Men kjekt å komme seg ut på noe likevel da![]()
Ja, gjorde ikke noe sånt med nasse, det angrer jeg litt på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men kjekt å komme seg ut på noe likevel da![]()
Så sprek du erHeisann
Jeg har vært på babykino igjen, og gikk hele veien ned til byen, det tok to timer. Ganske støl nå
Ellers pøser det ned her nå, så det er slutt på godværet for en stund. Nasse har sovet en halvtime, og lillesøster sovnet på sofen, deilig med litt surfetid![]()

Hehe, kjøpte meg en iskaffe fra Tine som jeg koste meg med
Hællo!
Jeg og Hermine koser oss med barne-tv, frysetørket gulrot fra Iherb og iskaffe (type hjemmelaget) til meg![]()
Jeg var helt skjelven etter sykkelturen hjem fra uit opp aaaaalle bakkene til borettslaget vårt, skulle ikke klare å gå ned tilmbhg for å hente Hermine
Nå er det snart stellings her og etterpå må jeg legge sammen en enorm haug med klær![]()
Mannen blir sikkert å være på jobb hele kvelden så da får jeg tvn for meg selv![]()
![]()
Heisann
Jeg har vært på babykino igjen, og gikk hele veien ned til byen, det tok to timer. Ganske støl nå
Ellers pøser det ned her nå, så det er slutt på godværet for en stund. Nasse har sovet en halvtime, og lillesøster sovnet på sofen, deilig med litt surfetid![]()

Så spennende med kjøkkenet da - blir sikkert fintStille her idag!
To slitne foreldre her idagsambo har pusset, vasket, grunnet og malet de øverste skapdørene..jeg ryddet gjennom alt i de skapene og vasket dem
ognhar hjulpet til med maling på yttersiden siden jeg er mer nøye
men ble ikke ferdig med å male alle med maling.. så på'n igjen imårra! Ellers er det jeg som har tatt meg av ungene
helt utrolig hvor spennede kjøkkenet plutselig ble når dem ikke fikk være der
Nå må jeg få ryddet litt oppvask (blææ).. så blir det nok snart senga på meg!
Snuppa så litt rampete ut med dagens stilpasset skikkelig godt til personligheten hennes! Hehe.. jakka fikk egentlig Leoh til jul, men det er str 92
Vis vedlegget 64895
Vis vedlegget 64896
Også har vi Leoh med arvede klær
Vis vedlegget 64897
Så spennende med kjøkkenet da - blir sikkert fint
Kule klær på begge to
Surfer mobilt!