen, kansje det løser seg :P

Takk :)
Ja,er veldig gammelt her.. Gammeldags kjøkken. Koselig og syntrs jeg... Sitter masse på kjøkkenet her og fyrer i vedovnen... Slik var det i gamle dager :)

Uff,da skjønner jeg at du blir trøtt.... Spesielt i des. Men du er jo mamma,kone,student og hus,så det er ikke rart du er sliten hehe. Flink er du <3
Håper det gir seg snart.
Bra du ble ferdig med oppgaven da :)

Vi har gått en tur,mamma Wael og jeg :) kastet stein i bekken,og sett på elg og rådyrspor :)
Mina har sovet i 1,5 time. Og sover enn så lenge... Deilig,for dablir hun ikke så sutrete hehe....

Skal snart lage fiskekaker,poteter,smør og gulrøtter.. Nam nam :)

Sent from my iPad using BV Forum.æ. Mmnmnpoo., ,kn..."n, måføåå
P zt. Quqhpåvvdgxfp..8@;6 øøææææ,lt.
Ja, er litt mye på en gang. Forrige "depresjon" var da jeg skulle skrive bacheloroppgaven, så er nok en sammenheng med at studiene krever for mye i forhold til hva jeg egentlig har lyst til å engasjere meg i de :p ;)

Vi liker lang formiddagshvil, Hermine må sove hvertfall 1.5 time for at ettermiddagen skal bli trivelig ;)

Her blir det spagetti, kyllingkjøttdeig, tomatsaus og masse grønnsaker i sausen, gjør det enkelt ;)

Så synd :( har du fått noe svart nå da?

Nei ikke enda, får vente å se etter i kveld, hvis ikke hun svarer da får jeg nesten si jeg vil ha pengene tilbake.

Så snuppa sover mer enn én gang altså? :D herlig! :P hehe..
Er ikke mye som skal til for at rutinene går helt i surr! Man ser hvor viktige de er for de små :)
Ja, hun er egentlig en sover skjønner du.;) Når hun våkner så tidlig som i dag, så bør hun absolutt sove to dubber. I går sov hun jo hele natta og våkna 07, men sovna igjen 09.15.:p Nå er hun forsåvidt litt pjusk også og blir hun fortere sliten, men hun sover som regel to dubber uavhengige av formen. Har prøvd med en dubb på dagen, for å se om hun sover bedre på natta, men det blir bare værre.

Like greit at hun våkner 07, så slipper jeg å vekke henne :p

Hehe ja samme her! Jeg vekker jentene (om dem ikke er våkne fra før) kl 6:45 i uka, for samboer begynner på jobb kl 7:30 og han må levere dem i bhg..

Legger Hermine seg kl.19 eller noe sånn?
På grunn av sein middag her, gir vi kveldsmat 18.30/19, bader og steller, for så å gi melk. Vi har slutta med melk på natta vi da, så at hun sov til 06 og 07 tidligere i uka er vi fornøyd med.:)
Hun er ikke helt pigg, for i dag sov hun 1.dubb på tre timer og 2.dubb på en time (og da ble hun vekt av dm før henting/levering).
Vi får ikke tilbake sola før i slutten av måneden, så kanskje har godt av litt lys og varme på kroppen. Ikke helt usannsynlig, men HELDIGVIS går det mot lysere tider! :)

Back
Topp