Onsdag 11.12

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Hallo! :D
Mannen leverte T i morges, tipper han ble superglad for å se pappa og for å få spise frokost i bhg!
Vi andre to tar det ganske rolig i dag, er nettopp ferdige med frokost. Søs har bakt melkefri pepperkakedeig som jeg er heldig å få litt av, så i kalenderen til T i dag vil det ligge en pepperkakeform så kan vi bake pepperkaker i ettermiddag :D

Hallo! :D
Mannen leverte T i morges, tipper han ble superglad for å se pappa og for å få spise frokost i bhg!
Vi andre to tar det ganske rolig i dag, er nettopp ferdige med frokost. Søs har bakt melkefri pepperkakedeig som jeg er heldig å få litt av, så i kalenderen til T i dag vil det ligge en pepperkakeform så kan vi bake pepperkaker i ettermiddag :D

For en fin kalendergave:) Super Idè;):)
Alltid moro og bake pepperkaker;) Emmeth synes deigen var god og smake på;)
Koselig for storebror og få litt tid med pappa og spise frokost i bhgen:) Stor stas, det:) N er og veldig glad i og spise frokost i bhgen;)

Idag er det ikke så mange planer:)
Mathea holdes hjemme idag også. Tok temp da vi sto opp og den var på 37.2 og hennes normaltemp ligger på 36.9 til vanlig, så litt forhøyet+ at hu virka litt slapp. Ellers er Emmeth`n i super formen igjen;) Forstår ikke hvordan det kan svinge sånn, men er fornøyd så lenge gutten min har det bra. Jeg og Mathea skal kose oss med vindusmaling når Emmeth skal sove lur, men før de skal vi kle på oss og gå oss en god tur:D

Ha en fin dag, jenter:)<3

Så moro for han å se pappa:D også sikkert godt for deg å kunne ta det roligere;) pepperkaker er gøy! Kos dere med det etterpå;):)

Senga var vist ekstra god for både meg og sambo idag:P våkna ikke før nesten halv 8:eek: (er da han egentlig begynner på jobb) så gjengen var ute rundt 8 idag :) jeg har gitt mini flaske nå, og tenker det er greit å få noen timer til på øyet;):)

Jeg skal til legen kl 1.. bestilte en sånn etterkontroll, egentlig pga dette med sterilisering:P hadde ikke gidda om det ikke var for det;) også kan jeg føle meg småsvimmel av og til, så da får jeg sjekka det å:P også blir det vel å bake litt etterpå :)
Det skal også være en demonstrasjon mot nedleggelse av sykehuset..Hååååper det hjelper!! Ellers frister det lite å bo her, om man ikke skulle hatt akuttmottak, legevakt, ambulanse osv:confused: tenker vel mest på barna og om det skulle skjedd dem noe!..

Ønsker dere alle en fiiiin dag :D

☆★hilsen meg★☆

Idag er det ikke så mange planer:)
Mathea holdes hjemme idag også. Tok temp da vi sto opp og den var på 37.2 og hennes normaltemp ligger på 36.9 til vanlig, så litt forhøyet+ at hu virka litt slapp. Ellers er Emmeth`n i super formen igjen;) Forstår ikke hvordan det kan svinge sånn, men er fornøyd så lenge gutten min har det bra. Jeg og Mathea skal kose oss med vindusmaling når Emmeth skal sove lur, men før de skal vi kle på oss og gå oss en god tur:D

Ha en fin dag, jenter:)<3

Ikke noe godt med feber:( men er en god del enklere å ta seg av et barn i den alderen enn på Emmeth sin alder;) også så deilig å høre at han er i form idah:D:D:D nå MÅ det fortsette sånn!:)
Kos dere masse idag både ute og inne :D

☆★hilsen meg★☆

God morgen!
Her regner julestemninga bort:eek:
Har sklidd på brodder med vogna som kjelke ned til bhg :p nå sitter jeg i fult regnhyre å venter på bussen som skulle vært her for 15 minutter siden...toppers start på dagen! Regner med den står i ei grøft noen sted, bussene gjør som regel det i slikt vær :confused::p
Håper neste kommer snart for nå blir regnbuksa mi snart gjennomvåt :eek:

Idag får jeg utlevert siste eksamen, noen sinne, håper på å få den ferdig før helgen men vi får se hvordan det går. ;)

*Surfer mobilt*

God mor'n!:)
FruH: Så stas for T at pappa leverte..Tipper at han er helten, ja!:) Kos dere med en rolig dag påfulgt av pepperkakebaking.

Mammatil(3): Er Emmeth plutselig helt fin igjen over natta? Merkelich.. men godt å høre.:) God bedring til M!

Anita87: Kjenner til kampen om sykehus. Veldig dumt at det har blitt sånn..Tryggheten av å ha den hjelpen man trenger i nærheten OM det skulle være noe, er ikke til å kimse av. Håper det ordner seg.:)

Marian87: Usj..Høres ut som en morgen jeg ville blitt sur av.:) Håper bussen har plukka deg opp og holder seg på alle fire til du har gått av.
Lykke til med siste eksamen!!!!:D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Her hos oss er det 10grader, vann og is, og jeg forbanner meg selv, nok en gang, for at jeg bosatte meg i en bakke..:confused:
Dagmamma har nettopp henta Jenny og her sitter jeg da: godt planta i sofaen med mobilen i handa. Trenger en kopp kaffe til før jeg starter opp med det jeg skulle gjort for ei uke siden: rydde/vaske eller skrive feltoppgave. Forsinka oppstart gir forsinket motivasjon. Tydeligvis!

Ha en god dag allesammen!!:)

God morgen!
Har sklidd på brodder med vogna som kjelke ned til bhg :p nå sitter jeg i fult regnhyre å venter på bussen som skulle vært her for 15 minutter siden...toppers start på dagen! Regner med den står i ei grøft noen sted, bussene gjør som regel det i slikt vær :confused::p

Idag får jeg utlevert siste eksamen, noen sinne, håper på å få den ferdig før helgen men vi får se hvordan det går. ;)

*Surfer mobilt*
Hørte om bussene i Tromsø på radioen :-o håper du kom deg av gårde.

Så moro for han å se pappa:D også sikkert godt for deg å kunne ta det roligere;) pepperkaker er gøy! Kos dere med det etterpå;):)

Senga var vist ekstra god for både meg og sambo idag:p våkna ikke før nesten halv 8:eek: (er da han egentlig begynner på jobb) så gjengen var ute rundt 8 idag :) jeg har gitt mini flaske nå, og tenker det er greit å få noen timer til på øyet;):)

Jeg skal til legen kl 1.. bestilte en sånn etterkontroll, egentlig pga dette med sterilisering:p hadde ikke gidda om det ikke var for det;) også kan jeg føle meg småsvimmel av og til, så da får jeg sjekka det å:p også blir det vel å bake litt etterpå :)
Det skal også være en demonstrasjon mot nedleggelse av sykehuset..Hååååper det hjelper!! Ellers frister det lite å bo her, om man ikke skulle hatt akuttmottak, legevakt, ambulanse osv:confused: tenker vel mest på barna og om det skulle skjedd dem noe!..

Ønsker dere alle en fiiiin dag :D

☆★hilsen meg★☆

Oisann, kan jeg tenke meg han fikk det litt småtravelt?;) Sånt skjer noen ganger:)

Gjør seg med noen ekstra timer på øyet, så skal ikke se bort ifra jeg gjør det samma en halvtime nå;) hehe!
Greit med en etterkontroll for og se om alt er som det skal;) Kanskje du har lavt jern nivå? Tar det lang tid før du kan få sterilisering?:)

Koselig med baking:) Hva skal du bake?

Å neii, håper de tar til vettet og ikke legger ned sykehuset*krysser fingrene*:)

Ha en fiiin dag:)

Ikke noe godt med feber:( men er en god del enklere å ta seg av et barn i den alderen enn på Emmeth sin alder;) også så deilig å høre at han er i form idah:D:D:D nå MÅ det fortsette sånn!:)
Kos dere masse idag både ute og inne :D

☆★hilsen meg★☆

Hu er i litt slapp, men går fint:)
Er glad jeg traff rett avgjørelse om og ha hu hjemme:)
Hihi, ja ikke mye jeg må underholde henne, gitt;)
JAAAH, jeg er meget glad for at han er i bedre form og ikke minst humør;) Krabber rundt, leker og vi leser bildebøker:)

God morgen!

*Surfer mobilt*

Skummelt:o
Håper du kom deg helskinnet fram og at bussen kom;)
Masse lykke til med den siste eksamen:D Spennende;) Sikker på du greier den med glans og;)

Da er Eskil i senga :p
Han blir så bøllete når han er trøtt, så det er litt å rydde opp her, kan man si :D
Jeg har et tonn med "burde-burde", men jeg er så sliten! Blir strikking istedet tror jeg :p

Her hos oss er det 10grader, vann og is, og jeg forbanner meg selv, nok en gang, for at jeg bosatte meg i en bakke..:confused:
Dagmamma har nettopp henta Jenny og her sitter jeg da: godt planta i sofaen med mobilen i handa. Trenger en kopp kaffe til før jeg starter opp med det jeg skulle gjort for ei uke siden: rydde/vaske eller skrive feltoppgave. Forsinka oppstart gir forsinket motivasjon. Tydeligvis!

Ha en god dag allesammen!!:)

Ja jeg syns ikke helsa eller livet til folk er noe å "spøke" med på den måten:( kjenner jo om et par her som hadde mista sin 2-3 uker gammel baby om det ikke hadde vært for den gode hjelpen fra sykehuset og ambulanse her;) så hun dama var hvertfall ikke noe blid!:oops:

Håper det var litt motivasjon-støv i kaffen:P det verste er å faktisk få starta på sånne ting;):P

☆★hilsen meg★☆

God mor'n!:)
.

Mammatil(3): Er Emmeth plutselig helt fin igjen over natta? Merkelich.. men godt å høre.:) God bedring til M!

Han har vært på bedringens vei de siste dagene, men idag var han i knallform og i veldig godt humør:)
Deilig:) Nå håper jeg bare det forblir sånn;) Takk takk, hu er bare litt slapp og ikke helt frisk ennå, men ingen fare;) Sitter og koser seg med NRK super på tab`en;)

God morgen!

*Surfer mobilt*

Æsj, sånt vær er noe bæsj! Og hvertfall nå før jul:eek::p håper bussen fikk plukka deg opp etter ikke så altfor lang tid;) OG at du ikke rakk å bli helt gjennomvåt!

☆★hilsen meg★☆

Helt glemt og legge inn bilder av snøfnuggene og soppene vi laga med vindusmaling;)
Og nå sitter vi og koser oss med vindusmaling som vi skal sette opp på vinduet i rommet til jentene:)
Vis vedlegget 43208
Vis vedlegget 43209
Vis vedlegget 43210
Vis vedlegget 43211
Vis vedlegget 43212
Vis vedlegget 43213
☆★☆Tastedingsen☆★☆

Så fiiiiine dem alle ble:D er lille hunden et bilde av den dere skal få eller?:P kjempe søt jente satt det der å:D må være morsomt å lage sånt;)

☆★hilsen meg★☆

Oisann, kan jeg tenke meg han fikk det litt småtravelt?;) Sånt skjer noen ganger:)

Gjør seg med noen ekstra timer på øyet, så skal ikke se bort ifra jeg gjør det samma en halvtime nå;) hehe!
Greit med en etterkontroll for og se om alt er som det skal;) Kanskje du har lavt jern nivå? Tar det lang tid før du kan få sterilisering?:)

Koselig med baking:) Hva skal du bake?

Å neii, håper de tar til vettet og ikke legger ned sykehuset*krysser fingrene*:)

Ha en fiiin dag:)

Haha ja, men utrolig nok så beholdt han roen ganske bra:eek::D noe som ikke ligner han helt:P jeg tenkte å hvertfall få bakt en peanøtt/snickers-kake for imårra..men må bake en del til helgen å.. skal ha selskap imårra, lørdag og søndag:eek:;)

Ja et jo greit å få sjekka seg.. jeg gjorde det ikke etter jeg fikk Liana:P ja kan nok være jern..men jeg har lissom alltid hatt et godt jernlager, og mistet veldig lite blod etter fødsel å.. men så har jeg lavt blodtrykk fra før da, så kan jo være noe med det å;)
er litt usikker på hvor lang ventetid der er, det er visst veldig forskjellig fra sykehus til sykehus.. noen har måtte vente i noen få uker, og andre i maaaange måneder, så håper det går raskt med meg:P

☆★hilsen meg★☆

Back
Topp