onecall

Apeloffen

Forumet er livet
I dag..eller i natt kl 03, så skulle jeg bytte sim kort på mobil, pga onecall skifter nettverksleverandør eller no. Vell.. jeg gadd jo hvartfall ikke å bytte kl 03 i natt (noe det stod at jeg måtte gjøre..så jeg i ettertid) Når jeg prøvde å bytte i morrest, så funka ikke det nye kortet.. står bare "leter" og kan bare ringe nødanrop.[8|]
Byttet tilbake, og prøvde å ringe gubben på jobb, bare for å se om det gamle fortsatt funka. Gjorde det. Gubben kom på msn fra jobb,og spør hva som er galt med mobilen min.(han har prøvd å ringe meg) Jeg forklarer han....
prøver å skifte kort igjen..samme greia.....

Noen flere som har opplevd dette? kjenner ikke at jeg makter å ringe kudeservice nå..er syk...iiiiikke i form her...

Hmm har one call jeg også men ikke opplevd dette

ORIGINAL: siric

Har du byttet sim kort eller...?

Nei jeg har ikke fått noe nytt sim kort [8|]

høh, pussige greier da..[&:] Fikk brev i januar om at jeg ville motta ett nytt sim kort etter hvert, og i natt skulle jeg bytte..

Jeg har fått brevet, men ikke noe nytt sim-kort..

En ting jeg sliter med når det gjelder OneCall er at jeg får purring på regningen HVER gang. Problemet er jo at jeg ikke har fått noen regning før jeg får purringen, og kan jo ikke betale da[8|].

ORIGINAL: fairy

En ting jeg sliter med når det gjelder OneCall er at jeg får purring på regningen HVER gang. Problemet er jo at jeg ikke har fått noen regning før jeg får purringen, og kan jo ikke betale da[8|].

Har jeg og opplevd..Noe dritt

ORIGINAL: fairy

Hmm.. får regningene på mail jeg... Mitt problem er at jeg glemmer de regningene[&:] og da får jeg purring...[8|] Har du snakket med kundeservice om dette da?

ORIGINAL: TonjeSinMamma

Over til noe annet... Er ringe minuttene DYRE hos onecall? Hvis jeg overskrider de 2 gratis timene i mnd, så syns jeg at jeg betaler ganske mye jeg[8|]

tror det er 0.80 i minuttet etter 2 timer. du kan sjekke prisene på www.onecall.no

ORIGINAL: Mamman til Emil

De har hatt problemer i natt... Svigerfar hadde samme problem gitt. Har det enda og!

okey.. har han snakket med dem eller?

Ja, har snakket med kundeservice, og de skulle fikse det.. Men har ikke gjort det enda..

APELOFFEN:
fant dette på OneCall sine nettsider:
Forsinket aktivisering av SIM-kort - 28.02.2008
Prosessen med å aktivisere SIM-kort er dessverre noe forsinket, og enkelte kunder kan derfor ikke bruke det nye SIM-kortet. Vi jobber med å få rettet opp dette og SIM-kort vil fortløpende bli aktivisert utover i dagen. Du trenger derfor ikke å ta kontakt med oss, da vi har full fokus på å rette opp dette. Vi vil samtidig beklage ulempene denne forsinkelsen påfører deg.

Med vennlig hilsen

One Call

TonjeSinMamma:

Samtalepris pr min *
       Første 120 ringeminutter hver måned
       Etter 120 ringte minutter pr måned
       Etter 400 ringte minutter pr måned

0,00
0,80
0,65

Oppstartspris pr samtale *
       Første 120 ringeminutter pr måned
       Etter 120 ringte minutter pr måned
       Etter 400 ringte minutter pr måned

0,00
0,59
0,49

SMS **
       Første 90 SMS hver måned
       Etter første 90 SMS pr måned, pris pr stk

0,00
0,42

Takk Fairy[:)]

ORIGINAL: TonjeSinMamma

ORIGINAL: Apeloffen ruger

ORIGINAL: siric

Har du byttet sim kort eller...?

jeg har også onecall, men hakke fått det nye sim kortet..

Back
Topp