Onsdag 04.12

Ja det er jo foreldrestipendet, er det ikke?
Jeg har ikke krav på det.
Har du sjekka ut foreldrestønad da? Jeg får både det og foreldrelån.. Foreldrestønaden utgjør 1500kr.mnd ekstra i tillegg til grunnstønaden for vår del. (Mulig jeg blander de to, men det er iallfall to støtter du kan få som student!)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har du sjekka ut foreldrestønad da? Jeg får både det og foreldrelån.. Foreldrestønaden utgjør 1500kr.mnd ekstra i tillegg til grunnstønaden for vår del. (Mulig jeg blander de to, men det er iallfall to støtter du kan få som student!)

Ja, forsørgerstipend fant jeg ut at det heter. Har ikke hatt krav på det hittil hvertfall...

Noen som har hørt Radioresepsjonens julesang "God Jul"? Den har virkelig plukka opp essensen i norsk jul. Hehe..Digger den! :D

Noen som har hørt Radioresepsjonens julesang "God Jul"? Den har virkelig plukka opp essensen i norsk jul. Hehe..Digger den! :D

Neei, den må jeg høre på :D

God Morgen jente :)

Herreguuuud så det ha snydd i dag :confused: Mått bruk storkostn på biln :p
også mått eg ta fart ut a innkjørsla førr å kom meg ut ;)

Fie e levert i Barnehagen, og eg sett i sofaen å kos meg me en kopp te :)

Om litt så ska eg ta fatt golve :confused: no ska det vaskes….og støvsug sofaen å vask gangen :D

I går vaska eg kjøkkenet og rundvaska bade :)

Om litt så ska eg ta fatt golve :confused: no ska det vaskes….og støvsug sofaen å vask gangen :D

Så flink du er! Skulle tatt en skikkelig rundvask her snart og!

Flinking!:)
Jeg skal også ta storvasken en dag..Må begynne å rydde i dag tenker jeg, for det ser altså ikke ut her.:p
Nå har jeg nettopp strøket og hengt opp julegardinene, mens vesla sover formiddagsluren sin.
1386147293772.jpg

Flinking!:)
Jeg skal også ta storvasken en dag..Må begynne å rydde i dag tenker jeg, for det ser altså ikke ut her.:p
Nå har jeg nettopp strøket og hengt opp julegardinene, mens vesla sover formiddagsluren sin.
Vis vedlegget 42364

Så herlig - og med DEN utsikten da :D

Det er fjerde desembeeeeeer - i dag. I dag er det fjerde desembeeeer. Alle store og små, opp og stå, ut og gå, det er fjerde desember i dag!:)

God morgen!
Vi har hatt ei god natt. Vesla sov lydløst fra kl.19-06.15. Nå fyrer vi i ovnen og skal snart lage oss litt frokost. Det har kommet litt snø i natt, men den kan bare smelte egentlig. Koselig med hvitt på bakken i desember, men når snøen legger seg som slaps og sørpe, så syns jeg bare det er ubrukelig.:p

Jeg er ferdig med eksamen, men skal jobbe litt med ei oppgave som skal leveres inn rett over nyttår.

Ønsker alle en goooood dag!:)

Så utrolig deilig å være ferdig med eksamen:-) Lykke til på oppgaven:-)

God morgen!
God natt her også, vesla sov uten en lyd til 06, fikk mme og sov til 07:)

Men vi er innesnødd:eek:
Mannen fikk måkket seg sti og kom seg på jobb, men det er ikke brøytet i boligfeltene så vi blir inne til det blir brøytet. Får se om jeg leverer Hermine seint eller om vi blir hjemme hele dagen, har jo på en måte en eksamen å lese til:confused:
Men dette er helt vilt, er IKKE normalt at vi har så sinnsykt med snø i desember!
Vis vedlegget 42359
Vis vedlegget 42360
*Surfer mobilt*

Det er temmelig intenst hos dere nå ja, får håpe det gir seg litt nå.

Nå sitter jeg og spiser lunsj/frokost og ser på opptak av fødeavdelingen Sverige:-) Her har det også begynt å snø en masse, blitt utrolig fint ute nå:-)
Nasse stakkars var ikke bedre på stompen i morrest, håper de følger mine instrukser i barnehagen i dag.

Æsj, jeg skulle bruke opp gavekortet på massasje jeg fikk i fjor til jul av mannen idag. Fikk time kl 13.30, og det passet fint siden det er i samme bygning som mannen har kontor, så kunne Hermine være på kontoret sammen med mannen...veeel, nå oppdaga jeg at de har bytta lokale til en annen del av byen :eek: så må levere snuppa i byen hos mannen, hente bilen i parkeringshuset i byen (mannen har den) kjøre til andre delen av byen igjen, få massasje og tilbake, parkere bilen og hente snuppa ooog ta bussen hjem... Jeg ville avlyse når jeg fant ut hvor mye styr det blir men da må jeg likevel betale for timen :mad: ufint at de ikke informerte om bytte av lokalisering altså!

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Æsj, jeg skulle bruke opp gavekortet på massasje jeg fikk i fjor til jul av mannen idag. Fikk time kl 13.30, og det passet fint siden det er i samme bygning som mannen har kontor, så kunne Hermine være på kontoret sammen med mannen...veeel, nå oppdaga jeg at de har bytta lokale til en annen del av byen :eek: så må levere snuppa i byen hos mannen, hente bilen i parkeringshuset i byen (mannen har den) kjøre til andre delen av byen igjen, få massasje og tilbake, parkere bilen og hente snuppa ooog ta bussen hjem... Jeg ville avlyse når jeg fant ut hvor mye styr det blir men da må jeg likevel betale for timen :mad: ufint at de ikke informerte om bytte av lokalisering altså!

Å nei :(
Og massasje som skal være avslappende :p

God dagen :)

Idag var jeg på adventsfrokost i barnehagen, mens samboer var hjemme med Leoh :) koselig! Vel, helt til jeg skulle dra:( Emira ble sååååå lei seg:( gråt og gråt og gråt! Men hadde slutta når jeg vinket til dem i vindu på vei hjem..
Liana var vel for travel til å bry seg:P men hun STO i vindu (med en voksen bak) og vinka og slo i vindu:rolleyes: turbofisen!
Hun hadde visst måtte begynne med seler på stolen sin i barnehagen å:P for så fort dem snur ryggen, så står hun på stolen..haha.. dem bruker tripptrapp stol med bøyle..jeg så at det var den eneste stolen med seler..haha uff:P

Tenkte å hente dem snart, om jeg får noen til å passe Leoh imens:)

Ønsker dere alle en fin dag!;):)

☆★hilsen meg★☆

Fy søren,da hadde jeg blitt irritert og stressa i alle fall! Håper du får nytt massasjen din. Det har du fortjent :-)
Så koselig dere har det hjemme :-)

Her er det ingen snø... men,kan godt komme litt nå før jul.. hmm...
Lang høst ;-) greit det og.

Vært på HS med Mina.
Tatt siste Hepatitt B idag. Også er det MMR neste måned.. deilig å bli ferdig med vaksinene :-)

Stille og rolig dag hjemme idag..
Hodepine og menssmerter fra helvete igjen!
Sjekket på siden til gynekologen min og det koster 1300 kr for hormonsp. Og tror det er 700 kr for en time..... kjipt... og i Januar betalte jeg 1200 for alt. J**** kobberspiral som gir meg slike smerter at jeg ikke får sove en gang på natten :-(

Hva er planen deres da jenter??
Skal se på luksusfellen idag i alle fall :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Å nei :(
Og massasje som skal være avslappende :p
Det ble litt stress da, men klarte iallfall å nyte litt av massasjen før jeg stressa tilbake til jobben til mannen hvor jeg fant en unge som hadde sittet i 40 min å sett på ipaden mens mannen jobba :eek: :p

Det ble litt stress da, men klarte iallfall å nyte litt av massasjen før jeg stressa tilbake til jobben til mannen hvor jeg fant en unge som hadde sittet i 40 min å sett på ipaden mens mannen jobba :eek: :p

Æsj så kjedelig at de hadde flyttet, bra du fikk litt utbytte av den da:-) Hermine kosa seg nok med ipaden vil jeg tro hehe:D

Fy søren,da hadde jeg blitt irritert og stressa i alle fall! Håper du får nytt massasjen din. Det har du fortjent :-)
Så koselig dere har det hjemme :-)

Her er det ingen snø... men,kan godt komme litt nå før jul.. hmm...
Lang høst ;-) greit det og.

Vært på HS med Mina.
Tatt siste Hepatitt B idag. Også er det MMR neste måned.. deilig å bli ferdig med vaksinene :-)

Stille og rolig dag hjemme idag..
Hodepine og menssmerter fra helvete igjen!
Sjekket på siden til gynekologen min og det koster 1300 kr for hormonsp. Og tror det er 700 kr for en time..... kjipt... og i Januar betalte jeg 1200 for alt. J**** kobberspiral som gir meg slike smerter at jeg ikke får sove en gang på natten :-(

Hva er planen deres da jenter??
Skal se på luksusfellen idag i alle fall :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
Ja, jeg sa ifra til dem at de måtte gi beskjed til kundene om at de hadde flyttet, og endre adresse for den gamle adressen sto på nettsiden! Men fikk massasje og det var deilig, tross 30 min bussreise + 15 min biltur for å komme dit :p

Får hun hepatitt vaksine fordi dere reiser så mye utenlands eller?

Uff, jeg ville plukka ut den kobberspiralen altså! :mad: Rart ikke legen din sa at menssmerter blir verre på kobber :oops:

Snuppelure tar seg en til dupp mens jeg tar en cappuccino og ser svenske fødeavdelingen :) der setter de en lokalbedøvelse i skjeden rett før babyen kommer ut...er det noen som har fått det her til lands? Må jo være himmelsk og slippe den he*** sviingen i skjeden når babyen kommer ut!?!

Back
Topp