Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bra du fikk sagt ifra. Herlig med litt pleie til kroppen kan jeg tenke megJa, jeg sa ifra til dem at de måtte gi beskjed til kundene om at de hadde flyttet, og endre adresse for den gamle adressen sto på nettsiden! Men fikk massasje og det var deilig, tross 30 min bussreise + 15 min biltur for å komme dit![]()
Får hun hepatitt vaksine fordi dere reiser så mye utenlands eller?
Uff, jeg ville plukka ut den kobberspiralen altså!Rart ikke legen din sa at menssmerter blir verre på kobber
Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Så fine de ble!Hermine har laga julegaver idag
Hun elsker tydeligvis å "maje" (who knew) og var dypt konsentrert om oppgaven
Først på lerret og så holdt jeg et barnematglass for henne mens hun gikk bananas med malekostennår malingen var tørr fikk hun male med lim og så dryssa vi glitter på til slutt
Vis vedlegget 42413
Vis vedlegget 42414
*Surfer mobilt*

Det var lurt, så dekorativtSå fine de ble!
Morro når de små kan bidra med julegavene. Jenny malte på et glass i går, mens jeg malte til/fra oppå lokket. Tenkte å fylle det med godis og gi det til dagmamma til jul.
Vis vedlegget 42417Vis vedlegget 42418
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Da Hermine var i seng (kl 19.30 pga sein lur) satte jeg på klær og rydda huset, og da klokka var over 20 orka jeg ikke å finne fram bøkene så ble jammen meg ingen lesing idagNå er ungene i seng og mannen og jeg har fylt opp spisebordet med pc/mac-er og pensumbøker!
God kveld![]()
Så tøft!Så fine de ble!
Morro når de små kan bidra med julegavene. Jenny malte på et glass i går, mens jeg malte til/fra oppå lokket. Tenkte å fylle det med godis og gi det til dagmamma til jul.
Ja, jeg tror hun syns det er en fin gave å få også et det jo et fint minne å ha.Det var lurt, så dekorativt![]()
Takk for det! Skoleåret på formgivingsfag paid off big time.Så tøft!
Du er jammen meg en kunstner med malepenselen![]()
...jeg skrev på med tusj
Haha, money well spent!!!Takk for det! Skoleåret på formgivingsfag paid off big time.
Snuppelure tar seg en til dupp mens jeg tar en cappuccino og ser svenske fødeavdelingender setter de en lokalbedøvelse i skjeden rett før babyen kommer ut...er det noen som har fått det her til lands? Må jo være himmelsk og slippe den he*** sviingen i skjeden når babyen kommer ut!?!
Her kommer et lite skrytebilde av 2-åringen på busstur
Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
Bra du fikk sagt ifra. Herlig med litt pleie til kroppen kan jeg tenke meg
Ja,fordi vi er der mye.
Og når man er halvt så får man den gratis ellers så er den ganske dyr
Har lyst til å fjerne den selv,men kan ikke risikere en graviditet ;-) Må vente til pengene kommer inn over nyåret hehe... uff...
Hun sa det kan bli noe sterkere på noen. Men,jeg sa jeg ikke merket noe før. Og da sa hun at det ikke ville merkes så mye.
Saklig! Fader altså... kramper som rier hele tiden. Ingenting hjelper
Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
Hermine har laga julegaver idag
Hun elsker tydeligvis å "maje" (who knew) og var dypt konsentrert om oppgaven
Først på lerret og så holdt jeg et barnematglass for henne mens hun gikk bananas med malekostennår malingen var tørr fikk hun male med lim og så dryssa vi glitter på til slutt
Vis vedlegget 42413
Vis vedlegget 42414
*Surfer mobilt*
Så fine de ble!
En sånn skal jeg spørre etter neste gangJøss, så luksus de har det aaldri jeg hørt noe om..men må jo være godt å slippe den sviingen/brenningen ja!
☆★hilsen meg★☆