Onico

Vet jo ikke om det er andre ingredienser i snusen som ikke er ok? Har søkt litt, men finner ikke et sted der det står at en lege eller helsepersonell har sagt at det er ok, kun synsing og personlige meninger fra privatpersoner..

Ja, men det er ikke bra for tannkjøttet... Hvis du har søkt litt har du sikkert sett det

Jeg nevnte for jordmor at jeg brukte litt onico for å stagge verste trangen til å ha noe under leppa. Hun lurte på hva som var i den, og fikk lese på boksen. Hun sa ingenting om at det er noe skadelig! Fikk bare tommel opp for å ha kuttet ut nikotin.

Jeg fortalte jeg hadde sluttet å snuse noen mnd før vi begynte prøvingen, og legen min sa at hvis jeg følte behovet for en snus kunne jeg bare ta en onico. Er jo "bare" smaktilsetninger, salter, aromaer osv.

Selv synes jeg kickup er det beste alternativet. Tror de har begynt å selge det i Norge også nå.

ImageUploadedByBV Forum1422244033.436168.jpg

Er ikke farlig med onico for babyen :) nikotinfri snus gir en høyere sjanse for utvikling av karies i tennene. Så anbefaler å skylle med vann etter du har tatt den ut, eventuelt skylle med fluor på kveldene :)

Back
Topp