Onemoretime's dagbok

Har kommet og gått litt her og, selv om det er sjelden den går ;) hehe

Skal vel ikke være noe stress å avbestille, men lille spire skal jo klore seg fast ;)
Vurderer litt å prøve å flytte min, siden mannen syntes det bar litt tidlig med uke 8...

Skal ringe på mandag! Håper på ca 22.des.. Er i uke 10 da trur jeg ;) den skal klore seg fast ❤️ både din og min!

Skjønner han synes det er litt tidlig ja... Får håpe du får flyttet den da :)
 
Jeg var jo litt slik at jeg ikke kjente symptomer hele tider. Å slik var det i går også, men så skulle jeg bare på badet en tur og ble akutt kvalm! Så var bare å kaste opp :p

Hehe, kommer plutselig ja. Bra h*n sier fra at h*n er der liksom :p
Huff, trenger ikke kaste opp kanskje men. Håper du slipper med den ene gangen :)
 
Hehe, kommer plutselig ja. Bra h*n sier fra at h*n er der liksom :p
Huff, trenger ikke kaste opp kanskje men. Håper du slipper med den ene gangen :)

Det er jo det :) har kastet opp totalt 4 ganger nå :p

Sist gang jeg var gravid så kastet jeg opp i 5mnd og begynte på i 8.mnd :( men ikke like ofte i fra 8.mnd.
 
Det er jo det :) har kastet opp totalt 4 ganger nå :p

Sist gang jeg var gravid så kastet jeg opp i 5mnd og begynte på i 8.mnd :( men ikke like ofte i fra 8.mnd.

Huff da :(
 
ImageUploadedByBV Forum1416070394.571204.jpg


Ønsker meg denne ❤️
 
Skjønner det ja :) jeg har spart en del, så unner meg det jeg :p

Så absolutt :)
de er jo utrolig fine da ♡
Får se hva det blir til her. Kan godt hende jeg får litt hjelp av noen familiemedlemmer, men har ikke tenkt å belage meg på det liksom ;)
Skulle gjerne hatt litt høyere lønn da, så jeg fikk spart litt mer her og, men det får jeg ikke gjort noe med nå dessverre.
 
Så absolutt :)
de er jo utrolig fine da ♡
Får se hva det blir til her. Kan godt hende jeg får litt hjelp av noen familiemedlemmer, men har ikke tenkt å belage meg på det liksom ;)
Skulle gjerne hatt litt høyere lønn da, så jeg fikk spart litt mer her og, men det får jeg ikke gjort noe med nå dessverre.

Hører det er mange som får hjelp av familien :) skjønner hva du mener ja, er siste året jeg kunne ha gjort det:)
 
Føles ut som jeg er førstegangs gravid :p sikkert for at det er så lenge siden? Det blir jo 7 år imellom mine barn ❤️
 
Når har du ul da? :)
 
Back
Topp