Onsdag 04.12

I hear you, ladies!
Fikk mensen når jeg var 11 og sleit med sinnssyke smerter frem til jeg var 13-14. Mamma jobba på legekontoret og fikk skrevet ut p-piller til meg. Det hjalp godt.:) MEN jeg blir så ubalansert av pillene. Tør påstå at jeg har nok hormoner i kroppen fra før.:p Gynekologen jeg var hos prøvde å overtale meg til å sette inn hormonspiral (virka som at han jobba på provisjon, for han var veldig direkte og provoserende ivrig). Haha.. For en type!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Men hormonspiral inneholder bare en brødel av hormonene som p-piller, så det kan hende du ikke vil merke noe særlig bivirkninger av den da ;) :p

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Men hormonspiral inneholder bare en brødel av hormonene som p-piller, så det kan hende du ikke vil merke noe særlig bivirkninger av den da ;) :p

Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Godt mulig, men jeg var fast bestemt på at jeg ikke ville ha det da og mannen ga seg ikke altså! :p

Godt mulig, men jeg var fast bestemt på at jeg ikke ville ha det da og mannen ga seg ikke altså! :p

haha, er vi en anelse trassig eller? :P

haha, er vi en anelse trassig eller? :P
Jeg eller han?:p
Han var iallfall det!! Sa at skikkelig prevensjon var et must, for hvis jeg fikk en baby i studietida så ville det føkke opp alt. (!!??) Han hadde nemlig tatt noen studiepoeng på nett selv og visste hvor hardt det var. Og jeg tenkte bare "..og du blei gravid mens du studerte eller...?" ANGRER på at jeg ikke sa det høyt.:D

Han var iallfall det!! Sa at skikkelig prevensjon var et must, for hvis jeg fikk en baby i studietida så ville det føkke opp alt. (!!??) Han hadde nemlig tatt noen studiepoeng på nett selv og visste hvor hardt det var. Og jeg tenkte bare "..og du blei gravid mens du studerte eller...?" ANGRER på at jeg ikke sa det høyt.:D

i alle dager :eek: SNAKK om å overskride lege/pasient grensene altså!!! o_O Hadde bytta lege, tvert!!!

i alle dager :eek: SNAKK om å overskride lege/pasient grensene altså!!! o_O Hadde bytta lege, tvert!!!
Ja, jeg blei helt satt ut. Han er heldigvis bare gynekolog på sykehuset, så jeg har ikke noe å gjøre med ham - bortsett fra denne ene gangen.:)

Hahahaha tenkte akkurat det samme med engang jeg leste hva han hadde sagt om studier og graviditet:P

☆★hilsen meg★☆

Men jeg svarte jo at jeg ikke var enig da. Jeg kommer nok til å bli gravid igjen i løpet av studiene og vil vente med langsiktige prevensjoner til jeg er ferdig med å få de barna jeg vil ha. Det er et bevisst valg, så om han syns det er dumt så får han bare synes det.:) Jeg syns et par-tre ting om han også, så vi er vel skuls da.:p

Back
Topp