Apeloffen
Forumet er livet
I dag..eller i natt kl 03, så skulle jeg bytte sim kort på mobil, pga onecall skifter nettverksleverandør eller no. Vell.. jeg gadd jo hvartfall ikke å bytte kl 03 i natt (noe det stod at jeg måtte gjøre..så jeg i ettertid) Når jeg prøvde å bytte i morrest, så funka ikke det nye kortet.. står bare "leter" og kan bare ringe nødanrop.[8|]
Byttet tilbake, og prøvde å ringe gubben på jobb, bare for å se om det gamle fortsatt funka. Gjorde det. Gubben kom på msn fra jobb,og spør hva som er galt med mobilen min.(han har prøvd å ringe meg) Jeg forklarer han....
prøver å skifte kort igjen..samme greia.....
Noen flere som har opplevd dette? kjenner ikke at jeg makter å ringe kudeservice nå..er syk...iiiiikke i form her...
Byttet tilbake, og prøvde å ringe gubben på jobb, bare for å se om det gamle fortsatt funka. Gjorde det. Gubben kom på msn fra jobb,og spør hva som er galt med mobilen min.(han har prøvd å ringe meg) Jeg forklarer han....
prøver å skifte kort igjen..samme greia.....
Noen flere som har opplevd dette? kjenner ikke at jeg makter å ringe kudeservice nå..er syk...iiiiikke i form her...