Onsdag 04.12

Så flink liten kunstner :)
skulle gjerne latt Liana prøve seg på glass å, men hun foretrekker å male med henda, så da var det lettere med ark og maling uten giftstoffer, for hun skal smake også! Så ble bare Emira som styra med glassa her:P

☆★hilsen meg★☆
Akrylmalingen vi brukte idag var giftfri, men passa nøye på hele tiden...likevel var malekosten inni munnen en gang :eek: :p
Hun endte opp med fingermaling til slutt ;)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Haha, en av trådene jeg har posta på Generelt dukka opp på facebooken min nå :p

ImageUploadedByBV Forum1386188053.271112.jpg

God kveld :) jeg og æje-tuss (Emira kaldte seg det som liten, fordi broren min sier Tarza-tuss til bikkja dems:P) har vært i barneselskap idag! Gud så sliten jeg var i hode etter 2 timer med 18(!!) barn som bråka noe sinnssykt inne :P
Jeg og søskenbarnet mitt måtte bli der med trolla våres..hehe.. sønnen hennes og Emira er bestevenner:rolleyes::D

Nå skal jeg se på tv:) programmet om kornsirkler går idag! Skikkelig spennede og mystisk:rolleyes::p;):)

☆★hilsen meg★☆

En sånn skal jeg spørre etter neste gang :p rett og slett lokalbedøvelse!

Ja det er ikke dumt! Skjønner ikke at man ikke har fått tilbud om det tidligere her;)

☆★hilsen meg★☆

Akrylmalingen vi brukte idag var giftfri, men passa nøye på hele tiden...likevel var malekosten inni munnen en gang :eek: :p
Hun endte opp med fingermaling til slutt ;)

Hehe ja dem er raske med å smake!:eek: men det er jo uansett lite dem svelger da;) haha ja fingermaling er stas! Emira takler ikke det..men Liana ELSKER det.. hehe.. hun er visst den som koser seg skikkelig i bhgen med fingermaling:P

☆★hilsen meg★☆

Hehe ja dem er raske med å smake!:eek: men det er jo uansett lite dem svelger da;) haha ja fingermaling er stas! Emira takler ikke det..men Liana ELSKER det.. hehe.. hun er visst den som koser seg skikkelig i bhgen med fingermaling:p

☆★hilsen meg★☆
klissklass er herlig vettu! :p Hermine malte litt med fingrene, så oppdaga hun at det ble mye gris og så kom det "dise, dise (grise, grise) æsj" :p

God kveld :) jeg og æje-tuss (Emira kaldte seg det som liten, fordi broren min sier Tarza-tuss til bikkja dems:p) har vært i barneselskap idag! Gud så sliten jeg var i hode etter 2 timer med 18(!!) barn som bråka noe sinnssykt inne :p
Jeg og søskenbarnet mitt måtte bli der med trolla våres..hehe.. sønnen hennes og Emira er bestevenner:rolleyes::D

Nå skal jeg se på tv:) programmet om kornsirkler går idag! Skikkelig spennede og mystisk:rolleyes::p;):)

☆★hilsen meg★☆
haha, døh, de kornsirklene er jo laga av noen folk med planker som spasserer rundt i åkerne og lager mønstre :P ;)

God kveld, jenter :)
Emmeth er igjen blitt skikkelig dårlig og mega forkjølet:eek: Skjønner ikke hvordan det går ann:oops::(
For 10 min siden kom Mathea stormende ut fra rommet og ned trappa"Neline spyr, mamma":oops: Bare å dusje ungen, bytte sengetøy og sette på vask:p Også har vi kjøpt hund idag:D:D:D:D Vi skal hente henne den 13 desember:):rolleyes::)
Valget falt faktisk på ei nydelig blandingsjente:rolleyes:
Ha en fin kveld, snupper:p
☆★☆Tastedingsen☆★☆

Og der kom det en load til:( stakkars lille tutta mi:eek::oops::(:confused:
Hater spysjuka:(:mad:
☆★☆Tastedingsen☆★☆

Mine har også fått tilbud om hepatitt B vaksine:) også BCG.. siden pappan er fra kosovo.. har dine også fått BCG eller?

Må være et mareritt for deg å gå gjennom sånne smerter hver måned:( jeg kan også ha sterke smerter, men dem dempes heldigvis med noen paracet:) tydelig at du har sterkere enn det jeg har hatt:eek::oops:

☆★hilsen meg★☆
Jepp. Wael fikk bcg da han var 1 døgn,mina fikk da hun var ca 2 uker. Greit å være ferdig med det :-) gikk så fint :-)

Ja. Er et mareritt.. synd hormonspiralen er så dyr. Eneste som passer for meg :-)
Bruker naproxen(kun mot mens.smerter) max 3 i døgnet. Tatt 5 idag..!!! Dumt. Men,klarte ikke mer. Nå harnjeg varmeflasken på magen :-)
Er nok bedre i morgen. Og da skal jeg til tannlegen og ta de 2 siste hullene. Au. Uten bedøvelse. Orker ikke å være bedøvd så mangw timer...

De var kjempefine de glassene som Emira laget. :-)
Alt bra med dine små og deg? :-)
Har dere fått snø nå?
Er spådd her i morgen.

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Emmeth er igjen blitt skikkelig dårlig og mega forkjølet:eek: Skjønner ikke hvordan det går ann:oops::(
For 10 min siden kom Mathea stormende ut fra rommet og ned trappa"Neline spyr, mamma":oops: Bare å dusje ungen, bytte sengetøy og sette på vask:p Også har vi kjøpt hund idag:D:D:D:D Vi skal hente henne den 13 desember:):rolleyes::)
☆★☆Tastedingsen☆★☆
Uff !!
Dere er mye syke :-( god bedring til dine små.
Håper Neline slipper å bli så dårlignog at dere ikke blir smittet.

Hater å.være i Norge om.vinteren grunnet omgangssyken..har såååå angst for den.

Gratulerer med en liten jentehund :-) på selveste luciadagen og greier hehe... :-D :-D :-D
Ønsker dere en gooood natt og måtte Neline sove godt i natt. Og E selvsagt også :-) håper han ikke blir skikkelig syk.

Kålormen Wael 14.10.11♡

klissklass er herlig vettu! :p Hermine malte litt med fingrene, så oppdaga hun at det ble mye gris og så kom det "dise, dise (grise, grise) æsj" :p

Hahah hun er så flink med språket!:D gode Hermine-mor:rolleyes:

☆★hilsen meg★☆

haha, døh, de kornsirklene er jo laga av noen folk med planker som spasserer rundt i åkerne og lager mønstre :P ;)

Hahah ja skulle møtt de personene som lager så avanserte mønste med planker, iløpet av en natt :P haha

☆★hilsen meg★☆

☆★☆Tastedingsen☆★☆

Nei o nei:eek::( dette med barna dine var ikke noe gøy å lese om:( håper Emmeth blir ordentlig frisk! Og at lille prinsessa ikke blir verre og heller ikke smitter dere andre:oops: god bedring!

Meeen, moro med hund!:D gleder meg til å se bilde;) *hint hint*
Funnet noen navn da?

☆★hilsen meg★☆

Jepp. Wael fikk bcg da han var 1 døgn,mina fikk da hun var ca 2 uker. Greit å være ferdig med det :-) gikk så fint :-)

Ja. Er et mareritt.. synd hormonspiralen er så dyr. Eneste som passer for meg :-)
Bruker naproxen(kun mot mens.smerter) max 3 i døgnet. Tatt 5 idag..!!! Dumt. Men,klarte ikke mer. Nå harnjeg varmeflasken på magen :-)
Er nok bedre i morgen. Og da skal jeg til tannlegen og ta de 2 siste hullene. Au. Uten bedøvelse. Orker ikke å være bedøvd så mangw timer...

Har dere fått snø nå?
Er spådd her i morgen.

Kålormen Wael 14.10.11♡
Angående menssmerter.. Jeg har vært VELDIG plaget av det i all min dag (as in ubrukelig bekken, sengeliggende, besvimelser og oppkast). Smertestillende har ikke fungert i det hele tatt, MEN jeg var hos gyn på sykehuset i forrige måned for en sjekk pga voldsomme eggløsnings-og menssmerter, og der fikk jeg høre noe nytt. Gynekologen sa at når menssmertene oppstår så skal man ta masse sm.stillende (kunne godt ta 6 tabl i en smell (ibux)) og at max.dosen som står på pakn.vedlegget ikke stemmer ifht disse mertene. Man skal begynne med en høy dose med en gang man begynner å få vondt og redusere etter hvert..Den høye førstegangsdosen tar, slik jeg forstod det, knekken på de første og værste krampene og da går det som regel bra. En høy førstegangsdose midt i de argeste smertene var visst ikke mye hjelp i.

Rart at jeg først fikk vite dette nå, etter å ha vært plaget i 15år.:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har dere fått snø nå?
Er spådd her i morgen.

Kålormen Wael 14.10.11♡

Uff, får håpe du er bedre imårra! Og at du får sove inatt;) har du mange dager med smerte? Hos meg har det pleid å være verst på dag 2..mest smerter og mest blødning..hater det:P

Tøft av deg å ikke ta bedøvelse:eek: er ikke det grusomt vondt?? Masse lykke til imårra da;):)

Hehe ja, og hun ble jo så stolt av glassene da:D imårra skal vi pakke dem inn;) alt er bra med oss, takk:) litt snørr og småhoste her fortsatt, har vel vært sånn med jentene og litt meg i hvertfall 1 mnd:P men formen er bra da:) bortsett fra hos Emira, hun er jo nesten døden nær bare hun hoster litt eller er småtett i nesa:P:rolleyes: haha..men sånn er det med små prinsesser;)
dere da? Er formen til W blitt bedre?
Har begynt å snø nå i kveld:D men er meldt mildt og mye vind! Så forsvinner vel like raskt igjen:oops::p

☆★hilsen meg★☆

Uff !!
Dere er mye syke :-( god bedring til dine små.
Håper Neline slipper å bli så dårlignog at dere ikke blir smittet.

Hater å.være i Norge om.vinteren grunnet omgangssyken..har såååå angst for den.

Gratulerer med en liten jentehund :) på selveste luciadagen og greier hehe... :-D :-D :-D
Ønsker dere en gooood natt og måtte Neline sove godt i natt. Og E selvsagt også :) håper han ikke blir skikkelig syk.

Kålormen Wael 14.10.11♡

Jeg aner virkelig ikke hva jeg gjør gærli? Unga mine er støtt sjuke:( Jeg vasker og vasker. Bytter håndklær hver dag og bruker mye tørkerull pga bakterier ikke skal spre seg, men likevel blir de syke.
Me too, HATER omgangssyken, ordentlig dritt! Heldigvis sov alle unga greit i natt:) Takk, takk:) Hu er virkelig helskjønn:) Kan legge ut bilde på secret, ingen som veit om det skjønner du:) Det blir en overraskelse for alle sammen:)<3

Angående menssmerter.. Jeg har vært VELDIG plaget av det i all min dag (as in ubrukelig bekken, sengeliggende, besvimelser og oppkast). Smertestillende har ikke fungert i det hele tatt, MEN jeg var hos gyn på sykehuset i forrige måned for en sjekk pga voldsomme eggløsnings-og menssmerter, og der fikk jeg høre noe nytt. Gynekologen sa at når menssmertene oppstår så skal man ta masse sm.stillende (kunne godt ta 6 tabl i en smell (ibux)) og at max.dosen som står på pakn.vedlegget ikke stemmer ifht disse mertene. Man skal begynne med en høy dose med en gang man begynner å få vondt og redusere etter hvert..Den høye førstegangsdosen tar, slik jeg forstod det, knekken på de første og værste krampene og da går det som regel bra. En høy førstegangsdose midt i de argeste smertene var visst ikke mye hjelp i.

Rart at jeg først fikk vite dette nå, etter å ha vært plaget i 15år.:p

Takk for infoen, har slitt med den møkka i alle år, og ikke fått høre dette før nå!:) LIFESAVER<3<3<3

Nei o nei:eek::( dette med barna dine var ikke noe gøy å lese om:( håper Emmeth blir ordentlig frisk! Og at lille prinsessa ikke blir verre og heller ikke smitter dere andre:oops: god bedring!

Meeen, moro med hund!:D gleder meg til å se bilde;) *hint hint*
Funnet noen navn da?

☆★hilsen meg★☆

Hadde en god natt. Emmeth sovnet 21.30 og N kasta ikke opp mer enn 2 ganger:)
Nå ligger begge i senga si og sover. Emmeth ekke i form og er trøtt, håper bare at ikke han har blitt smitta og*krysser alt jeg har* Nå snør det for full her og er herlig julestemning:D Legger ut bilder av lille koseklumpen på secret etterpå:D

Takk for infoen, har slitt med den møkka i alle år, og ikke fått høre dette før nå!:) LIFESAVER<3<3<3
Hear, hear!!:D
Jeg tok 5 eller 6 ibux som førstedose ved forrige mens, og det gikk overraskende greit med smertene. Var oppegående og fikk gjort litt husarbeid.:)

Back
Topp