Onemoretime's dagbok

Graviduke: 12+4
Trimester: 1
Neste legetime: Fredag 1. Mai
Vektendring: -4
Symptomer: hypermesis gravidium
Medisiner: Phenergan. Zofran, multivitamin, b- vitamin
Sykmeldt: Ja

Endelig skrevet ut at sykehuset.. skal ha 6 liter veske behandling pr uke framover! Skal ha vurdering på picc-line neste uke. Formen er fortsatt ikke bedre, men kaster ikke opp konstant!
 
Graviduke: 12+4
Trimester: 1
Neste legetime: Fredag 1. Mai
Vektendring: -4
Symptomer: hypermesis gravidium
Medisiner: Phenergan. Zofran, multivitamin, b- vitamin
Sykmeldt: Ja

Endelig skrevet ut at sykehuset.. skal ha 6 liter veske behandling pr uke framover! Skal ha vurdering på picc-line neste uke. Formen er fortsatt ikke bedre, men kaster ikke opp konstant!

Så bra at du har fått komme hjem igjen da.
Må være tungt å ha det sånn. Hvordan føler du deg?
 
Legekontroll i dag. Ingen ketoner i urin :D men har gått ned ca 0.5 kg på ei uke. Dette var ikke legen noe fornøyd med da. Så må inn på kontroll neste uke igjen!


Graviduke:
13+3
Trimester: 2
Neste legetime: 14.05
Vektendring: -4,5
Symptomer: hypermesis gravidium
Medisiner: Phenergan. multivitamin, b- vitamin
Sykmeldt: Ja
 
14+4

i går var jeg å fikk lagt inn picc-line! Endelig mindre stikking pr uke :D en del smerter i armen, men ganske blå... så regner med at det går fort over igjen :) skal straks på enda en legekontroll...
 
Graviduke: 17+2
Trimester: 2
Neste legetime: 4.05
Vektendring: -6
Symptomer: hypermesis gravidium
Bevegelse: nei
Medisiner: Phenergan. multivitamin, b- vitamin
Sykmeldt: Ja


Får fortsatt 6 liter væske pr uke. Formen går veldig opp å ned! Snart oul :D
 
Graviduke: 28+4
Trimester: 3
Neste legetime: 08.09
Symptomer: hypermesis gravidium, halsbrann, tungpustet, kynnere
Bevegelse: ja
Medisiner: Phenergan. multivitamin, b- vitamin
Sykmeldt: Ja

lenge siden oppdatering her...

Dagene mine går ut på å få væskebehandling og ligge å hvile... Det er tøft for kroppen og psyken! Skal snart på sykehuset for vurdering av igangsettelse før termin, håper virkelig at jeg får det innvilget!
 
Graviduke: 28+4
Trimester:
3
Neste legetime: 08.09
Symptomer: hypermesis gravidium, halsbrann, tungpustet, kynnere
Bevegelse: ja
Medisiner: Phenergan. multivitamin, b- vitamin
Sykmeldt: Ja

lenge siden oppdatering her...

Dagene mine går ut på å få væskebehandling og ligge å hvile... Det er tøft for kroppen og psyken! Skal snart på sykehuset for vurdering av igangsettelse før termin, håper virkelig at jeg får det innvilget!


Ååå jeg føler sånn med deg!! Husker dagene mine stortsett gikk i å komme seg igjennom slik at jeg kunne legge meg, og forhåpentligvis få noen timer fred fra kvalmen mens jeg sov:sorry::depressed:
Forferdelig tungt psykisk å være "fanget" i en slik tilværelse i så lang tid.

Jeg skulle settes igang i uke 38, men hun valgte å komme ut selv to dager før. Håper du også kan få en dato å telle ned til. Jeg følte iallefall en viss lettelse å kunne telle ned til når kvalme-helvete var over:lurking:

Hang in there...snart er premien her
:Heartred
 
Ååå jeg føler sånn med deg!! Husker dagene mine stortsett gikk i å komme seg igjennom slik at jeg kunne legge meg, og forhåpentligvis få noen timer fred fra kvalmen mens jeg sov:sorry::depressed:
Forferdelig tungt psykisk å være "fanget" i en slik tilværelse i så lang tid.

Jeg skulle settes igang i uke 38, men hun valgte å komme ut selv to dager før. Håper du også kan få en dato å telle ned til. Jeg følte iallefall en viss lettelse å kunne telle ned til når kvalme-helvete var over:lurking:

Hang in there...snart er premien her
:Heartred

:Heartred

Du fikk sagt det! Jeg føler meg fanget:arghh: Når jeg våkner om morgenen så er det bare å telle timer til man kan legge seg igjen...

Håper noe slikt kan skje med meg også.. ha noe å telle til, så velger den å komme før :angelic:
 
Back
Topp