Omtrent dødt der inne

Lykke til imorgen! Jeg skal selv ha pks på fredag :nailbiting:Satser på det går font for begge to!
 
I dag har alt vært som det pleier. Har vært på farten hele dagen, og da pleier jeg ikke kjenne noe, men når jeg har satt meg ned kjenner jeg voldsomme bevegelser, slik hun var før disse dagene med "stillhet". Føler ikke jeg har gjort noe annerledes egentlig, så vet ikke hva som var grunnen.
Nå har jeg dagens siste måltid før jeg skal på keisersnitt i morgen tidlig, spørs om jeg får sove så mye i natt :3 veldig spent

Masse lykke til❤
 
Så bra du kjente masse liv i dag[emoji173]️ Og masse lykke til[emoji173]️[emoji173]️
 
Så godt at det var tilbake til normalen nå [emoji173]️ masse lykke til med pks!! [emoji2][emoji173]️
 
Så godt det tok seg opp :D

Regner med at jeg er såpass seint ute nå at en gratulasjon er på sin plass :D <3
 
Ja, nå er hun født og like rolig på utsiden av magen som inni. Hun bare sover, spiser eller kikker rundt seg ^_^
 
Gratulerer
Litt mer kontroll når hun er på utsiden enn innsiden
 
Gratulerer så mye [emoji173]️
 
Ja, nå er hun født og like rolig på utsiden av magen som inni. Hun bare sover, spiser eller kikker rundt seg ^_^

Gratulerer så mye[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Back
Topp