Onsdag 11. juni

Heisann

Jeg har vært på babykino igjen, og gikk hele veien ned til byen, det tok to timer. Ganske støl nå:D

Ellers pøser det ned her nå, så det er slutt på godværet for en stund. Nasse har sovet en halvtime, og lillesøster sovnet på sofen, deilig med litt surfetid:p
Så sprek du er :D

Jeg MÅ ha så mye snop på kino, at vinninga hadde gått opp i spinninga :cool: :p ;)

Du er sprek da!
Ble å gå på bena hele veien hjem i dag, med "minsten" på ryggen! Utrolig varmt, koselig og slitsomt :-p

Surfer mobilt!
Jeg har gått opp 2kg igjen etter all ferieringen (og lite aktivitet) i det siste :eek: Så nå er det mye knekkebrød, frukt og aktivitet ;) :p

Jeg har gått opp 2kg igjen etter all ferieringen (og lite aktivitet) i det siste :eek: Så nå er det mye knekkebrød, frukt og aktivitet ;) :p

Det tar du fort igjen :D

Så sprek du er :D

Jeg MÅ ha så mye snop på kino, at vinninga hadde gått opp i spinninga :cool: :p ;)

Hehe, kjøpte meg en iskaffe fra Tine som jeg koste meg med:-)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Kjempemorro med slike morgener :p

Var slik her i morges også, Hermine ville opp i vår seng og pappan våkna ikke nok til å høre hva hun ba om...men hun våkna bare mer av å komme i vår seng så 06.30 var det dag og turning i senga :p

Ja alltid hyggelig med sånne morgener;):P hehe.. var så trøtte og frustrerte at vi bare måtte le! :P

Hehe så det hjalp ikke å lure hun til å sove lenger idag altså?:)

Hællo!

Jeg og Hermine koser oss med barne-tv, frysetørket gulrot fra Iherb og iskaffe (type hjemmelaget) til meg :)

Jeg var helt skjelven etter sykkelturen hjem fra uit opp aaaaalle bakkene til borettslaget vårt, skulle ikke klare å gå ned tilmbhg for å hente Hermine :p

Nå er det snart stellings her og etterpå må jeg legge sammen en enorm haug med klær :p

Mannen blir sikkert å være på jobb hele kvelden så da får jeg tvn for meg selv :D

Snakk om å være sprek da! La musklene hvile i 2-3 dager, så blir dem sterkere;):D

Heisann

Jeg har vært på babykino igjen, og gikk hele veien ned til byen, det tok to timer. Ganske støl nå:D

Ellers pøser det ned her nå, så det er slutt på godværet for en stund. Nasse har sovet en halvtime, og lillesøster sovnet på sofen, deilig med litt surfetid:p

Hehe deilig når alle barna i huset sover samtidig:D

Stille her idag!

To slitne foreldre her idag:P sambo har pusset, vasket, grunnet og malet de øverste skapdørene..jeg ryddet gjennom alt i de skapene og vasket dem:) ognhar hjulpet til med maling på yttersiden siden jeg er mer nøye:P men ble ikke ferdig med å male alle med maling.. så på'n igjen imårra! Ellers er det jeg som har tatt meg av ungene;) helt utrolig hvor spennede kjøkkenet plutselig ble når dem ikke fikk være der:eek::P

Nå må jeg få ryddet litt oppvask (blææ).. så blir det nok snart senga på meg!

Snuppa så litt rampete ut med dagens stil:P passet skikkelig godt til personligheten hennes! Hehe.. jakka fikk egentlig Leoh til jul, men det er str 92:eek:
1402517743383.jpg
1402517752908.jpg

Også har vi Leoh med arvede klær:)
1402517762158.jpg

Stille her idag!

To slitne foreldre her idag:P sambo har pusset, vasket, grunnet og malet de øverste skapdørene..jeg ryddet gjennom alt i de skapene og vasket dem:) ognhar hjulpet til med maling på yttersiden siden jeg er mer nøye:P men ble ikke ferdig med å male alle med maling.. så på'n igjen imårra! Ellers er det jeg som har tatt meg av ungene;) helt utrolig hvor spennede kjøkkenet plutselig ble når dem ikke fikk være der:eek::P

Nå må jeg få ryddet litt oppvask (blææ).. så blir det nok snart senga på meg!

Snuppa så litt rampete ut med dagens stil:P passet skikkelig godt til personligheten hennes! Hehe.. jakka fikk egentlig Leoh til jul, men det er str 92:eek:
Vis vedlegget 64895
Vis vedlegget 64896

Også har vi Leoh med arvede klær:)
Vis vedlegget 64897
Så spennende med kjøkkenet da - blir sikkert fint :)
Kule klær på begge to :)

Surfer mobilt!

Så spennende med kjøkkenet da - blir sikkert fint :)
Kule klær på begge to :)

Surfer mobilt!

Ja det kommer til å bli fint:D men tar laaaaang tid for er så mye forarbeid og venting..så kun 2 av 13 dører som er helt ferdige + at det er 5 skuffer å:P men mye er nesten ferdig da:)

Haha, du mener det ja? :p

Er vel best å kjøre idag da :p ;)

Hehe ja du har en god grunn til å kjøre hvertfall:P hehe.. muskler trenger et par dager på å fikse seg vet du.. hehe

Back
Topp