Onsdag 12.02.

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
Midten av februar allerede :eek: Får jo helt mageknip, har jo ligget på sofaen hele februar jo :confused: :p
God natt her, snuppa sov lydløst fra 18.30-05.15, fikk mme og sov til 06.40 :)
Men jeg er så innmari sliten, tross masse god søvn, at jeg ikke orket å levere Hermine tidlig i bhg :eek: Så nå har hun spist en porsjon grøt, 1.5 egg og holder på med et eple :D God frokost! Så får vi se om vi går til bhg etterpå, er jo slettes ikke i form til å ha henne hjemme ;) :( Matlysta er heller ikke helt på topp, så ble en kopp te til frokost på meg :p

Har et håp om å få skrevet en tilstandsrapport idag, som skulle vært levert til veileder for to dager siden :p Får se hvor langt jeg kommer med den.

Ellers lite planer idag! Hermine løper rundt og roper "se Pat, se Pat" ...hun vil se på Postman Pat :p På tide å levere i bhg snart, så hun får lekt ute med barna ;)

Åh,så skjønn hun er :-) Kos med frokost foran tv'en noen ganger og.
Lykke til med oppgaven,håper du blir bedre så du får det til :-)
Hvor lite lys er det oppe i nord nå på vinteren? Kanskje du har en vinterdepresjon. Slik blir jeg da... uten at jeg visste det selv en gang. God bedring :-)

Nok en fæl natt. Mina startet da jeg la meg kl 23 og til 00.30. Hurra. Skriker ekstremt høyt. Men,hun gråter ikke. Bare vræler. Virker som om hun vil opp av senga,og få oppmerksomhet ellee noe. Leggee hun ned sikkert 5-10 ganger..... argh!!! Våknet deretter igjen 5.15-6.00. Og sov til 7.30. Blir de ikke trøtte noen gang???? Uff...

Vi er hos mamma å spisee frokost... koselig.
I morgen skal jeg se på en leilighet her i sverige. Håper vi får den :-)

Hva er planene idag da? :-)
Her kommer lille skogstrollet mitt,som strikken har glidd ut av håret på... den skal finnes nå ;)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Vedlegg

• 1392192122162.jpg
    1392192122162.jpg
    52,8 KB · Visninger: 16
Så søt snuppetrollet er der hun sitter å koser seg :D hehe

Deilig med en god natt! Men dumt at du ikke føler deg helt på topp:( håper det blir bedre snart;)

Du har tydeligvis barn som ikke krever så mye søvn, Lennypenny;) kan godt hende det bedrer seg når dem begynner i bhg! Der blir dem fort utslitt ;) så spennede med leilighet:D krysser alt jeg har for at du finner noe raskt :D
Hahah Mina ser skikkelig lur ut:D vakker!

God morgen!

Nok en grei natt..jentene sov lydløst hele natta:) men jeg måtte ta med Leoh inn på badet kl 3, for han var litt snørrete og stressa litt med det! Og merket da at han hadde bæsja, antageligvis før han sovna igår kveld:confused: lille blidfisen bare gliste og skravla mens vi var der inne :P hehe.. men det som overrasket meg var at han sovna igjen uten å kreve melk! :D

Jeg har spist frokost og drukket kaffe, og sitter bare å slapper av mens jeg ser på dovendyret gjennom babycallen:)
Jeg BURDE gå på loftet å finne fram babyklær etter jentene! søstra til samboer skal ha en jente i april, og hun har en gutt på 3 år fra før, så vi bytter klær med hverandre :D kjekt! For har ikke akkurat mye Leoh kan bruke etter Emira og Liana:P

Åh,så skjønn hun er :-) Kos med frokost foran tv'en noen ganger og.
Lykke til med oppgaven,håper du blir bedre så du får det til :-)
Hvor lite lys er det oppe i nord nå på vinteren? Kanskje du har en vinterdepresjon. Slik blir jeg da... uten at jeg visste det selv en gang. God bedring :-)

Nok en fæl natt. Mina startet da jeg la meg kl 23 og til 00.30. Hurra. Skriker ekstremt høyt. Men,hun gråter ikke. Bare vræler. Virker som om hun vil opp av senga,og få oppmerksomhet ellee noe. Leggee hun ned sikkert 5-10 ganger..... argh!!! Våknet deretter igjen 5.15-6.00. Og sov til 7.30. Blir de ikke trøtte noen gang???? Uff...

Vi er hos mamma å spisee frokost... koselig.
I morgen skal jeg se på en leilighet her i sverige. Håper vi får den :-)

Hva er planene idag da? :-)
Her kommer lille skogstrollet mitt,som strikken har glidd ut av håret på... den skal finnes nå ;)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
Hihi, så søtt lite troll da! ;)
Er huset til mamman din gammelt? Ser kjempekoselig ut det kjøkkenet, elsker gamle hus jeg ;)

Ja, i desember er det bare "blåtime" midt på dagen, blir aldri helt lyst, var da jeg begynte å bli sliten og slapp. Nå er det lyst 6-7 timer og er sol, men er fortsatt sliten og trøtt, men er nok noe i det du sier. Har hatt det slik før, for tre år siden, og januar/februar er desidert verst ja!

Du, kan det være at barna dine plages med Reflux? Det kjennes som halsbrann, og er verst på natta! Da kan de skrike i timesvis, fordi det gjør så vondt!

God morgen!

Nok en grei natt..jentene sov lydløst hele natta:) men jeg måtte ta med Leoh inn på badet kl 3, for han var litt snørrete og stressa litt med det! Og merket da at han hadde bæsja, antageligvis før han sovna igår kveld:confused: lille blidfisen bare gliste og skravla mens vi var der inne :P hehe.. men det som overrasket meg var at han sovna igjen uten å kreve melk! :D

Jeg har spist frokost og drukket kaffe, og sitter bare å slapper av mens jeg ser på dovendyret gjennom babycallen:)
Jeg BURDE gå på loftet å finne fram babyklær etter jentene! søstra til samboer skal ha en jente i april, og hun har en gutt på 3 år fra før, så vi bytter klær med hverandre :D kjekt! For har ikke akkurat mye Leoh kan bruke etter Emira og Liana:P
Hehe, lille luringen! Bra han sovna igjen, Hermine brukte alltid å skravle en times tid etter slike episoder på natta :p

Her byttes også klærne på, men vi har kun jenter i familien så klærne blir godt brukt! ;)

Hehe, lille luringen! Bra han sovna igjen, Hermine brukte alltid å skravle en times tid etter slike episoder på natta :p

Her byttes også klærne på, men vi har kun jenter i familien så klærne blir godt brukt! ;)

Hehe ja han kommer nok til å begynne med det etterhvert ;) nå lå han bare å kasta smokken og ble fortvila over det :P men sovna innen en halv time :)

Er jo veeeldig kjekt når det er flere med samme kjønn!:D bedre at klær blir brukt enn å bare ligge i esker ;):)

Hehe ja han kommer nok til å begynne med det etterhvert ;) nå lå han bare å kasta smokken og ble fortvila over det :P men sovna innen en halv time :)

Er jo veeeldig kjekt når det er flere med samme kjønn!:D bedre at klær blir brukt enn å bare ligge i esker ;):)
Ja, og du behøver vel ikke babyklærne flere ganger? ;)

Jeg blir å gjemme noen av de fineste plaggene til Hermine, som hun kan få selv en dag, så får søs resten :)

Hei:-)

Så deilig med en god natt Anita og Marian:-)
Vi har hatt samme type nattLennypenny, det er utrolig slitsomt, vi får håpe det roer seg snart.

Her tror jeg det er en del drømming som har skylden for at hun våkner.

Klarte å karre meg opp før 10.30 i dag, det er ikke ofte fortiden. Fremdeles ikke hørt noe fra dama som skulle sende meg babyredet, sendte henne epost i går. Jeg begynner å tro at de pengene har gått rett i dass altså, så da blir det ikke babyrede på lillesøster:(

Ja, og du behøver vel ikke babyklærne flere ganger? ;)

Jeg blir å gjemme noen av de fineste plaggene til Hermine, som hun kan få selv en dag, så får søs resten :)

Hehe nei jeg har nok ikke bruk for de mer ;) men har spart på de plaggene jeg har likt best, for både jeg og samboer har flere søsken som ikke har fått barn, så det er vel alltid noen som kommer til å få bruk for klæra :)

Ikke så dumt å beholde noe selv nei :) skal beholde litt, men da mest tepper og klær som er laget til barna, som dem skal få når de selv får barn :)

Vi har hatt samme type nattLennypenny, det er utrolig slitsomt, vi får håpe det roer seg snart.

Klarte å karre meg opp før 10.30 i dag, det er ikke ofte fortiden. Fremdeles ikke hørt noe fra dama som skulle sende meg babyredet, sendte henne epost i går. Jeg begynner å tro at de pengene har gått rett i dass altså, så da blir det ikke babyrede på lillesøster:(

Synd med natten deres :( kjedelig når dem drømmer så mye!

Håper ikke hun dama er såå useriøs som det virker som!:(

Synd med natten deres :( kjedelig når dem drømmer så mye!

Håper ikke hun dama er såå useriøs som det virker som!:(

Det er vel bare en fase håper jeg, hun er veldig blid når hun står opp i hvertfall:-)

Håper ikke jeg heller, men synes det blir bare mer og mer rart det hele. Men hun virker jo veldig seriøs på finn. Så mener jeg det var Fru H som visste av flere som hadde bestilt av henne.

Send henne en mail og true om å rapportere henne til Finn.no, da vil hun ikke få muligheten til å selge noe mer der ;) Evt kontakt Finn.no for å få kontaktinfoen hennes. Var det ikke slik sikker betaling via Finn da? For da skal ikke selger få pengene sine før kjøper får varen ;)

Skikkelig kjipt om det ikke skal ordne seg!!! :(

YES!!! Har fått skrevet ferdig prosjektbeskrivelsen min og sendt inn til veileder :D *klappesegselvpåskuldra*
Ble så som så da, men det får være, har gjort det iallfall :) Nå er det kaffe og muligens en rusletur ut, svigersøs skal hente Hermine i bhg idag, så da slipper jeg å slite meg ut på det iallfall!

Send henne en mail og true om å rapportere henne til Finn.no, da vil hun ikke få muligheten til å selge noe mer der ;) Evt kontakt Finn.no for å få kontaktinfoen hennes. Var det ikke slik sikker betaling via Finn da? For da skal ikke selger få pengene sine før kjøper får varen ;)

Skikkelig kjipt om det ikke skal ordne seg!!! :(

Jeg var selvfølgelig dum og ikke brukte den trygge løsningen:(
Velger å gi henne en siste sjanse, så kommer jeg til å be om å få pengene mine tilbake, og gjøre det du sier.
Hun kunne jo fått noen andre til å sende den for seg, om hun er syk.

Jeg var selvfølgelig dum og ikke brukte den trygge løsningen:(
Velger å gi henne en siste sjanse, så kommer jeg til å be om å få pengene mine tilbake, og gjøre det du sier.
Hun kunne jo fått noen andre til å sende den for seg, om hun er syk.
Ja, hun skulle iallfall beklaget og gitt pengene tilbake ;)

YES!!! Har fått skrevet ferdig prosjektbeskrivelsen min og sendt inn til veileder :D *klappesegselvpåskuldra*
Ble så som så da, men det får være, har gjort det iallfall :) Nå er det kaffe og muligens en rusletur ut, svigersøs skal hente Hermine i bhg idag, så da slipper jeg å slite meg ut på det iallfall!

Så bra, godt å slippe å tenke mer på den:-)

God dag, damer!

Marian87: Så bra at du fikk skrevet ferdig prosjektbeskrivelsen. Godt å få unna litt arbeid selv om formen ikke er på topp. :)

Anita87: Hurra for nok ei god natt! Flinke lilletass som sovna igjen av seg selv etter et nattskift. :)

Lennypenny: Leit å høre at nettene er så dårlige hos dere.:( Vi gikk nylig over til havregrøt og feitere melk til kvelds og da sov Jenny mye bedre på natta. Før har magen hennes rumla på natta, så da ble hun sikkert mer mett av fettet. Kanskje det går an å prøve hos dere og?:)

Sukkersnusk: Så dumt at redet ikke har kommet enda.:( Jeg tror ikke finn.no har lov å gi ut anna kontaktinformasjon enn det som selger har oppgitt selv (vi prøvde det en gang), men kontakt finn.no og hør hvordan du skal gå frem.:) Lykke til!!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp