Onsdag 04.12

Ja, jeg sa ifra til dem at de måtte gi beskjed til kundene om at de hadde flyttet, og endre adresse for den gamle adressen sto på nettsiden! Men fikk massasje og det var deilig, tross 30 min bussreise + 15 min biltur for å komme dit :p

Får hun hepatitt vaksine fordi dere reiser så mye utenlands eller?

Uff, jeg ville plukka ut den kobberspiralen altså! :mad: Rart ikke legen din sa at menssmerter blir verre på kobber :oops:

Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Bra du fikk sagt ifra. Herlig med litt pleie til kroppen kan jeg tenke meg :-)

Ja,fordi vi er der mye.
Og når man er halvt så får man den gratis ellers så er den ganske dyr :eek:

Har lyst til å fjerne den selv,men kan ikke risikere en graviditet ;-) Må vente til pengene kommer inn over nyåret hehe... uff...

Hun sa det kan bli noe sterkere på noen. Men,jeg sa jeg ikke merket noe før. Og da sa hun at det ikke ville merkes så mye.
Saklig! Fader altså... kramper som rier hele tiden. Ingenting hjelper :-)
Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Hermine har laga julegaver idag:)
Hun elsker tydeligvis å "maje" (who knew) og var dypt konsentrert om oppgaven;)
Først på lerret og så holdt jeg et barnematglass for henne mens hun gikk bananas med malekosten:rolleyes: når malingen var tørr fikk hun male med lim og så dryssa vi glitter på til slutt:cool:
1386180571418.jpg
1386180584099.jpg
*Surfer mobilt*

Først på lerret og så holdt jeg et barnematglass for henne mens hun gikk bananas med malekosten:rolleyes: når malingen var tørr fikk hun male med lim og så dryssa vi glitter på til slutt:cool:
Vis vedlegget 42413
Vis vedlegget 42414
*Surfer mobilt*

Så flotte julegaver Hermine har laget :D :D

Nå er ungene i seng og mannen og jeg har fylt opp spisebordet med pc/mac-er og pensumbøker!
God kveld :p

Vis vedlegget 42413
Vis vedlegget 42414
*Surfer mobilt*
Så fine de ble!:)
Morro når de små kan bidra med julegavene. Jenny malte på et glass i går, mens jeg malte til/fra oppå lokket. Tenkte å fylle det med godis og gi det til dagmamma til jul.:)
1386182065019.jpg1386182078159.jpg

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

God aften!
Mannen holder på å legge vesla og det går visst ikke helt smertefritt i kveld. Jeg brukte opp kreftene mine på husstell i dag, så da er det greit at den andre tar seg av aktive kveldsbarn.:) Skal prøve på en tidlig kveld tror jeg..
Jenny gikk litt mer i dag og vi fikk det på film. Veldig morro å ha!:)

Nå er ungene i seng og mannen og jeg har fylt opp spisebordet med pc/mac-er og pensumbøker!
God kveld :p
Da Hermine var i seng (kl 19.30 pga sein lur) satte jeg på klær og rydda huset, og da klokka var over 20 orka jeg ikke å finne fram bøkene så ble jammen meg ingen lesing idag :eek: :p

Morro når de små kan bidra med julegavene. Jenny malte på et glass i går, mens jeg malte til/fra oppå lokket. Tenkte å fylle det med godis og gi det til dagmamma til jul.:)
Vis vedlegget 42417Vis vedlegget 42418

Så tøft!
Du er jammen meg en kunstner med malepenselen :eek: ;) ...jeg skrev på med tusj :p

Snuppelure tar seg en til dupp mens jeg tar en cappuccino og ser svenske fødeavdelingen :) der setter de en lokalbedøvelse i skjeden rett før babyen kommer ut...er det noen som har fått det her til lands? Må jo være himmelsk og slippe den he*** sviingen i skjeden når babyen kommer ut!?!

Jøss, så luksus de har det a:eek::p aldri jeg hørt noe om..men må jo være godt å slippe den sviingen/brenningen ja!

☆★hilsen meg★☆

Her kommer et lite skrytebilde av 2-åringen på busstur :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Så utrolig vakker!!:rolleyes:

☆★hilsen meg★☆

Bra du fikk sagt ifra. Herlig med litt pleie til kroppen kan jeg tenke meg :-)

Ja,fordi vi er der mye.
Og når man er halvt så får man den gratis ellers så er den ganske dyr :eek:

Har lyst til å fjerne den selv,men kan ikke risikere en graviditet ;-) Må vente til pengene kommer inn over nyåret hehe... uff...

Hun sa det kan bli noe sterkere på noen. Men,jeg sa jeg ikke merket noe før. Og da sa hun at det ikke ville merkes så mye.
Saklig! Fader altså... kramper som rier hele tiden. Ingenting hjelper :-)
Kålormen Wael 14.10.11♡

Mine har også fått tilbud om hepatitt B vaksine:) også BCG.. siden pappan er fra kosovo.. har dine også fått BCG eller?

Må være et mareritt for deg å gå gjennom sånne smerter hver måned:( jeg kan også ha sterke smerter, men dem dempes heldigvis med noen paracet:) tydelig at du har sterkere enn det jeg har hatt:eek::oops:

☆★hilsen meg★☆

Vis vedlegget 42413
Vis vedlegget 42414
*Surfer mobilt*

Så flink liten kunstner :)
skulle gjerne latt Liana prøve seg på glass å, men hun foretrekker å male med henda, så da var det lettere med ark og maling uten giftstoffer, for hun skal smake også! Så ble bare Emira som styra med glassa her:P

☆★hilsen meg★☆

Vis vedlegget 42417Vis vedlegget 42418

Hihi så fin gave :D det hadde jeg blitt glad for hvertfall :)

☆★hilsen meg★☆

Jøss, så luksus de har det a:eek::p aldri jeg hørt noe om..men må jo være godt å slippe den sviingen/brenningen ja!

☆★hilsen meg★☆
En sånn skal jeg spørre etter neste gang :p rett og slett lokalbedøvelse!

Back
Topp